,,Práca je zmysel života, práca robí z teba chlapa," opakoval stále dookola Namjoon frázy a pritom sa pozeral do zrkadla, pretože si skúšal oblek, ktorý si oblečie na rodinný obed u svojich budúcich svokrovcov. Ani si nevšimol ako Yoongi sklesnuto sedí na kresle a popri tom si robí papiere. Už veľmi dlho nebol takto vžitý do roboty, možno sa to ani nikdy nestalo a toto bolo prvýkrát. ,,Ale celá táto atmosféra sa mi zdá divná a už viem!" Ukázal palcom na Yoongiho sediaceho oproti. ,,To bude tým, že odkedy si prišiel nepovedal si ani jednu urážku na moje meno!" Prísne vykríkol a sklamalo ho, keď mu ani na toto Yoongi neodpovedal.
Úplne ho odignoroval. ,,Toto je nejaký nový druh urážky?" Spýtal sa a keď znova nedostal odpoveď, odišiel od zrkadla a pricupital k svojmu malému priateľovi. ,,Pokiaľ to tak je, je veľmi účinná, pretože ma nahnevala viac ako tie tvoje kruté slová!" Zakričal mu priamo do ucha a Yoongi len vyľakane podskočil. ,,Jebe ti? Nevidíš, že niečo robím?" Celý fascikel mu tresol o hlavu a zanadával si, keď mu ani to neuľavilo od jeho nervov. Viac sa usadil do kresla a zaklonil hlavu, aby nechal prúdiť krv inde. ,,To bolelo," napokon povedal Joon a sadol si na kreslo oproti, ktoré si bližšie pritiahol.
,,Nemáš ešte prácu navyše?" Napokon sa Yoongi dychtivo spýtal, pretože už všetky papiere stihol urobiť aj prekontrolovať. ,,Jedna by sa našla," úchylne sa zasmial Namjoon, no Yoongi si to nevšimol, pretože mal sklonenú hlavu a spýtal sa akú. ,,Jedna ženská alfa by si rada u-" ani nepokračoval, keď si Yoongi hlavu narovnal a zabíjal ho pohľadom. ,,No čo, chcel si vedieť, čo je to za prácu, bol to len návrh," prevrátil očami a zdvihol fascikel zo zeme, aby si pozrel Yoongiho prácu. Vážne mal všetko hotové. ,,Ty dneska prekonávaš všetky svoje rekordy," zasmial sa a papiere položil vedľa kresla na stôl.
,,Vymeň sa somnou Namjoon, chcem byť alfa," keď Namjoon počul tie slová, skoro sa zadusil vlastnými slinami. ,,Yoongi ty si chorý! Ideme do nemocnice! Čo si to práve vypustil z huby? TY, ktorý nechcel alfy ani cítiť chceš byť alfa?" Naklonil sa k nemu bližšie a začal si prezerať jeho tvár. ,,Nevyzeráš dobre, idem zavolať otcovi nech ti donesie kimči!" Vytiahol mobil z vrecka a Yoongi ho hneď zastavil. ,,Som v poriadku, len ... musím sa zmieriť s mojou existenciou."
..Ty si vždy miloval svoju existenciu!" Zvolal tak silno, že keby bol niekto za dverami čudoval by sa, čo sa tam deje. ,,Dobre urobíme to takto, dáme si pauzu, pauzu na ,,obed", ale táto pauza bude už konečná pauza, nevrátime sa do roboty, dobre?" Hovoril to ako hlúpemu, čo Yoongiho naštvalo, no nepovedal nič. ,,Pozývam ťa na skleničku, u ktorej zistíš, že tvoja existencia není taká mizerná ako si myslíš a že aj keď si beta, dominantná beta, dokážeš zbaliť veľa sexi kočiek," zdvihol obočie a už sa chystal uskutočniť tento nápad, než mu Yoongi skazil všetky plány jednou vetou. ,,Zajtra máš ten obed, vyzeral by si ešte viac úboho keď budeš po opici, než normálne." Namjoon sa po týchto slovách k nemu otočil s pyšným úsmevom. ,,Yoongi to je pokrok, ty si ma prvýkrát za tento deň urazil!"
