,,Ospravedlňujem sa, že vás ruším," povedal potichu Jimin, keď sedel na jednej z postelí v izbe dievčat. Taehyung odišiel pred pol hodinou a priam ho hodil do tej izby. Minnie si práve robila vrkoče a Lisa ležala bruchom na posteli a písala niečo do svojho mobilu. ,,Nevadí, aspoň mi pomôžeš si vybrať, čo si mám dneska obliecť!" Vyhŕkne Minnie a otočila sa k nemu. ,,Počkaj, ty tu nemáš žiadne veci, že? To budeš musieť fakt nosiť tie Yoongiho smradľavé?" Zdvihla obočie a ruky mala vo vzduchu, pretože práve začala pliesť druhý vrkoč. ,,Ale oni nie sú smradľavé," pričuchal si k mikine, ktorú si včera požičal a nesmrdela mu.
,,Lisa toto nemôžeme dovoliť," povedala rozhodne a konečne sa druhé dievča pozrelo ich smerom a nie do mobilu. ,,Môžeme ísť proste veci nakúpiť? Ja som vždy za nákupy," usmiala sa a pozrela sa na Jimina, ktorý nechápal. Vážne mu ta mikina od Yoongiho nesmrdela. ,,Len je tu jeden problémik, Jimin je omega," prstom na neho ukázala, na čo Lisa ukázala niečo Minnie na mobile. ,,V lekárni sa predávajú beta feromóny, ale po hodine vypchajú, tak kúpime tri," usmiala sa a Jimin sa pozeral od jednej na druhú. ,,To nie je zlý nápad, ale stále ho budeme musieť zakryť, lebo by sa za ním veľa ľudí otáčalo." Zamyslela sa a keď si doplietla aj druhý vrkoč, postavila sa zo zeme pred zrkadlom a otvorila šuplík. Šiltovky sú teraz v móde a dáš si rúško a povieme keby tak, že si moc nákazlivý na choroby," vytiahla čiernu šiltovku a skúsila ju dať Jiminovi na hlavu.
,,Nás nič nezastaví keď sa má ísť nakupovať," potichu mu povedala a jemne ho poťapkala po líci. Lisa sa postavila s tým, že pôjde rýchlo kúpiť tie feromóny a Minnie ma zatiaľ z Yoongiho skrine vytiahnuť nejaké najlepšie veci a obliecť Jimina. ,,Ver mi, že tie feromóny sú lepšia možnosť ako Yoongiho lacné voňavky," povedala úprimne a odišla, aby sa pohrabala v Yoongiho skrini. Jimin sa na seba pozrel v zrkadle na dievčenskej skrini a všimol si, že ta šiltovka je vážne dobrá vec. ,,Dobre obleč si toto a ja pôjdem zatiaľ napísať lístoček, keby sa nejakým zázrakom Yoongi zobudil a videl, že tu nie si. Vieš, aby neskolaboval," dodala a nechala ho samého, aby sa prezliekol.
Netrvalo dlho a keď Lisa prišla s feromónmi a dali ich na Jimina, o pár minút už odišli všetci traja von do najbližšieho centra. Jimin ešte nikdy nebol niekde, kde je toľko ľudí. Dievčatá mu povedali, že jediné čo musí je držať sa ich a nikdy od nich neodísť, preto ich aj chcel poslúchnuť. Keď prichádzali do obchodov, vždy mu povedali nech si zoberie čo sa mu najviac páči a oni to na ňom ohodnotia svojim kritickým očkom. A keď Jimin vždy zobral niečo huňaté, čo boli väčšinou pyžamá, dievčatá to vzdali a začali mu vyberať veci samé. Dokonca ich Jimin aj prinútil svojím šteňacím pohľadom, aby mu kúpili nejaké plyšové zvieratká, ale to len preto, aby Yoongiho nahnevali tým, že bude mať po posteli tieto tvory.
