65

124 18 0
                                    

Keď chalani konečne dorazili do Busanu, Yoongi hneď poprosil Namjoona, aby ich vyhodil pri rezervovanom kempe, ktorý bol hneď pri mori. Jin sa pozeral na zeleno vlasého, ktorý sa snažil všetky tašky, ktoré doniesol z domu sám brať v rukách, pretože Jimin okolo neho len nadšene poskakoval a pri pohľade na more sa nemohol dočkať. Namjoon objednal sebe a Jinovi izbu v hotely, preto sa najskôr museli ubytovať, pripraviť a až potom ísť k moru. ,,Nestraťte sa, my s Jinom ešte pôjdeme kúpiť jedlo na grilovanie takže ... si to zatiaľ užite?" Zasmial sa a Jimin chytil dve tašky, pretože videl, že Yoongiho pomalým tempom by sa tam nedostali ani za rok.

,,Namjoon je dneska až prívetivo dobrý," zamrmlal si sám pre seba Yoongi, keď videl tých dvoch nastupovať do auta a o niečom sa medzi sebou rozprávali. ,,Ja som si myslel, že Jinnie bude s nami hneď ... že ostane." Zakňučal ružovo vlasí a po týchto slovách ich auto odišlo a smerovalo k hotelu. Nebolo úniku a preto sa obaja priblížili k areálu, kde by si mali postaviť stan. A Yoongi vedel, že Jimin ešte určite nikdy toto nerobil, preto to bolo všetko na ňom. ,,Vyzujeme si topánky a pôjdeme sa prejsť po pláži? Spolu?" Zažmurkal na svojho partnera, ktorý si povzdychol z toho, ako sú tie tašky ťažké a že fakt mohol radšej objednať hotel ... alebo ešte lepšie, nechať celé rezervovanie na Namjoonovi. ,,Pôjdeme zlatíčko, len musíme postaviť naše hniezdočko lásky, aby sme mali aj kde prespať."

,,Budeme spať vonku?" Povedal veselo a keď dorazili na pekné miesto neďaleko mora, rozhodli sa zastaviť a všetky tašky položili na zem. Vtedy akoby Yoongiho osvietilo a zbavil sa všetkej váhy na svojom tele. ,,Budeme spať pod stanom, ale teoreticky je to vonku, takže áno," ľahol si na zem s nezáujmom o tom, čo všetko na nej môže byť, pretože bol z tej chôdze unavený. Dneska bol jeden z veľmi teplých dní a preto si rukou zakryl tvár, aby mu slnko nesvietilo do tváre. ,,A už ideme do mora? Ideme? Ideme?" Začal okolo neho skákať a keď nevidel žiaden pohyb Yoongiho tela, prisadol si k nemu a začal sa mu hrať s lícami. ,,Sme pri mori Yoongi! Tu nemôžeš spať."

Yoongi to dobre vedel, mal ešte veľa práce pred sebou ... a to ho unavovalo. ,,Postavím stan, prezlečieme sa do plaviek v ňom, aby nás pekne nikto nevidel aj keď tu nikto není .... istota ... a potom sa pôjdeme očľapkať vo vode," povedal svoj plán zeleno vlasí a postavil sa, na čo mu Jimin s nadšením prikývol, aj keby sa radšej išiel očľapkať hneď. No na dobré sa čaká, ako si počkal aj na Yoongiho. ,,Keď prídu tí dvaja najeme sa a potom budeme robiť to, čo budeš chcieť ty." Zobral prvú tašku z ktorej vytiahol veľké ihlice, ktoré bude musieť pripevniť k zemi, aby stan držal. ,,Vytiahni mi prosím ťa mobil, potrebujem si nájsť návod ako postaviť stan."

-

,,Prosím, tu sú vaše kľúče k izbe," usmeje sa mladá slečna za pultom. Namjoon si ich zoberie do rúk a pozrie sa na Jina za sebou, ktorý prešľapoval z miesta na miesto a v ruke držal kufor. Pozeral sa okolo, akoby nikdy ešte nebol v žiadnom hotely aj keď to není pravda. Bol už v jeho hotely. ,,Ach mladý pane, stratili ste sa?" Osloví Jina nejaký pán a on rýchlo k nemu otočí pohľad, pretože Namjoon práve podpisoval nejaké papiere k tomu, že prevzal kľúč. ,,Nie, ďakujem za starosť." Odpovedal normálnym tónom hlasu a znova sa otočil pohľadom na Namjoona. No to si nemyslel, že pán bude dotieraný ako hladný sup. ,,Vieš, práve som si prenajal jednu z VIP izieb úplne na najvyššom poschodí a bol by som veľmi rád, keby som mohol ísť do vírivky s niekým tak krásnym ako si ty."

Jin o sebe vedel, že je krásny. No aj jeho partner musí byť krásny a tento vyzerá ešte staršie ako jeho vlastný otec. Chcel mu niečo na drzovku odpovedať, no to by ho nemohol predbehnúť nahnevaný hnedovlások, ktorý si to všimol hneď po tom, čo podpísal dokument. ,,Pane, on je tu somnou a aj VIP izbu s vírikou som pre neho objednal, takže poprosím uhnite, zavadziate mi na ceste k výťahu!" Možno tie slová zneli jemne, pretože Namjoon nikdy nechce vyvolať rozruch. Bol na to zvyknutý pri svojich klientoch, no jeho výraz teraz nevyzeral ako výraz kľudného človeka. ,,Mal som ti dať kapucňu, boha." Zobral svoj aj Jinov kufor a povedal mu, nech ho nasleduje.

,,Ty za to nemôžeš, ja som proste moc krásny," usmial sa blondín a keď sa zavreli dvere výťahu, Namjoon si len odfrkol. ,,Čo keď ten pán mal väčšiu vírivku ako tú, ktorú máš na izbe ty? Mohol som si viac užiť." Zažartoval a pozeral sa na seba v zrkadle výťahu, pretože sa mu nepáčil jeden vlások, ktorý mu trčal. Potrebuje si dať sprchu, pretože celá tá cesta bola dlhá a namáhavá. ,,Pokiaľ chceš, teraz ti stopnem výťah, keď si podbehneš pár poschodí dole ešte ho stihneš. Ja si zbalím nejakú kosť a pôjdem na izbu s ňou." Vráti mu to rovnakou poznámkou, čo Jina donútila odrhnúť pohľad od zrkadla. ,,Načo utekať dole schodmi, keď si môžem zbaliť niekoho rovno na chodbe VIP izieb?"

,,Mňa z teba trafí šľak," povzdychne si Namjoon a Jin sa len veselo zasmeje, keď výťah zastaví a dvere sa im otvoria. Práve chcel doňho vstúpiť nejaký starší pán s dievčaťom okolo seba, ktoré bolo aj o dve generácie mladšie ako on. Tí dvaja ich obišli, no Namjoon si veľmi dobre všimol, ako sa na Jina ten chlipník pozeral. A potom si to všimla aj jeho partnerka, ktoré z toho vyzerala celkom podráždene. ,,Nevrť tak tým zadkom," zamrmlal Namjoon a silno mu po ňom strelil ešte predtým, než sa dvere výťahu zavreli, aby mal muž pekný výhľad na to, že sa dotýka toho, čo je len a len jeho. ,,Prečo si sa práve dotkol môjho zadku?" Zastavil a otočil sa na hnedovláska, ktorý sa len ospradlňujúco na neho pozrel.

SoulmatesWhere stories live. Discover now