Yoongi si spokojne spal na gauči pri zapnutej televízií. Vedel, že dneska ma Taehyung službu a dievčatá išli do nejakej tej svojej tajnej práce, takže si Yoongi užíval svojho šlofíka. Mačky v klbku tiež okolo neho oddychoval a užívali si pokojnú prítomnosť ich majiteľa. No to by ho nemohol trafiť infarkt, keď sa zrazu otvorili dvere garáže a muž začal kričať po celej miestnosti. ,,Únos!! Bože môj videl som únos!" Yoongi sa na neho zamračene a pritom nahnevane pozeral, pretože odplašil všetky jeho detičky, ktoré pri ňom spali. ,,Aký únos?" Keď sa ujko konečne spamätal, prišiel bližšie k nemu a znova začala hrubým hlasom kričať. ,,Bol to únos! Išiel som práve do obchodu skontrolovať, ako sa darí brigádnikovi a zrazu som videl, ako nejaká veľká gorila uniesla Taehyunga!"
Až teraz si Yoongi uvedomil, že to bol majiteľ obchodu, kde Tae pracuje. ,,Taehyunga niekto uniesol?" Zopakoval po ňom slová Yoongi a snažil sa ich povedať aj pomalšie, aby ukľudnil muža pred ním. Myslel si, že len preháňa. ,,Prisahám! Taehyung bol na zemi a ta gorila ho zrazu schmatla a utekala s ním boh vie kam!" Vykrikoval znova, až sa na to Yoongi nemohol pozerať a povedal mu, nech spolu idu na miesto činu. Poobedňajšia pauza bola zrazu prerušená.
Yoongi popri ceste k obchodu zíval snáď na každom kroku a snažil sa vnímať vyľakaný krik majiteľa obchodu, ktorý mal asi z pohľadu, ktorý zažil traumu. ,,Tu stáli pred dverami obchodu a tu ležal, potom sa zrazu pozrel okolo ako nejaký vrah, ktorý nechce svedkov a potom ho popadol a rýchlo utekal s ním preč!" Starší pán rýchlo gestikuloval a keď hovoril ukazoval čo kde videl. Z obchodu vyšiel mladý brigádnik a rýchlo sa k ich rozhovoru pridal. ,,Hádali sa, ten chlapík prišiel do obchodu a Taehyunga schmatol a vytlačil von," pridal sa k vystrašenému dedkovi a začal Yoongiho viac informovať. ,,Takže niekto vytrhol Taehyunga z jeho práce a po hádke ho zrazu uniesol?" Snažil sa to Yoongi pochopiť a obaja muži pred ním len kývali na jeho slová hlavou.
,,Do čoho si sa to dostal Tae," zamračil sa Yoongi a chytil si rukou čelo, pretože začal tuho rozmýšľať, čo sa mohlo stať. ,,Ako vyzeral ten muž?" Napokon sa spýtal a otočil sa k brigádnikovi o ktorom si myslel, že to vie. ,,Mal hnedé vlasy a bol mladý, veľmi mladý ... určite to bola alfa," rozmýšľal a začal ho viac opisovať, čo mal oblečené aj že bol veľmi príťažlivý. ,,Takže sa bojí o Taehyunga, ale únoscu vychvaľuje," Yoongi už vážne ničomu nechápal, no vedel, že musí ísť Taehyunga hľadať nech už ma začať kdekoľvek.
-
Jungkook rýchlo otvoril dvere svojho apartmánu a skôr, než sa na neho Taehyunga celý nalepil ho priam hodil do jeho postele. Začal sa pozerať po dome, akoby v ňom nikdy nebol a keď videl skriňu, hneď ju otvoril a začal vyhadzovať nejaké veci na zem. ,,Dobre, toto by malo stačiť, dúfam," zamrmlal si, celú kopu vecí, čo hodil na zem zobral do rúk a tentokrát to hodil priamo na Taehyunga. ,,Asi treba aj tie smradľavé," zamyslel sa a vybehol do kúpeľne, no na jeho nešťastie mal už všetko opraté. S netrpezlivým pohľadom sa vrátil späť do izby a videl, ako si Taehyung privoniaval k jeho modrej košeli.
,,Teraz ma pri rozume asi fakt drží iba to zúfalstvo," zavrel oči a snažil sa neprivoniavať si k pachu svojej spriaznenej duše. ,,Čím väčšie hniezdo si urobí, tým menej ho budem cítiť," povedal si sám pre seba a odišiel hľadať deky do poličiek. Je smutné, že vždy, keď mu niečo doniesol, čím si môže zväčšiť hniezdo to priam do neho z diaľky hodil. Ešte aby ho potom Taehyung šikanoval za to, že sa ho dotkol, keď bude pri vedomí. ,,Čo by som ešte pre neho mohol urobiť?" Zamyslel sa Jungkook keď sedel v druhej miestnosti, zamknutý, pretože sa nechcel oddávať citom. ,,Keď ja o tomto nič neviem," hlavou sa tresol o záchodovú misu a snažil sa premýšľať o hocičom, čo mu kto kedy povedal o omegách. Teda Tae není omega, ale má heat, čo z neho teraz omegu robí.
No potom sa nad touto situáciou lepšie zamyslel, už triezvejším rozumom. ,,Takže ten heat som mu zapríčinil, keď som použil moje feromóny, musíme byť spriaznené duše, nezdá sa mi to," znova si buchol hlavu o to isté miesto a zakňučal. To by aj vysvetľovalo, prečo sa tak často stretávali. Akoby im sám osud chcel dopomôcť sa zoznámiť. ,,Idem si to vygoogliť," vytiahol mobil z vačku a začal sa zaujímať o bety v heate. Keby niekto zajtra pozeral jeho históriu v mobile, asi by sa im pozastavili mozgové bunky. Jungkook ani sám nevedel, ako to do vyhľadávača napísať.
No úspešne zistil, že heat u bety, vyvolaný jeho spriaznenou dušou nebude trvať tak dlho, ako u omegy. Takže musel čakať, čakať a čakať až dostane nejaký náznak, že sa Taehyung zo svojho tranzu už nejako prebral. A čo keď mu Taehyung klamal o tom, že je beta a je omega? A nie sú spriaznené duše? Len dostal heat ako normálna omega .... To by potom mohlo všetko vyriešiť. Aj keď to nedávalo zmysel, pretože keby bol omega cítil by to už skôr. Mal hlavu plnú myšlienok, že jediné, čo ho teraz mohlo spasiť bol Taehyung ... už v poriadku a bez tej prehnanej myšlienky sa na neho vrhnúť.
Akože nehovoril, že Taehyung není príťažlivý. Dokonca by povedal, že je najbližšie k jeho typu, no jeho povaha ho od mnohého odrádza. A tiež fakt, že väčšinou spáva počas rutu zo ženami. Niekedy rut proste prežije doma a trpí, pretože ma výčitky z toho, že musí niekoho využívať, no hormónom neporučí. Jungkook už bol zo všetkého taký unavený, že si neuvedomil, že s hlavou položenou na záchodovej mise aj na nej zaspal. Možno to bolo nehygienické, no to ho práve teraz nezaujímalo, keďže bol v ríši snov.