14

166 21 4
                                    

Jungkook otvoril dvere a vyliezol z kúpeľne. Vôbec nechcel rozmýšľať nad tým, ako sa mu podarilo zaspať na záchodovej mise. Mobil mu ukazoval, že je osem hodín ráno. Keď vyšiel hneď zamieril k svojej posteli, aby sa pozrel aký je terén. Taehyung ešte spal a tvár mal pritúlenú stále k tej istej košeli. Prišiel k oknu a rýchlo ho otvoril, aby vyvetral a tým sa zbavil aj pozostalých feromónov. Mal by ísť kúpiť raňajky? Bude vôbec hladný? Zamýšľal sa, no keď sa pozrel sa spokojnú tváričku toho zmrda povedal si, že pôjde kúpiť raňajky, aby nemohol povedať, že bolo u neho zle alebo bol nepohostinný.

Bolo mu nepríjemné vstúpiť do zimy, no ešte nepríjemnejšie, že je už druhý deň v tom istom, smradľavom oblečení. Hneď ako Taehyung nejakým zázrakom odíde si pôjde dať najprv sprchu a potom sa pekne prezlečie do čistého oblečenia. Alebo prečo nie? Prečo by musel čakať na odchod Taehyunga, proste sa pôjde vo svojom vlastnom dome osprchovať a obliecť. Prišiel do jedného blízkeho obchodu. Aspoň si je vedomý toho, že už do toho, kde Taehyung pracuje nikdy nevstúpi. No ťažšie bolo to, že nevedel, čo má Taehyung rád a čo by teda kúpiť mal.

Zobral prvé čo uvidel a keď prišiel domov, všetko čo kúpil mu položil na nočný stolík. Prišiel bližšie k skrini, kde si vytiahol nejaké čisté oblečenie a potom znova odišiel do svojho útočiska, čím bola kúpeľňa. Zatiaľ, čo sa Jungkook kúpal a veselo si pri tom pospevoval, Taehyung sa konečne dostal z tranzu a klepal očami. Silno si zívol a chcel sa ponaťahovať, no keď mu nič okolo seba neprišlo známe, popadla ho panika a začal sa pozerať po miestnosti. ,,Nie, niekto ma nadrogoval a pretiahol!" Povedal si sám pre seba, no keď videl, že mal na sebe oblečenie, zrazu ním prešla úľava. Chcel sa postaviť z postele, no potom sa pozrel na nočný stolík dotyčného a zasmial sa.

Bol plný sladkostí, slaných veci a jedného croassantu. ,,Kto si dáva na ráno takúto kalorickú bombu?" No keď si všimol popri tom všetkom aj jeho obľúbené balenie cukríkov, dostal chuť. Pozrel sa okolo a keď si nikoho nevšimol, uchmatol si ich a otvoril balenie. Už si chcel hodiť prvý cukrík do úst, no v tom započul jemné tóny spevu z kúpeľne a s poľutovaním zistil, že nie je v dome sám. ,,Čo mám urobiť? Ako sa mám tváriť? Mám sa ho spýtať čo tu vlastne robím? Nebude to drzé?" Taehyung si chytil líce a zakúsol do cukríku.

,,Utečiem," dostal zrazu nápad a rozhodol sa ho aj uskutočniť. Postavil sa z postele a snažil sa nájsť, kde by mohli byť vchodové dvere. No skoro sa posral strachom, keď sa zrazu dvere po jeho ľavici otvorili a vyšla z nich pre neho už známa postava. Neuvedomil si to, no tak sa zľakol, že nadskočil a tým mu z plných vačkou vyskákali niektoré cukríky. ,,To si robíš srandu, že?" Povedal napokon, keď už moc dlho udržoval s osobou očný kontakt. ,,Dobré ráno," povedal odhodlane Jungkook a mokrý uterák si zavesil na rameno.

Snažil sa tváriť úplne prirodzene, akoby vôbec nebolo divné, že sa práve Taehyung zobudil v jeho dome ... v jeho posteli. ,,Porozprávame sa," dotkol sa Taehyungoveho ramena, no ten reflexne jeho ruku odtiahol. Práve mal Taehyung tie najdivnejšie predstavy toho, ako ho tento muž pred ním znásilnil a potom ho obliekol, aby si ráno Taehyung myslel, že sa nič nestalo. ,,To ti tie štyri noci v hotely nestačili!" Vykríkol vystrašene a Jungkook vôbec nechápal, o čom hovorí.

