79

107 16 0
                                    

Yoongi ležal na posteli vedľa spiaceho Jimina a nemo sa pozeral na stenu. Pamätal sa čo sa dialo týchto pár dni a prstami si zaryl do stredu čela, pretože počul, že toto pomáha na bolesť hlavy. Jimin bol označený, na jeho krku bol krásny Yoongiho kúsanec, na ktorý bol hrdý, ale stala sa vec, ktorá ním docela dosť otriasla. Bol rád aj za to, že Jimin stále spal a nemusel mu to všetko vysvetľovať, pretože keby to začal hovoriť nahlas, až vtedy by zistil, že urobil tu najväčšiu hovadinu na svete. Ešte chvíľku sa nemo pozeral na stenu, až kým ho nevyrušil zvuk otvorenia dverí. ,,Že by si Jungkook s Taehyungom tak pohli a už sú tu?" S námahou sa postavil z postele a nahmatal boxerky, ktoré si obliekol. Síce môže byť trápne, keď sa pred nimi objaví len v spodnom prádle, ale nemal náladu si obliekať aj niečo iné. No jeho prekvapenie sa zmenilo na zamračenie, keď v chodbe videl svojho sprostého hnedovlasého kamaráta s niečím v ruke.

,,Môžeš sa otočiť a hneď aj odísť," prekrížil si ruky na hrudi, na čo sa Namjoon zľakol, pretože si zeleno vlasého nevšimol a prekvapil ho. Yoongi sa znova na neho pozeral nahnevane a výrazne podráždenie na ňom tiež svietilo. ,,Jedlo?" S veľkým úsmevom sa spýtal a dal pred seba dve tašky jedla. No ani to nezmazalo zamračenie v tvári jeho kamaráta. ,,Yoongi ja som iba žartoval, keby si tam stál ešte o sekundu dlhšie, zasmiali by sme sa tomu a ja by som ti tu sprostú izbu hneď dal!" Vykríkol, no keď zeleno vlasí zaregistroval, že Namjoon zvýšil hlas, hneď k nemu došiel a rukou mu zakryl ústa. ,,Skús ešte raz zakričať a uvidíš, čoho som schopný aj po siedmych dní jebania!" Vtedy sa Namjoon vzdal a tašky položil na zem vedľa seba. ,,Ja som sa len prišiel udobriť!" Zašepkal naliehalo, no po týchto slovách sa k nemu na chodbu dostala vôňa omegy a on zmeravel.

,,Boha ty si taký idiot!" Hneď otvoril dvere a obaja sa dostali pred dvere Jungkookovho apartmánu. Vtedy sa Yoongi preklínal, že mal na sebe len spodné prádlo. Vonku bola zima. ,,Bože ty máš nápady tu prísť keď je Jimin všade cítiť. Proste .... zoberiem si to jedlo, ty odídeš a ja pôjdem dovnútra ... potom sa o tom porozprávame," nakoniec povie a keďže už Namjoon tašky s jedlom položil v chodbe, rýchlo otvoril dvere a vkročil dnu. No skôr, než ich úplne zavrel, vykukol. ,,Sme v pohode tak sa nestresuj." Po tomto už úplne zavrel dvere. Nemal chuť teraz riešiť ešte Namjoona, pretože ho strašne bolela hlava a keď sa očkom pozrel na tašky s jedlom, zaškŕkalo mu v bruchu. ,,Yoongi?" Započul o miestnosť ďalej Jiminov hlas a on aj s taškami v oboch rukách utekal za svojou milovanou omegou. ,,Som tu zlatko," usmial sa na svoje slniečko, ktoré sa začalo vystierať v posteli. ,,Si hladný?" Tašky položil na posteľ a potom prišiel bližšie k Jiminovi, ktorého pohladil po líci. ,,Strašne ma bolí hlava," asi není Yoongi jediný, ktorý ma ten bolehlav. Potom si Jimin rukou prešiel po krku a vytreštil oči. ,,Označil si ma!" Vykríkol nadšene a prstom si po značke stále prechádzal. ,,Už som voľný?" Nadšene začal poskakovať a Yoongi mu na jeho slová pomaly prikyvoval hlavou. Keby len vedel, čo iné ešte jeho partner urobil.

-

,,Počkaj, počkaj ... zhrnieme si to," zamrmlal Taehyung a lepšie sa pozrel na svojho zeleno vlasého kamaráta. Obaja spolu s Jungkookom boli zavretý v hnedo vláskovej kúpeľni, pretože Jimin zaspal a bol stále cítiť, preto sa radšej z tej izby evakuovali. No Yoongi s nimi potreboval hovoriť. Musel niekomu povedať, čo sa stalo a nie len cez telefón. ,,Knotol si Jimina a ešte si mu to nepovedal?" Yoongi na jeho slová naliehavo prikývol. Vôbec nevedel, ako mu to má povedať. ,,Ale Jimin môže byť tehotn-" začal Jungkook, no zeleno vlasí ho zastavil mávnutím ruky. ,,To nehovor ani zo srandy! Nevidíš ma? Žijem v skurvenej garáži a o Jiminovi radšej nejdem hovoriť nič ... on ešte nedospel. Nemôžeme byť rodičia! Je ešte mladý!" Rukami si zaťahal za vlasy a frustrovane zavrel oči. Taehyung a Jungkook sa na seba zmätene pozreli, pretože nevedeli, čo mu majú na to povedať. Keď hnedovlások knotol Taehyunga vedel, že on nikdy otehotnieť nemôže, pretože nie je ženského pohlavia a ani omega.

,,Tak mu to ešte nehovor a len ho zober na testy? Možno to bude šťastných 10% a nebude tehotný." To by museli nad Yoongim letieť anjelici šťastia. No na slová hnedovláska prikývol a pozrel sa na zatvorené dvere. ,,Jediná výhoda je, že je už označený a nikto ho nebude cítiť. Pôjdem vyvetrať tie pozostatky z heatu, aby si ich necítil a môžeš sa tu potom s Taem vrátiť. Ešte raz sa ospravedlňujem za to, že som tu tak vtrhol." Jungkook nad Yoongim zdvihol obočie, keď sa mu vďačne poklonil a potom sa postavil zo zeme. Nechal tých dvoch samých sedieť na zemi v kúpeľni. ,,Yoongi sa mi zdá zo všetkých tvojím kamarátov ten najnormálnejší," zasmeje sa hnedovlások a tiež sa postaví z tej studenej zeme. ,,Ale ako otca si ho nedokážem predstaviť."

Yoongi začal otvárať okná v izbe a vždy sa pritom pozrel očkom na svojho spiaceho miláčika. Spal tak nevinne a bez toho, aby vedel, že možno sa práve v jeho tele tvorí nový život. Je to divná predstava, ale je to proste následok jeho neopatrnosti. Yoongi mal všetko tak dokonalo pripravené, všetko nakúpené, ale aj tak mal v hlave akúsi predtuchu, že sa všetko pokazí. A to sa aj stalo. Bol tak v šoku z toho všetkého, že si sám ani neuvedomil, že jedno balenie kondómov im na 7 dní nestačí. Cítil sa ako ten najväčší hlupák pod slnkom. Keď sa do miestnosti začal hrnúť chladný vzduch zvonka, Jimin sa viac prikryl perinou a pootvoril ústa. Yoongi proste potreboval mať istotu, že všetko bude v poriadku. Potreboval vedieť, že Jimina týmto konaním neohrozil a nič sa mu nemôže stať. Museli ísť na tie testy.

SoulmatesWhere stories live. Discover now