50

152 14 2
                                    

Namjoon sedel v svojej pracovni a mal o prácu navyše. Tým bol Jin, ktorý sedel na stoličke oproti a krútil sa na nej, ako to vždy robí on, keď telefonuje. Volala mu paní Kim s tým, že ho chce Seokjin strašne vidieť, ale on mal strašne veľa práce. No nemohol svokre povedať nie, tak zobral Jina so sebou a tým chcel zabiť dve muchy jednou ranou. Aj keď je nebezpečné vodiť omegu do hotela plného álf, no to už jeho rodičom nepovie. ,,Je to pre Jimina dôležité, takže to musíš povedať tomu trávniku," upozornil ho už asi po piatykrát Jin a Namjoon mu len s falošným úsmevom vždy odkýval hlavou. ,,Asi máš nejakú záľubu riešiť vzťahy všetkých ostatných okrem seba," zamrmlal Namjoon a zároveň dal pečiatku na jeden spis, ktorý bol hotový.

,,Čo tým myslíš?" Zastavil sa v točení a pozrel sa na Namjoona, ktorý sa naťahoval po druhý spis. ,,Nudíš sa?" Spýtal sa ho priamo, na čo Jin len mykol hlavou, pretože sa nudil, ale nechcel robiť niečo, pri čom by sa nudil ešte viac. ,,Ten tvoj milovaný trávnik už v robote nebol tak dlho, že by nemal dostať ani zaplatené za tento mesiac, takže to môžeš aspoň odkontrolovať za mňa. Tu máš šablónu, len podľa nej kontroluj údaje a pokiaľ budú iné než v šablóne, len mi to ukáž," podal mu nejaké papiere, na čo si Jin len nepríjemne vzdychol. ,,Som nejaká lacná pracovná sila?" No aj tak si zobral tie papiere a šablónu pred seba. Keď sa pozrel na papiere, zostal v údive. ,,Ty veľmi pekne píšeš," zamrmlal a pretáčal strany, aby porovnal to písmo, no stále bolo pekné a úhľadné. No písmo, ktoré bolo na šablóne bol jednoducho škrabopis.

Namjoon sa nad tým len usmial a pokýval hlavou. ,,Dúfam, že prečítaš šablónu po Yoongim, lebo ja nechápem ani jeho triedeniu spisov, nie ešte čítať po ňom veci," pretočil stránku toho, čo robil on a očkom sa pozrel na Jina, ktorý začal s kontrolovaním. Po pár minútach niekto zaklopal na dvere jeho kancelárie, na čo hneď Namjoon povedal Jinovi, nech si dá kapucňu. ,,Vojdite," povedal a dovnútra prišla jeho sekretárka. ,,Prišiel pán Lee, že vraj kvôli dohode o novom zozname VIP hosťov, na ktorom sa nachádza," povedala rýchlo a Namjoon len mykol rukou. ,,Povedz mu, že inokedy ... mám veľa práce," no to by nemohol ten pán hneď za sekretárkou vstúpiť. ,,Namjoon, poznám ťa veľmi dobre na to, aby som vedel, že ma vyhodíš keď nie som ohlásený."

,,Tak prečo si tu potom chodil keď to vieš?" Odpovedal a prísne sa na neho pozrel. Jina zatiaľ nebolo vidno, pretože bol na stoličke, ktorá bola otočená chrbtom ku dverám a mala dosť veľké operadlo, že teraz keď sa nehýbal ho nebolo ani vidno. No Jin sa usmial, keď videl seriózneho Namjoona, pretože túto jeho stránku nepozná. ,,Pretože zajtra odchádzam na pracovnú cestu a prišiel som ti tu dať aspoň tu prihlášku. Len som ti nechcel urobiť tým problémy," povedal a rýchlim krokom sa dostal ku stolu, kde položil malý papier. Prekvapený muž si až teraz všimol, že Namjoon není sám. ,,Oh, nevedel som ,,," povedal a keď sa Jin pozrel jeho smerom, muž len otvoril ústa. ,,Robíš nábor nových ľudí, ktorý tu budú pracovať? Tak potom si ho obsadzujem ako VIP."

,,No dovoľte?" Zamračil sa na neho Jin, no skôr ako sa ešte viac vyjadril ho stopol Namjoon. ,,Ten patrí len a len do mojej súkromnej zbierky," usmial sa na muža, ktorý prechádzal pohľadom od Namjoona po Jina. ,,Teraz keď dovolíš, máme prácu a prihlášku tu už mám," zamával mu ňou pred jeho tvárou a potom si ju vložil do šuplíka. Jin sa zapozeral na Namjoona, ktorý sa zase pozeral prísne na druhého muža a pohľadom ho žiadal, aby odišiel. Jinom prešlo napätie a vzrušenie naraz, pretože vie, že sa na Namjoona môže spoľahnúť. Pán Lee sa s mrmlaním vytratil a sekretárka za ním zavrela dvere.

