Taehyung a Jungkook teda išli na prianie dievčat ku garáži. Vedeli, že keď ich Yoongi vyhodil, budú môcť spať tam alebo u Jungkookovej mami. ,,Si tak tolerantný, normálne mam pocit, že si takéto priateľa ani nezaslúžim." Hlavou sa oprie o jeho rameno popri chôdzi. Jungkook bol celkom pokojný človek, preto ho nikdy nič nedokázalo vyviesť z mieri. Zažil si toho dosť na to, aby sa vedel kontrolovať a nenechá alfu v ňom vyhrať. No odkedy sa spoznal s Taehyungom, jeho život je jedna udalosť za druhou. Jeho pokojný život sa zrazu otočil o 360 stupňov a vedel, že keď si chce svoju spriaznenú dušu udržať, musí byť jednoducho tolerantný. ,,Dovolil som to len preto, že to je Yoongi. Hovoril si mi, ako ti prehováral do duše, aby sme boli spolu. Takto sa mu odvďačím." Už v diaľke videli ich garáž a siluety štyroch postáv, aj keď bola celkom tma.
,,Hovorím vám, že toto musí byť jeden veľký omyl!" Vykrikovala Minnie na mužov, ktorý si stáli za svojím. Lisa sa dokonca tiež aranžovala a kričala, že im to mali prísť povedať osobne, pretože v tejto dobe nikto už poštu nečíta. ,,Ha! Už prišla polícia!" Vykríkne hrdo Minnie, keď k ním pristúpili tí dvaja a čiernovláska strčila Jungkooka pred seba. ,,Teraz uvidíte zákon!" Jungkook sa na ňu divne zatváril, no potom z vrecka vybral svoj odznak a ukázal ho dvom pánom. ,,Môžem vedieť aký je tu problém?" Začal hnedovlások a samozrejme pani boli až moc ochotný, keď videli, že muž pred nimi je policajt a dokonca aj alfa. Začali mu vysvetľovať celú situáciu a papiere, ktoré hovorili o tom, čo sa tu malo podniknúť. ,,Vy to tu nemáte v legálnom držaní?" Otočil sa Jungkook k svojmu priateľovi, ktorý len mykol plecom. Vedel, že sa tu nasťahovali len preto, že to tu bolo opustené. O nič iné sa nestarali.
,,Dohodneme sa," zamrmlal Jungkook k dvom mužom a začal s nimi niečo preberať. Taehyung zatiaľ stál vedľa dievčat pozadu, ktoré mali prekrížené ruky na hrudi a na tvári výrazné podráždenie. ,,Dúfam, že Yoongi išiel za Namjoonom a sú v jeho hotely." Zamrmlala do vetra Lisa a keď to Taehyung započul, musel argumentovať. ,,Je u Jungkooka, vyhodil nás ... takže budeme tieto dni tu." Obe sa na neho zmätene pozreli a keď sa hnedovlások rozlúčil s dvoma pánmi, prišiel bližšie k dievčatám a Taemu. ,,Chceš ešte niečo zlato? Tvoj kamarát ma vyhodil z domu ... práve som ti zachránil tvoj bývalí dom pred demoláciou ... nabudúce príde čo?" Zamračil sa a podal mu papier, ktorý hovorí o tom, že táto garáž teraz patrí Jungkookovi. ,,Dám ti to darovacou zmluvou keď nechceš, aby som bol vlastník," zamrmlal a rukou si prehrabol vlasy.
-
Jimin ležal v Jungkookovej veľkej posteli, zatiaľ čo Yoongi hľadal tú jednu dôležitú vec, kondómy. Uvedomil si, že keď odišli z garáže nechal všetky pripravené veci na nočnom stolíku. ,,Však tí dvaja spolu spávajú, určite tu niekde musia mať kondómy." Pomyslel si zeleno vlások a keď sa pozrel do jedného šuplíka, konečne to našiel. Síce to bolo len jedno balenie, no lepšie ako nič. Jimin sa prevaľoval z jedného rohu do druhého a nasával vôňu paplónu. ,,Vážne čuchá Jungkookovu vôňu?" Zamračil sa a paplón mu z ruky vytrhol. ,,Nepodvádzaj ma počas nášho dňa!" Vykríkol a sám sa vopchal do postele, aby objal svoju milovanú omegu. Tá sa na neho zavesila ako koala a pričuchla si k jeho krku. Yoongi až teraz začal vnímať, ako sa okolo neho začala víriť Jiminova sladká vôňa. Zavrel oči a konečne si po hodinách behu s Jiminom na rukách aj ľahol. ,,Yoongi, myslím, že potrebujem pomôcť," zavrnel a sám si Yoongiho ruku dal na svoj rozkrok.
,,Len teraz som si ľahol," zamrmlal a keď sa otočil k Jiminovej tvári, usmial sa. Potreboval sa poriadne nadýchať tej sladkej vône, aby sa už jeho telo samo prebudilo k životu. Stisol jeho rozkrok a týmto gestom mohol počuť jemný výdych svojho milovaného. ,,Ešte," znova stlačil a Jimin začal perami blúdiť po jeho krku. ,,Nejako rýchlo si sa prebudil k životu," zasmial sa zeleno vlások, keď sa Jimin zrazu rozhodol, že si na neho sadne, zatiaľ čo mal Yoongiho pod sebou. Začali sa bozkávať a ružovo vlások sa rozkrokom obtieral o jeho stehno. Už to prichádzalo aj na Yoongiho, ktorý si ho k sebe naliehavejšie priťahoval do bozku. Možno urobia trocha neporiadku v Jungkookovom zatiaľ dokonalom apartmáne.
,,Potrebujem toto," zamrmlal Jimin a rukou sa dostal pod Yoongiho spodné prádlo. Chytil jeho penis a začal mu ho svojou maličkou ručičkou honiť. ,,A ja potrebujem teba," hneď si zo seba vyzliekol tričko a potom sa dostal k lemu toho Jiminovho, aby ho vyhodil tak isto, ako to urobil so svojím. Ešte pár minút sa navzájom škádlili, až sa ocitli obaja nahý a Yoongi si zobral do rúk balíček kondómov. Bol ešte pri zmysloch, pretože Jiminova vôňa nebola taká silná, aby v ňom privolala rút. Ledva mu skončil preheat. Vytiahol balíček a zarazil sa, keď si všimol na tom jeden nápis, ktorý mu zobral všetku chuť do sexu. ,,Vážne? Alfa size?" zamračil sa a hodil celú krabičku na zem. ,,Y-Yoongi prosím," naliehal Jimin a sám mu roztvoril nohy, aby mal lepšiu polohu sa do neho vnoriť. ,,Bože ochraňuj ma," zamrmlal si, keď sa naklonil z postele, aby mohol znova do rúk zobrať vyhodené kondómy. Zavrel oči, aby nevidel ten nápis a vytiahol z neho jeden kondóm. Keď už ho mal na sebe, priľahol svoju omegu a tvárou sa dostal k jej krku, aby mu vypusinkoval miesto, kde za chvíľku bude vidno jeho značka. To jediné ho stále motivovalo aj napriek všetkému zlému, čo sa dneska stalo. Chytil si penis a nastavil si ho k Jiminovej dierke.