,,Koľko je už nezvestný?" Spýtal sa Jungkook ženy pred ním, ktorá mala uplakané oči a jej kamarátka stála za ňou a držala ju za ruku. ,,Už to bude tretí deň, môj manžel ho celý ten čas hľadá, ale už ho chcem mať rýchlo doma, je to mužská omega," dodala a Jungkook si začal všetko zapisovať. ,,Samozrejme sa môžete na nás spoľahnúť, budeme ho hľadať všade ... popíšte nám ho a najlepšie by bolo, keby ste nám dali aj fotku ... a samozrejme nemáte ani to najmenšie podozrenie, kde by mohol byť?" Opýtal sa trocha jemnejšie, pretože nechcel rozrušiť ženu pred sebou. Ta hneď z peňaženky vytiahla jeho fotku a podala ju mužovi. ,,Musíte ho nájsť skôr než sa mu niečo stane! Čo keď sa mu už niečo stalo!?" Znova sa rozplakala a Jungkook si radšej rýchlo zobral fotku a pozrel sa na ružovo vlasého chlapca.
,,Chlapi rýchlo všetci do práce, každej hliadke pošlite túto fotku!" Vykríkol na mužov za ním, ktorý hneď poslúchli jeho rozkaz. ,,Môžem sa opýtať prečo by váš syn odchádzal z domu?" Otočil sa znova k ženám a snažil sa zistiť všetky podrobnosti o prípade, aby ho mohol čo najrýchlejšie vyriešiť. ,,Viete, je ťažké vychovávať mužskú omegu, nemôžu nikde chodiť a to môjmu synovi veľmi vadilo a preto sme sa trocha pochytili, ale nikdy by som si nepomyslela, že by kvôli tomu utiekol z domu, ľutujem to," Jungkook len prikyvoval hlavou, že chápe. Takže utiekol z trucu ... a to ho môže stať veľa. Keď si spomenul na Taeho slová o tom, že na neho alfa zaútočila pred ľuďmi a to je len beta tak nevedel, čo sa mohlo stať omege, ktorá ani nepozná žiadne miesto a život. ,,V prípade hocijakých nových informácií o vašom synovi vám hneď zavoláme!"
Jungkook si povzdychol a hneď chcel začať pátranie aj so svojou skupinou. ,,Pane je veľmi vysoká šanca, že ta omega sa už nikdy nenájde," prišiel za ním jeden jeho podradený a samozrejme, že pod Jungkookovým prísnym pohľadom aj svoje slová hneď odvolal. ,,Nájdeme ho či už pod zemou, na zemi, mŕtveho, živého, proste ho nájdeme a skús hovoriť niečo iné," povedal prísne a hneď zavolal svoju hliadku s ním k autu. Keď sedel pri počítači ešte vtedy si zohnal, kde presne tá rodina býva a zistil, že blízko ich domu sú presne tie nebezpečné uličky, kde to Taehyung a jeho skupina kontrolujú, preto sa rozhodol zastaviť sa ešte za ním.
Taehyung práve prišiel k obchodu, pretože dneska má poobednú smenu a už aj tak meškal. No keď videl Jungkooka, ako za ním uteká k obchodu, zastavil sa a otočil sa jeho smerom. ,,Čo tu robíš? Nevieš bezo mňa vydržať ani jeden deň?" Zažartoval a keď mu rýchlo niečo Jungkook strčil do rúk, spozornel. ,,Chodíte každý deň na hliadky?" Spýtal sa trocha prísne, čo ho prekvapilo, pretože autoritatívneho Jungkooka moc nepoznal. No prikývol a pozrel sa na obrázok, čo mu dal do rúk. ,,Do piči," povedal si v hlave keď držal v rukách obrázok Jimina a snažil sa nedať najavo, že ho to prekvapilo. ,,Čo to má byť?" Opýtal sa trocha vykoľajene, no Jungkook mu to samozrejme rýchlo vysvetlil. ,,Nevideli ste ho niekedy na posledných troch hliadkach?" Predstieral, že sa na tu fotku pozrie viac, aby si akože spomenul, no potom pokrútil hlavou. ,,Vôbec," zažmurkal a podal fotku späť majiteľovi. ,,Tak keby ste ho v blízkej dobe niekde videli prosím ťa daj mi to hneď vedieť."