,,Ukľudni sa a nechaj ma rozprávať, dobre?" Znova skúsil a Taehyung sa už konečne spamätal a ukľudnil svoje myšlienky. Teraz mu pekne všetko vysvetlí a zistí, že to bol len omyl a on sa tu ocitol náhodou. ,,Dobre, tak ako začať ... jedného krásneho slnečného dňa pred jedným starým a malým obchodom sa Taehyung rozsypal kvôli alfa feromónom a dostal heat. Jeho princ na bielom koni ho odniesol ďalej od civilizácie a skryl sa na záchode, kde aj omylom zaspal a ráno tak smrdel, že si potreboval dať sprchu. Zazvonil zvonec a rozprávky je koniec." Dobre jeho myšlienky neboli ďaleko od pravdy, no určite mu to nepovie takto.

,,Si beta, že?" Rozhodol sa začať otázkou, ktorá Taehyuga zmiatla. ,,Vyzerám snáď ako alfa?" Pozrel sa na seba a hneď vedel, že mu to musí byť zjavné. ,,A si ... obyčajná beta alebo submisívna beta?" Mrkol očami a zazrel na Taehyungovi mierne obavy z tejto otázky. ,,P-prečo sa to pýtaš?" Zrazu sa pred ním cítil nepríjemne, pretože sa na neho Jungkook pozeral ... divne. ,,Takže je to pravda," vzdychol Jungkook a rukou si prečesal mokré vlasy.

,,Áno som submisívna beta a čo? Nie som nejaký vírus alebo ... neviem čo si o mne práve myslíš..." zamrmlal a vytiahol si cukrík z vrecka, aby sa nejako odreagoval. ,,Dobre poviem ti to na rovinu Taehyung, sme spriaznené duše, včera si predo mnou dostal heat a ..." nepokračoval, pretože sám nevedel čo povedať. Možno bol z toho všetkého vykoľajený, no keď sa znova pozrel na Taehyunga, on bol z toho viac mimo. ,,To je len vtip že?" Zasmial sa a pohľadom sa pozrel na posteľ, kde spal a všimol si okolo pohádzané veci. A neboli jeho, pretože tie svoje mal na sebe.

,,Nie pre boha Taehyung! Nespal som s tebou! Tie veci som ti dal, lebo si mal heat!" Jungkook presne vedel, na čo Taehyung myslel a snažil sa situáciu uviesť na pravú mieru. ,,Spal som kvôli tebe na záchodovej mise, takže buď rád za ten komfort, ktorý som ti ponúkol!" Zahanbil sa Jungkook až mu sčervenali líca.

,,Už sa nemôžeme stretnúť," s vypúlenými očami sa pozrel na Jungkooka a potom znova na posteľ a potom znova na neho. ,,Nám dvom to určite nebude fungovať, to ti môžem zaručiť už teraz." Popri jeho slovám krútil hlavou a snažil sa niekde pohnúť, no nepoznal tento zasratý apartmán, z ktorého chcel práve utiecť. ,,Som toho istého názoru, no možno keď na tom z-" najprv si myslel, že mu chce niečo Taehyung povedať, preto prestal. No nič z neho nevyšlo. ,,Vieš, možno sme sa nestretli len tak náhodou," dopovedal jemne. ,,Dobre tak sa dohodnime, ty zabudneš kde bývam, zabudneš kde pracujem a nebudeš ma vyhľadávať ... a ak ... ak sa náhodou znova stretneme, dobre ... budem veriť, že sme spriaznene duše." ,,Dobre, to sa mi zdá fér." Pomyslel si Jungkook a keďže je férový človek, nebude podvádzať. Sám chce vedieť, či ich môže nejaký osud dať dokopy..

~

Máme tu aj celú časť s Taekook ❤️ dneska pridám rovno dve aj za zajtrajšok, keďže som tento víkend nebola doma, tak si ich užite 🤌🏻❤️

SoulmatesWhere stories live. Discover now