,,Milujem internet," usmeje sa Yoongi na hotový stan, ktorý vyzeral božsky. Zobral k tomu aj veľa dek, pretože nechcel, aby jeho miláčik nachladol. Všetky nahádzal do stanu spolu s dvoma plyšákmi, ktoré si chcel Jimin zo sebou zobrať a bez ktorých by nikde nešiel. ,,Tu budeme spať?" Vliezol si dovnútra Jimin a ľahol si do mäkkej kôpky. Yoongi mu prikývol a z tašky vytiahol ešte svetielka, ktoré sa rozhodol zavesiť okolo celého obvodu stanu, aby lepšie videli, keď bude tma. ,,Zatiaľ sa obleč do plaviek, ktoré som ti zabalil do hentej tašky." Ukázal na jednu z tašiek vo vnútri stanu, na čo sa hneď Jimin vrhol do akcie. ,,Zavriem ťa!" Povedal prísne a už zipsom zavrel celý stan, aby nemala ani muška na Jimina výhľad.
Všimol si, že okolo nich si začali ďalšie dve rodiny robiť stany, aj keď boli dostatočne ďaleko od nich. Ešte dorábal vchodovú striešku predtým, než sa aj on pôjde dovnútra prezliecť do plaviek. ,,Yoongi a to tam mám ísť polonahý?" Zasmial sa Jimin, keď vyliezol zo stanu oblečený v plavkách a v ruke držal tašku, v ktorej hľadal ešte nejaký vrch. Yoongi sa pri pohľade na svojho partnera začervenal, pretože ako vždy vyzeral dokonalo a on mal chuť schovať sa s ním do stanu na celý deň, aby ho nikto nemohol vidieť. ,,Plavky majú len spodok," povedal nakoniec a prešiel dovnútra, na čo dôkladne za sebou zazipsoval stan. ,,Ešte sa prezlečiem ja a môžeme ísť k moru, najlepšie niekde, kde nikto nebude." Sám pre seba si hlavou na svoje slová prikývne a začne si vyzliekať tričko.
Jimin sa na neho zapozeral a keď si začal dávať dole trenky, objal Yoongiho zozadu a natisol sa na jeho chrbát. ,,Nedáme si ešte pred tým rychlovku?" Zašepkal mu Jimin do ucha a zasmial sa, keď videl, že Yoongi prišiel o slová a začal koktať. ,,T-teraz nie, s-sú tu ľudia," povedal zahanbene a rukami si schoval tvár. Do riti, prečo musí len on poznať túto Jiminovu zvrátenú stránku? Jimin začal perami pohybovať po jeho krku a Yoongi mu nevedomky hlavu zahol, čo ružovo vlasého rozosmialo. ,,Takže chceš alebo nie?" Znova sa spýtal a rukou sa dostal k jeho bruchu, ktorú začal posúvať nižšie. ,,Večer určite," s veľkým vnútorným bojom zeleno vlasí zastavil Jiminovu ruku a otočil sa k nemu. ,,Večer si ťa tak podám, že ani nebudeš vedieť kto si."
No ani to Jimina nerozptýlilo a len nadšene prikývol, než podal Yoongimu nejaké plavky z tašky. ,,Keď mi nechceš dať moju obľúbenú vec, tak mi aspoň daj to more, poďme!" Buchol ho mierne päsťami do chrbta a Yoongi sa hneď začal obliekať. Keď obaja vyšli zo stanu, Jimin nadšene chytil svojho partnera za ruku a ťahal ich bližšie k vode. ,,Skočíme tam spolu na tri? Bože som ta vzrušený, že neviem čo prvé." Nadšene poskakoval ako to on vie a Yoongi ho za ruku chytil pevnejšie. ,,Budeš sa držať len a len pri mne, sľubuješ?" Prísnejšie sa na neho pozrel, pretože si nebol istý, či vie Jimin plávať. Určite nevie, aké by ho čakalo nebezpečenstvo, keby išiel do hlbšej vody. ,,Budem len pri tebe, ako vždy," silnejšie ho tiež chytil a potom obaja naraz skočili do vody.