-
,,Mám chuť na niečo sladké," povedal s úsmevom Jimin, keď spolu sedeli na gauči v objatí a sledovali film. Aspoň takto Jimina uzemnil a nemusel s ním robiť nič produktívne, pretože sa mu vôbec nič nechcelo. ,,Sladké? Tu máme tak maximálne veľké hovno," povedal mu priamo, čo ale Jimina neodradilo. ,,Tak poďme spolu kúpiť sladké!" Otočil sa Yoongiho smerom a začal skákať na gauči, aby mu venoval jeho partner trocha viac pozornosti. Jimin videl na Yoongim, že tým nápadom není moc ohromený, no chcel sa ísť s ním aspoň prejsť a preto ho musel nejako presvedčiť. Otočil si Yoongiho tvár k sebe a rýchlo ho pobozkal. ,,Prosím," povedal nežne a znova ho pobozkal, čo samozrejme Yoongiho už k nejakému činu donútilo.
Pritiahol si ho k sebe a bozkávali sa, kým sa Jimin znova neoddialil a nesnažil sa ho presvedčiť. ,,Neznášam ťa," zamrmlal si Yoongi a postavil sa z gauča, zatiaľ čo sa Jimin veselo usmial a ihneď ho nasledoval do izby, kde sa išiel prezliecť spolu s ním. ,,Pôjdeme do obchodu, kúpime sladké a potom ..." ani nedopovedal keď videl, ako sa Jimin začal pred ním prezliekať akoby mu vôbec nevadilo, že sú v izbe obidvaja. ,,A potom pôjdeme do parku!" Otočil sa k nemu Jimin len v boxerkach a keďže bol Yoongi ohromený, nemohol urobiť nič iné než pokývať hlavou. ,,Toto je šikana," zamyslel sa a sledoval, ako si Jimin na seba naťahuje rifle, ktoré mu určite vyberala Minnie, pretože boli obtiahnuté a úplne určené na provokovanie. ,,A samozrejme, že si oblečieš nejakú moju, dlhú mikinu!" Vykríkol a sám nejakú vytiahol zo svojej skrine a snažil sa ju obliecť Jiminovi, pretože nemôže dovoliť, aby niekto iný videl zadnicu jeho milovaného.
Jimin bol trocha šokovaný, čo to Yoongi robí, no nechal to tak a poslúchol ho. ,,Pôjdeme do obchodu, kde robí Tae," povedal mu s úsmevom Yoongi, čo Jimina nadchlo a súhlasne prikývol. Keď už boli obaja pripravený a Jimin prefetovaný Yoongiho lacnými voňavkami, obaja odišli z garáže ruka v ruke smerom obchod. Taehyung teraz stál pri pokladni a skúmal fotku, ktorú mu Jungkook nechal v prípade ,,že by náhodou podobného chlapca videli nech vie presne jeho výzor", čo sa Taemu zdalo smiešne. Povzdychol si a fotku si schoval do vačku riflí a začal blokovať nákup jednej slečny, ktorá mala v košíku až veľmi veľa alkoholu. S úsmevom jej ešte podal tašku a keď mu žena zaplatila, do obchodu vstúpili dvaja, pre neho už známe osoby.
,,Ahoj Tae," zakýval mu a ten skoro dostal infarkt, keď videl tých dvoch v obchode za bieleho dňa. Obaja odišli smerom k pultu zo sladkosťami a Taehyung ich stále očkom pozoroval, aj keď blokoval nákup babičky, ktorá bola hneď za ženou. ,,Myslím, že som ešte nevidel viac nezodpovednejších jedincov na svete," pomyslel si a pozrel sa na kasu, kde si všimol, že omylom dvakrát nablokoval kapustu. Ešte ho aj vyrušujú v práci. Rýchlo opravil chybu a snažil sa sústrediť sa na prácu a nie na moc nadšeného Jimina, ktorý poskakoval okolo regálu zo sladkosťami.