Namjoon sa znova ponoril do papierov, akoby sa nič nestalo a až keď si potom všimol, že sa na neho Jin stále díva sa od nich odtrhol. ,,Takých musíš len vedieť spacifikovať," usmial sa a Jin mu len nemo prikývol. ,,Už odišiel ... a mne je teplo, tak," začal si vyzliekať mikinu, ktorú mal na sebe a ukázal tak bielu košeľu, ktorú pod ňou mal. Prvé dva gombíky mal rozopnuté a preto mu boli veľmi dobre vidno kľúčne kosti. Namjoonovi spadlo pero z rúk a priam nad ním slintal. Keď Jin položil mikinu na operadlo stoličky, otočil sa pohľadom na neho a usmial sa, keď vyvolal presne to čo chcel. No nenechal ho dlho kochať sa a gombíky si začal zapínať až ku krku. ,,Teraz sa mi bude pracovať lepšie," s úsmevom povedal a znova sa vrhol do kontrolovania papierov.

Položil si šablónu ešte bližšie a naklonil sa k papierom. ,,Vidím, že aj keď si celý čas sedel len doma, flirtovanie ti ide na jednotku s hviezdičkou," na to sa ne neho Jin pozrel a usmial sa. ,,Som v tom veľmi dobrý," pohľadom Namjoona hypnotizoval a ten keby nemal pevné nervy tak by ho asi aj na tomto stole pretiahol. ,,Ale flirtujem len s ľuďmi, ktorý ma zaujímajú, ostatných ignorujem." Namjoon samozrejme hneď spoznal ten provokačný tón, ktorým blondín hovoril. ,,Takže na začiatku, keď si sa mi vyhýbal ako moru som nebol zaujímavý?" Pridal sa do tejto Jinovej hry a bližšie sa k nemu naklonil. ,,Nie a kľudne ti to poviem aj do očí, mam rád úprimnosť."

,,A čo ťa donútilo na mňa zmeniť názor?" Tentokrát ho už papiere, ktoré musel dokončil, ale že vôbec nezaujímali. Pohľadom bol pripnutý na blondínovi, ktorý ho mal chyteného v pohľade. ,,Možno to bolo tými obtiahnutými plavkami," zasmial sa, na čo Namjoon veselo zdvihol obočie. ,,Prečo sa chováš tak nevinne, keď ty si vnútri čert s veľkými rohami." Napätie medzi nimi bolo silné a keď sa Jin usmial a privrel oči, Namjoon by už po ňom skončil. No na dvere znova zaklopala sekretárka a celá táto atmosféra skončila tak rýchlo ako začala.

~

Mám pre vás hneď 2 dobre správy!

V prvej vás chcem informovať o epickom návrate autorky, ktorú možno starší čitatelia veľmi dobre poznáte = KIKIMON33!!! Bohužiaľ jej pred 2 rokmi wattpad vymazal učiť a prišla o všetky príbehy, no už prekonala svoju traumu a je tu znova s novou knihou 😂😂👏🏻

V prvej vás chcem informovať o epickom návrate autorky, ktorú možno starší čitatelia veľmi dobre poznáte = KIKIMON33!!! Bohužiaľ jej pred 2 rokmi wattpad vymazal učiť a prišla o všetky príbehy, no už prekonala svoju traumu a je tu znova s novou kn...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pokiaľ ste jej príbehy čítali alebo ste nový kľudne vám ju odporúčam Kikimon33

V druhej časti som sa rozhodla trošička opísať moje ďalšie aktivity ... prečítala som si pár svojich starých návrhov a niektoré sa dočkali aj úspešného konca! Preto po vydaní tohto príbehu môžete čakať aj nové diela 👏🏻 taktiež som začala písať aj nové príbehy, no v tejto dobe už je menej času písať, no dúfam že pomaly a postupne sa dopracujem aj k tomu ❤️

Písanie bola pre mňa vždy odreagovka, pozerám a všímam si každého čitateľa, ktorý otvorí moje diela a veľmi si to cením, preto som dnešnú časť pridala o pár dní skôr ❤️ užite si ju (๑•̀ㅂ•́)و✧

SoulmatesWhere stories live. Discover now