-
,,Ale Namjoon, nemôžem si dať mikinu a kapucňu, vieš ako je vonku teplo?!" Vykríkol Jin, ktorý už nevedel, ako to má tomuto hlupákovi vysvetliť. ,,Áno a radšej by si sa nechal uniesť nejakými idiotmi len čo sa očkom pozriem inde?!" Vrátil mu to tým istým tónom. Jin stál na posteli tak, aby bol nad Namjoonom vyššie a tým by mohol mať aj vyššie slovo, No takto to nefungovalo. ,,Zhorím tam, chápeš?!" Frustrovane si povzdychol, keď mu Namjoon pchal do rúk jeho čiernu, hrubú mikinu. ,,Možno zhoríš, ale keď sa pozerám na tvoj outfit tak ty si priam pýtaš o to, aby ťa niekto v kúte znásilnil!" Lepšie sa pozrel na blondína, ktorý mal oblečenú ružovú košeľu s rozopnutými prvými dvoma gombíkmi a rifľové kraťase, ktoré odhaľovali jeho sexi nohy.
,,Hovoríš, akoby si ma nedokázal pred nikým ochrániť," prekrížil si ruky na hrudi a očkom si prezeral outfit svojej alfy, ktorý mal čierne tielko a bolo mu vidno aj to, čo by vidno byť nemalo. Mal viac sexi outfit ako on! ,,Nedívaj sa tak na mňa! Ja si tento outfit môžem dovoliť, pretože keby ma chceli pretiahnuť, ja sa viem brániť." Jin zliezol z postele a prišiel bližšie k Namjoonovi. ,,Keď si dáš ty mikinu tiež, aj ja si dám. Keď bude trpieť jeden, tak aj druhý." Dal mu kompromis, na čo si hnedovlasí len povzdychol a priblížil sa ku skrini, odkiaľ si zobral sivú mikinu. ,,Počkaj, ty si zober čiernu, ja chcem tú sivú!" Hneď mu ju vytrhol z ruky a začal si ju obliekať.
,,Nabudúce ťa nikde neberiem, počul si?" Zamrmlal Namjoon a obliekol si tu sprostú čiernu mikinu. Z kufra si zobral všetky svoje doklady a určite aj kreditné karty, pretože má pocit, že jeho priateľ ho vyjde draho. Nevedel, prečo mal taký pocit. ,,Pôjdeme najprv kúpiť jedlo, v aute mám nachystaný gril, tak ten potom odnesieme k Yoongi stanu," otočil sa k Jinovi, ktorý si privoniaval k jeho mikine a hneď sa oddialil, keď sa na neho hnedovlasí pozrel. ,,Á-áno, najskôr kúpime j-jedlo," prikývol a tváril sa úplne nevinne, no vedel, že ho pri tom starší videl a zahanbil sa. No Namjoon ho nezačal provokovať žiadnou z jeho poznámok, čo bolo ďalšie prekvapenie. ,,Kúpime si aj zmrzlinu, pretože v tých mikinách sa budeme tak potiť, že za ňu budeme radi."
Blondín na jeho slová len prikývol a obaja sa chodbou dostali k výťahu. ,,Daj si kapucňu zlato," zašepkal mu do ucha a sám mu ju už rukami nadvihoval, pretože videl nejaký párik prichádzať k výťahu. Nechápal, prečo je tu práve v tomto období tak skurvene veľa ľudí a hlavne VIP. ,,Som Jin," zamrmlal, no usmial sa, pretože to bola zlatá prezývka. Väčšinou keď si z neho robil srandu, hovoril mu takéto prezývky, no teraz si to možno Namjoon ani neuvedomil, ale toto oslovenie mu vybehlo z úst bez žiadneho sarkazmu alebo vtipu ... proste automaticky. Dvojica sa na nich divne zatvárila, pretože je pre nich asi nepochopiteľné, prečo v tomto ročnom období a v takejto horúčave majú na sebe mikiny. ,,Máme zimnicu, sme veľmi chorí, takže by som vám neradil ísť s nami dole výťahom." Zavtipkoval Namjoon, keď sa otvorili dvere výťahu a oni vstúpili dovnútra.