Yoongi stál pred domom pani Park s Jiminom v náruči a rýchlo zaklopal. Ten anjelik stále spal na jeho ramene a snažil sa viac a viac k sebe zeleno vláska pritlačiť. ,,Som ten najhorší priateľ na svete." Pomyslel si Yoongi a rýchlo sa pozrel smerom na dvere, keď sa otvorili a stála v nich Jiminova mama. ,,Yoongi?" Prekvapene híkla a hneď si všimla spiaceho Jimina v jeho náruči. ,,Čo sa deje?" Ustarostene prišla bližšie k svojmu synovi a rukou mu prešla po líci. ,,Viete, stala sa taká nehoda a potrebovali by sme prežiť jeho heat tu." Začala zahanbene Yoongi, pretože mu bolo práve fakt trápne. Nikdy si nemyslel, že ho Jiminovi rodičia uvidia takto. ,,Ach zlatíčka," začala a očkom sa pozrela dovnútra a potom znova na nich. ,,Muž má teraz stretnutie s jeho kolegami a je tu asi 10 álf," zamrká a keby nemal Yoongi práve starosti viac o Jimina ako o seba, vlastnoručne by chcel zabiť každú alfu, ktorá sa k nemu priblíži. Jediné čo dneska zeleno vlások počúva je slovo alfa.
,,Ale poviem mu, nech ich pošle pre-" Yoongi ju preruší a lepšie si zhupne Jimina na rameno, pretože mu padal z rúk. Tie ho teraz práve tiež bolia, pretože ho vláči po celom meste. ,,To nebude potrebné, mám ešte náhradné miesto tak sa nenechajte rušiť." Klamal. Nevedel kde pôjdu, ale nechcel pani Park zaťažovať a kaziť im stretnutie. Až teraz si všimol, že bola elegantne oblečená v šatách a dokonca aj namaľovaná. Asi to nebola len taká oslava, no pre jej muža dosť dôležitá. ,,Vážne?" Ustarostene ho chytila za rameno a snažila sa ho chytiť pri klamstve. ,,Áno, zavolám kamarátovi," prikývol si sám pre seba na svoje slová a už sa otočil. ,,Keby sa niečo stalo tak prídi! Nerobí nám problém to zrušiť keď sa to týka nášho syna." Dala mu ešte malú nádej a keď zeleno vlasí odchádzal, zanadával si. ,,Skús Jina," zamrmlal Jimin a otvoril jedno očko.
Yoongi sa hneď na neho pozrel a skoro sa rozplakal, keď videl Jimina v horúčkach sa k nemu tisnúť. ,,Bože som ten najhorší priateľ na svete! Mal to byť náš deň!" No Jiminové slová zaznamenal a namieril si to k zmienenému blondínovi. Jimin mu hovoril, kadiaľ tam má ísť, pretože Yoongi nikdy u blondína nebol. Keď bol pred dverami ich domu, zazvonil a v hlave si vytváral monológ, čo povie Jinovým rodičom, ktorých ani nikdy nevidel. No na jeho potešenie otvoril dvere blondín. ,,Yoongi?" Úľavne si vydýchne a pozrie sa na Jimina v jeho náručí. ,,Namjoon to je tvoj kamarát!" Zakričí na hnedovláska, no keď Yoongi započuje to meno, zamračí sa. Bol na neho strašne, ale že strašne nahnevaný a nemal chuť vidieť jeho tvár znova. Všimol si, že Jin sa stále pozerá dovnútra domu a preto využil jeho neopatrnosti a odišiel. ,,Kde sú?" Rýchlo vybehne von, no hnedovlások už môže vidieť iba siluetu utekajúcej postavy. ,,To si robíš srandu? Prečo odišiel?" Nahneval sa Jin a keď Namjoon vybehol z ich domu preč, aby ich nasledoval, nahneval sa ešte viac.
-
,,Neviem posúdiť, či je krajší romantický, žiarlivý alebo nahnevaný Jungkook. Meníš tie nálady ako ženská v krámoch," zamrmlal Taehyung, keď prišli pred ich apartmán. ,,Prečo musíme vždy keď žiarlime robiť scénu celému okoliu?" Zasmial sa a keď konečne hnedovlások otvoril dvere dovnútra, tiež sa zasmial. ,,Tak ako som mal vedieť, že máš brata? Povedal si mi, že sa s tvojou rodinou už nestýkaš a ani stýkať nechceš," Zavrel za sebou dvere a objal svojho sivo vlasého partnera. ,,Hneď som si spomenul na to, ako si mi po mojom rute hovoril, že mi ťa môže ukradnúť nejaký pekný zákazník," začal a Taehyung sa nad tými slovami ešte viac zasmial. On si pamätá fakt všetko. Chcel si do neho znova rypnúť, no vo váčku mu začal zvoniť mobil a keď videl Yoongiho číslo, zamračil sa. ,,Prečo mi voláš?" Spýtal sa pobavene, no smiech ho prešiel, keď počul jeho hlas. Aj Jungkook si všimol jeho zmeny nálady a bližšie si ho k sebe pritiahol.
,,Kto nám chce zbúrať garáž? Čo?" Yoongi hovoril strašne rýchlo, že mu nič nerozumel. ,,Upokoj sa, som u Jungkooka keď chceš vedieť len to," pozrel sa do tváre svojho partnera, ktorý sa tiež prekvapene pozeral. ,,Pošlem ti adresu do správy? Alebo čo mám?" Keď sa s Yoongim dohodli, že mu pošle Jungkookovu adresu, hovor sa vypol a sivo vlások začal do správy hneď písať. Taehyung sa zatiaľ dostal von pred dom a keďže chcel byť Jungkook stále s ním, nasledoval ho. Povedal zeleno vláskoví, že ho počká pred dverami, aby ho rýchlejšie našiel. ,,Už mi to vysvetlíš?" Zmätene zamrkal hnedovlások, keď už 10 minút stáli bez slova vonku. ,,Ja neviem, proste tu príde a dúfam, že mu budem viac rozumieť ako v hovore," povzdychol si a keď videli osobu bežať ich smerom vedeli, že to bude on.
,,Yoongi chcem vedieť čo sa deje!" Zavelil Taehyung, no všimol si Jimina v náručí, dokonca ho aj cítil. Rýchlo sa otočil na Jungkooka, ktorý to tiež zaregistroval. ,,Potrebujem tento apartmán!" Vykríkol Yoongi a obaja chalani pred ním sa na neho s otvorenými ústami dívali. ,,Bež za tými dvoma kravami a oni ti všetko vysvetlia, ale ja už neurobím ani krok! Moje ruky sa už lámu na kosť!" Prešiel cez nich a keď vošiel dovnútra, zavrel im dvere pred ich tvárami. ,,On ... on ma práve vyhodil z môjho domu?" Pre istotu sa spýtal sivo vláska, ktorý mal stále otvorené ústa. ,,Asi to tak vyzerá," povie sekano a keď si uvedomí celú túto situáciu, otočí sa k Jungkookovi. ,,Prepáč, ale ja som teraz možno ešte viac zmätenejší ako ty." Zaklepká očami a hneď vyloví mobil z váčku, aby zavolal dievčatám. Dúfal, že oni mu lepšie túto situáciu vysvetlia. No to sa nestalo a on bol ešte viac zmätenejší ako na začiatku. ,,Taehyung dobre že voláš! Potrebujeme Jungkooka a hneď!"