-
,,Poďme sa porozprávať!" Do obchodu, kde pracoval Taehyung sa ako prívalová vlna zrazu zjavil Jungkook a normálne ho odtiahol von. ,,Hej, čo si to dovoľuješ?" Zamrmlal Tae a pozeral sa nahnevaným pohľadom na svojho únoscu. Chválabohu bol práve pri pokladni s brigádnikom a môže to nechať na neho, pretože sa rýchlo učí. ,,Takže keď si už tu to znamená, že tvoje štyri rušné dni rutu ti už skončili?" Povedal ironicky Tae a prekrížil si ruky na hrudi. ,,Hovoríš to, akoby si snáď žiarlil," povedal drzo Jungkook no vedel, že kvôli hádkam neprišiel. Minule ho tento chlapec strápnil a to, že mu ani jasne nevysvetlil prečo je stále okolo jeho zadku mu k ukľudneniu nestačilo. ,,Žiarliť? Na koho prosím ťa?" Zdvihol obočie a ruku, ktorú mu Jungkook držal si od neho vytrhol. ,,Ani ťa nepoznám a nemyslím si, že je v záujme oboch sa aj niekedy spoznať."
,,To máš pravdu, ale čudujem sa, že taký malý človiečik ako ty si takto vyskakuje," zamračil sa a tiež sa trocha od neho oddialil. ,,Dobre, čo si chcel rýchlo to vysyp," zamrmlal Taehyung už tichším hlasom a rýchlym pohľadom sa pozrel dovnútra, kde stál brigádnik a keďže nemal prácu tak sa pozeral von oknom. ,,Skvelé, ľudia sa aspoň môžu na nás zabávať," pomyslel si znechutene Taehyung. ,,Som policajt, takže keď ťa ešte raz uvidím v mojej blízkosti, požiadam o zákaz priblíženia!" Vykríkol prvú somarinu, ktorá ho napadla. ,,Prosím, len to urob, aspoň už neuvidím tú tvoju zamračenú tvár, mám to úplne rovnako a ver mi, že teba by som nikdy ani nesledoval!" Vykríkol a to Jungkooka tak vyviedlo z miery, že pri jeho ďalších slovách omylov vypustil aj alfa feromóny, ktoré dokážu rýchlo uzemniť človeka, ktorý sa drzo rozpráva s alfou. ,,Výborne tak to urobím!"
Najprv Taehyung len rozšíril oči, no po pár sekundách sa celé jeho telo kvázi stroskotalo na zem. Rukami si držal tvár a cez prsty sa díval do zeme. ,,Do prdele," zanadával Jungkook a rýchlo sa sklonil k svojej obeti. ,,Si v poriadku? Haló počuješ ma?" Snažil sa Jungkook a trocha ním aj zatriasol, no keď to s ním ani nehnulo, vzdychol si. Už mal ďalšie slová ospravedlnenia na jazyku, no miesto toho stíchol a silno sa nadýchol tej príjemnej vône. Išla z Taehyunga. ,,Do riti tá vôňa ide z tej bety!" Pomyslel si Jungkook a keď rýchlo odstránil jeho ruky z tváre, svojimi vlastnými sa dotkol horúceho čela Taehyunga. ,,Nehovor mi, že ..." Pozrel sa naokolo a keď si nevšimol nikoho na nich zízať, rýchlo popadol Taehyunga do náruče a utekal s ním na jediné miesto, ktoré poznal. Jeho dom.
,,Práve mi skončil rut! Nechcem do toho hupnúť znova!" Vykrikoval nahlas počas rýchleho behu a stále rozmýšľal, čo sa to tu kurva deje. Mal len jedno jediné vysvetlenie a na to musel počkať, kým sa Taehyung dostane do normálu. Utekal tak rýchlo, že za desať minút už stál pred apartmánom a snažil sa jednou rukou nájsť kľúče v zadnom vrecku. Druhou rukou musel držať celú váhu chlapca, aj keď bol docela ľahký. ,,Jungkookie," povedal bez zmyslov Taehyung a viac sa natisol na jeho krk.
Toto je za trest. Keby to nebol trest určite by nebol Taehyung jeho spriaznená duša. Práve on.