32

140 19 0
                                    

Nasledujúce ráno Jimin vstal skôr ako Yoongi a viac sa k nemu pritúlil. Chcel ho zobudiť, no zistil, že Yoongiho asi nezobudí nič. Dokonca sa ho snažil zobudiť aj bozkami, aj šteklením a aj na neho kričal, no nič sa nezmenilo. Preto sa rozhodol vyjsť z izby bez neho a keď videl na gauči sedieť chlapca zo včera, uľavilo sa mu. ,,M-môžem sa opýtať?" Povedal tichšie, no Tae sa k nemu otočil s pohárom kakaa v ruke. ,,Dobré ráno Jimin," usmial sa a ten len pomalým krokom k nemu prišiel bližšie. ,,Yoongi sa nedá zobudiť," zamumlal, na čo sa Taehyung zasmial a povedal mu, nech si k nemu sadne. ,,Ani ho nezobudíš, nechaj ho hibernovať," mávol rukou a položil pohár na stolík.

,,Dáš si niečo na raňajky? Vlastne, máme len ramen," zasmial sa a postavil sa, aby mu ho išiel doniesť. Jimin sa na neho celú dobu díval a aj keď bol Taehyung v kuchyni, tak sa otočil a pozeral sa na neho. ,,Nechcel som vás rušiť, len ja ..." nevedel ako sa im má ospravedlniť, pretože včera to pokašľal a boh vie čo si o ňom všetci myslia. ,,Nerušíš, my sme si na Yoongiho nové prírastky už zvykli, aj keď tentokrát to nie je mačka," znova sa zasmial, čomu trocha Jimin nechápal, no je rád, že sa smeje. ,,Môžem ti pomôcť? Chcem urobiť Yoongimu raňajky," nevinne sa opýtal a keď mu Taehyung prikývol, Jimin veselo za ním prišiel.

,,Iba zaleješ, nič ťažké ... ale je otázne kedy sa Yoongi zobudí," Jimin prikývol a sám zalial jeden aj druhý ramen. ,,Ja mám dneska dohodnuté stretnutie, ale pokiaľ by si chcel, môžeš sa pripojiť k babám, oni majú vždy nejaké plány čo robiť," podal Jiminovi jeden ramen a povedal mu, nech si ho ide zjesť na gauči, že mu bude pohodlnejšie. Kým mal ešte Tae čas, tak s ním sedel na gauči a rozprávali sa, no potom ich vyrušila nečakaná návšteva. ,,Dobré ráno vospolok, kde je ten malý trávnik?" Do miestnosti vstúpil Namjoon veselý ako vždy a keď videl neznámeho chlapca sedieť pri Taem, zdvihol obočie. ,,Ale, ale, to čo má byť?" Prišiel bližšie a až potom zacítil jeho pach popri Yoongiho lacným voňavkám.

,,Yoongi ma hibernujúce dni," odpovedal mu Tae a napil sa kakaa. ,,Počkať počkať, včera som sa dozvedel, že nejaký Jimin, omega, utiekol z domu a tiež mi Jin povedal, že má kamaráta, za ktorým chodí nejaká beta a vy my chcete povedať, že to bol Yoongi?! Jasné že to bol Yoongi, ktorá iná beta je taká prijebaná, že by kradla omegu z jeho domu, prečo ma to nenapadlo skôr!?" Jimin sa nad zmienkou mena svojho kamaráta mierne otočil na muža a zažmurkal. ,,Ty poznáš Jina?" Namjoon sa len hrdo k nemu otočil. ,,Samozrejme, budem jeho budúci," povedal akoby sa nechumelilo a Jimin prekvapene otvoril ústa. ,,No potrebujem len, aby sa dneska Yoongi u mňa zastavil, tak keď sa zobudí nech mu to niekto povie, dobre?" Ešte sa pozrel po celej miestnosti a potom rýchlo odišiel. ,,Neprezradí ma rodičom keď pozná Jina?" Znepokojene sa pozrie na Taeho, ktorý len pokrúti hlavou. ,,Je jebnutý, ale je verný."

-

Jin sedel na gauči a pozeral sa na nejaký film, no nevnímal ho. Hneď v miestnosti vedľa sa rozprávala jeho mama s Jiminovou, ktorá jej plakala do ramena. Bolo to divné, lebo Jimin mu hovoril, že chodia spolu len v noci, tak prečo stále ešte neprišiel? Že by sa rozhodol byť už navždy s tou jeho betou a opustiť rodinu? Zobral si ovládač do ruky a začal prepínať kanáli. Možno sa im niečo stalo a preto sa už Jimin nevrátil. Nad tými myšlienkami sa Jin striasol, no vedel, že vonok je pre omegy nebezpečný a on má pri sebe len betu. No celú túto situáciu nakoniec prerušil zvonček a Jinova mama išla otvoriť dvere. ,,Ach Namjoon vítaj, poď ďalej Jin je v obývačke," povedala a keď vstúpil viac do miestnosti, všimol si aj druhej ženy.

,,Dobrý deň prajem, dúfam, že nejdem nevhod," zažmurkal a keď sa druhá žena postavila a utierala si slzy, hneď mu hovorila, že to nevadí. ,,Tak toto je ta Jinova alfa, vyzerá to byť ako zodpovedný muž," povedala a snažila sa usmiať, no moc jej to nešlo. ,,Ďakujem za takú pochvalu, nechám vás tu," uklonil sa a odišiel do obývačky, kde sedel Jin. ,,Čo tu teraz robíš?" Nahnevane sa spýtal Jin, no Namjoon si k nemu sadol a hneď mu začal šepkať to, čo zistil. ,,Našiel som toho Jimina, chápeš ta sprostá beta, s ktorou chodil von je môj kamoš," to Jina na toľko zaujalo, že sa hneď odvrátil od televízie. ,,A kde je? Čo sa deje?" Hneď vyzvedal a Namjoon sa usmial nad jeho chovaním. ,,Je u toho kamaráta ... no podrobnosti neviem, ale pokiaľ nám tvoja mama dovolí ísť von, zoberiem ťa za ním," mrkol na neho s vedomím, že si teraz Jina získal na svoju stranu. ,,Ale teraz by som sa jej nepýtal, určite nemá náladu ešte riešiť to, či môžem ísť s tebou von, neskôr," povedal jemne Jinovi, ktorý prikývol.

,,A ešte niečo chceš?" Opýta sa Jin keď videl, že sa Namjoon nikde nehýbe a ostáva pri ňom. ,,Len teraz som prišiel, nechcem ešte odísť," chcel sa lepšie usadiť na gauči, no všimol si na stole koláče, tak si jeden do ruky zobral. No keď si chcel zahryznúť, celý sa mu v ruke rozsypal a popadal po gauči. ,,Nemám na teba slov, idem ti po tanierik," povedal Jin monotónne a odišiel do kuchyne len po malý tanierik a hneď sa vrátil. Nechcel rušiť ženy v rozhovore. ,,Jedz ako človek preboha, máš šťastie, že máme tmavý gauč," povedal a buchol ho po boku, nech sa uhne z miesta, aby to mohol vyprášiť. Namjoon si zobral druhý kúsok koláča zo stola na tanierik a keď si ohrýzol prvý kúsok, pozeral sa na Jina, ako sa zahýba pri okne, keď prášil deku. ,,Mňam," povedal na koláč, no aj na svoj úchvatný výhľad, ktorý mu Jin doprial.

SoulmatesWhere stories live. Discover now