Vždy si odstopovali hodinu a potom na neho dávali nové feromóny. A keď už po nákupoch sedeli v jednej blízkej kaviarni, kde teraz nebolo veľa ľudí, dovolili si dať Jiminovi dole rúško a vybrať si niečo dobré na pitie. ,,Takže je pri tebe Yoongi milý? Nikdy na teba nebol sarkastický ani hrubý?" Spýtala sa ho Minnie a keď jej Jimin s nadšením prikývol, nemohla uveriť. ,,Vždy keď sme sa stretli mal pre mňa veľa darčekov, aj keď som nemal žiadne narodeniny," usmial sa a odpil si z jahodového milkshaku. ,,Oooo to je tak roztomilé, ja som nevedela, že je Yoongi taký zlatý," zasmiala sa Lisa a očkom kukla na Minnie, ktorá jej na tie slová len prikývla. ,,Vieš, väčšinou ... no teda skoro nikdy nám nepredstavil nikoho, s kým spáva. Vy ste už mali sex?" Jimin sa na ňu zmätene pozrie a pokrúti hlavou. ,,Čo to je?" Spýtal sa prekvapene, na čo sa Lisa zasmeje. ,,Dobre, takže nemali ... tak teraz už tomu vôbec nechápem," zamrmlala a odpila si z čaju.
,,Vieš, raz sme Yoongiho prichytili s jedným chlapcom a odvtedy si už nikoho k sebe nevodil. Vždy nám boli jeho vzťahy tajomstvom," pozrela sa lepšie na Jimina, ktorý si nadšene znova odpil z nápoja. ,,Ale Minnie on určite nechce počúvať, ako bol Yoongi s inými chlapcami," kopne ju Lisa do nohy pod stolom, aby s týmito slovami prestala. ,,Nie, chcem vedieť o Yoongim všetko," usmeje sa Jimin a zamračí sa keď zistí, že už vypil celý nápoj. ,,Jimin poviem ti ešte jednu vec, ktorá má trápi. Viem, že Yoongi je silný a tak ... ochráni ťa, ale on je beta a ty by si k sebe potreboval alfu, inak budeš takto tajne chodiť von celý život," povie mu smutne a prstom mu cinkne do šiltovky.
-
Keď sa tí traja vrátili hneď si Minnie všimla, že lístok je ešte stále nalepený na poličke a to znamenalo, že Yoongi stále spí. ,,Ten idiot," zamrmlala a strhla lístok z poličky, aby ho v ruke pokrčila a vyhodila do koša. ,,Ale ja mu chcem ukázať tie nové veci, idem ho skúsiť zobudiť," povie odhodlane a s taškami v rukách otvoril dvere od Yoongiho izby. Rýchlo si dal dole šiltovku a rúško a skočil na posteľ, kde sa práve Yoongi prevalil na druhú stranu. ,,Vstávaj no tak, nemôžeš takto dlho spať. Boli sme s babami v meste a chcem ti niečo ukázať," povedal odhodlane a začal ním triasť. Konečne Yoongi pootvoril jedno oko a keď videl na sebe Jimina, usmial sa. ,,Takto sa chcem zobúdzať každé ráno," zamrmlal a pritiahol si ho k sebe. ,,Ale on je už skoro večer Yoongi, nie ráno," povedal urazene, no to Yoongimu nič neurobilo a len si ho viac pritiahol k sebe.
,,Chcem ti ukázať čo som si dneska kúpil," povedal a potiahol ho za ruku, na čo Yoongi prekvapene otvoril obe oči naraz a sadol si. ,,Kde si bol? Čo?" Nakukol okolo a videl na posteli tri tašky. ,,Pozri, pozri," povedal a z jednej vytiahol bieleho macka. ,,Dievčatá mi kúpili aj veľa nových vecí," povedal hrdo a Yoongi sa stále rozospato díval na Jimina. ,,Takže ti boli dievčatá niečo kúpiť a dali ti to?" Spýtal sa a Jimin prikývol. ,,Nikdy som nebol v nákupnom centre, je tam pekne," usmial sa a vytiahol ešte druhého, čo bol aj posledný plyšák. ,,Ja ich zabijem," povedal a pritiahol si Jimina bližšie. ,,Neurobil ti tam nikto nič?"
,,Nie, mal som šiltovku a rúško!" Usmial sa a pritiahol sa bližšie k Yoongiho tvári. ,,Chcem pusu," hneď ako o to požiadal ju aj dostal. ,,A ešte jednu voľnú poličku v skrini na tie veci," usmial sa na neho, na čo sa Yoongi len zasmial a znova ho pobozkal. ,,Máš ju mať."