53

126 18 0
                                    

,,Privítajte hviezdu večera!" Vykríkne Namjoon, keď otvorí dvere a strčí pred seba dve balenia sóju. Jin sa len nad ním zasmeje a vstúpi, aby išiel pozdraviť Jimina. ,,Doniesol som vám alkohol, lebo ja dneska piť nemôžem, ale stále chcem sledovať, ako sa opijete vy," zasmial sa a buchol Minnie do chrbta, ktorá ho za to chcela kopnúť niekde inde, no stihol sa uhnúť. ,,Prečo nepiješ?" Spýtala sa smutne Lisa a Namjoon zatiaľ fľašky položil k tým na linke, ktoré ešte kúpili dievčatá. ,,Musím Jina zaviesť bez škrabanca domov a to musím za triezva," vzdychne si a dievčatá sa nad ním len zasmejú. ,,Vyzeráš ako opatrovateľka."

,,A kde je Tae?" Opýta sa naraz a zapozerá sa po celej miestnosti, či ho náhodou neprehliadol. ,,Ten ešte príde, aj so svojím priateľom," mrkne na neho Minnie, na čo sa Namjoon divne zatvári. ,,On má akého priateľa pre boha?" Zasmeje sa a keby mohol, asi by si teraz hodil panáka na to, že každý tu má nejaký vzťah okrem neho. ,,On bol jediná moja spása, že tu nebudem sám ako prst jediný, máte tu niečo nealkoholické?" Hneď sa spýtal keď neodolal a Lisa na neho zamávala pivom. ,,Ale to sme kúpili pre Taeho alfu, lebo ona že vraj nepije," usmiala sa, no myslela si, že keď jedno dajú Namjoonovi tak sa to stratí. ,,Počkať, tu príde nejaká alfa?"

Vtedy sa na neho dievčatá s údivom pozreli. ,,A vážne, budete tu dve alfy," zasmiala sa Lisa pretože hneď vedela, že sa budú zabíjať pohľadom. ,,Prečo sa nemôžem opiť," zafňukal a pozrel sa Jinovým smerom, ktorý sedel pri tých dvoch hrdličkách a vášnivo diskutoval s ružovo vlasým. Prepaľoval ho pohľadom celý čas, čo si odpíjal z plechovky. Spomenul si na provokovanie, ktoré mali v jeho kancelárií a uvedomil si, že Jin mal na sebe znova košeľu, no tentokrát mal gombíky zapnuté až ku krku. ,,Je ten Taeho priateľ žiarlivý?" Spýtal sa zrazu Namjoon so šibalským úsmevom. Dievčatá nevedeli a preto mykli ramenami, no vedeli, že Namjoon znova vymyslí niečo jebnuté.

,,No a čo, tak si pre nich pripravíme prank!" Veselo sa zasmial, no dievčatá mu to zakázali, pretože dneska sa chcú zabaviť a nie vyvádzať takéto hlúposti. ,,Však aj týmto by sme sa zabavili," no ani takáto výhovorka nepomohla a keď dopil celú plechovku nealkoholického piva, zobral sa a odišiel k svojmu partnerovi, s ktorým tu prišiel. ,,Ahoj Jimin, ešte sme sa mi dvaja ani poriadne nepredstavili," obe omegy sa pozreli Namjoonovým smerom a Yoongi ho prepaľoval nepríjemným pohľadom. ,,On sa s takým idiotom ani zoznámiť nechce," povedal za neho Yoongi, na čo sa Jin zasmial. ,,Som Jimin," povedal s úsmevom a podal mu ruku. Vtedy si zeleno vlasý povzdychol, že by mal naučiť Jimina viac ho poslúchať.

-

Jungkook bol opretý o okraj stola a venoval celú svoju pozornosť Taemu, ktorý mu povedal, že mu potrebuje niečo dôležité vysvetliť. ,,Tento spis," zobral si do ruky papiere, ktoré mu podal muž dole na chodbe. Tie o Jiminivi. ,,Poznám tohto chlapca," začal a pozeral sa Jungkookovi do očí. Ten len zdvihol obočie, pretože asi nerozumel, čo mu teraz chce jeho priateľ povedať. Že zbytočne hľadal niekoľko dní v kuse keď mu to mohol Tae jednoducho povedať? ,,Celý čas bol u nás," spisy znova položil na miesto, odkiaľ ich aj zobral a snažil sa vyčítať Jungkookovú reakciu. ,,Počkaj, prečo bol u vás?"

,,Je to spriaznená omega môjho kamaráta Yoongiho, nemohol som ti to povedať ... no Yoongimu to nakoniec aj tak nedalo a dohodol sa s jeho rodičmi," postavil sa zo stoličky keď videl, že sa Jungkook zapozeral niekde inde než na neho. ,,Si urazený? Nahnevaný?" Postavil sa pred neho a chytil ho za obe ruky. ,,Som sklamaný Tae, prečo si mi nedôveroval?" Mrzuto sa zapozeral na ich spojené ruky, na čo si Tae povzdychol. ,,Vtedy som ťa nepoznal a ty si bol policajt, ktorý ho hľadal. Nemohol som vedieť, že by si dal prednosť mne pred prácou." No Jungkook sa stále na neho nepozrel a tak si musel jeho pozornosť vyžiadať. ,,Zoznámim ťa mojej rodine, dneska na oslave," touto vetou si hneď jeho pozornosť získal a obaja sa navzájom začali prepaľovať pohľadom. ,,Povedal si, že nemáš rodičov."

Taehyung sa usmial, pretože nevedel, že si o ňom Jungkook pamätá toľko vecí. ,,Mojej terajšej rodine ... babám, Yoongimu, Jiminovi," povedal to meno, na čo sa Jungkook znova pozrel na ich spojené ruky. ,,Ešte sa na mňa hneváš?" Rukou sa dotkol jeho líc a nastavil mu tvár tak, aby sa na neho pozeral. V miestnosti bolo ticho, no keď sa Jungkook mierne usmial vedel, že bude všetko v poriadku. ,,Už ti budem dôverovať, sľubujem," objal ho a Jungkook si ho k sebe silno pritisol. ,,Tak kedy je ta oslava?" Šeptom sa spýtal a stále boli v objatí. ,,Už je, zanesieme spisy, prezlečieme sa a môžeme ísť."

Jungkook mu prikývol, pobozkal ho do vlasov a bradu si oprel o jeho hlavu. ,,Môžeme prespať u mňa, tentokrát by nás tie dve nemali vyhodiť," zasmial sa Tae, na čo rozosmial aj Jungkooka. ,,Tak to počkaj, keď sa im nebudem ľúbiť ako tebe na začiatku." Na tieto slová sa na neho Taehyung zdola pozrel a zamračil sa. ,,Ja som nepovedal, že si sa mi neľúbil ... len som ťa nepoznal a bol si hrozne otravný," drgol mu prstom do hrude. ,,A teraz nie som otravný?" Taehyung pokrútil hlavou, ktorú si hneď potom oprel o jeho hruď. ,,Teraz si akurát."

Keď si Jungkook zobral všetky spisy, obaja mierili dole na chodbu a s prepletenými rukami a úsmevmi na tvárach sa dostali von. Jungkokovi zamestnanci, ktorý ich videli mali otvorené ústa, pretože ešte nikdy nevideli svojho šéfa usmievať sa. ,,Ten idiot ma šťastie nie len na prácu a autoritu, ale aj na chlapov," zamračí sa jeden z nich a vloží si do úst chips, ktorý ma schovaný za pultom. ,,Neohováraj svojho šéfa, sú tu kamery," povedal ďalší a keď sa pozrel hore na stenu, rýchlo si balík chipsov schoval hlbšie do poličky. ,,Dúfam, že nebude počuť v nich zvuky."

SoulmatesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin