Taehyung vstúpil do garáže, kde pred pár minútami prišla aj jeho partia. ,,Taehyung! Preboha už som chcel ísť za tebou, ja že ťa chytili!" Yoongi sa hneď z gauča postavil a utekal k nemu. ,,No chytili ma, ale utiekol som," usmial sa a pozrel sa na gauč, kde sedeli aj dievčatá. ,,No nechajme to tak, čo keby ste išli na tie bagety?" Chcel zmeniť tému, no videl, že ostatných celá táto situácia zobrala a mali o neho strach. Ani takáto zámienka ich náladu nezmenila. ,,Práve keď sme si všetko tak pekne naplánovali sa to pokazilo," zamrmlala Minnie, no Taehyung sa nechcel vzdať. ,,Pumpa ma otváraciu dobu stálu," pripomenul túto skutočnosť a usmial sa na nich.
Nejakým zázrakom sa im teda podarilo prehovoriť aj Yoongiho, aby s nimi išiel a už stáli pred pumpou a jedli bagety. ,,Stále mi nejde to hlavy ako si ušiel?" Zamrmlal Yoongi a kúsol si do jedla. ,,A stále som mal pocit, že utekáš s nami a ani som si nevšimol, že chýbaš ..." to už zamrmle potichu, no všetci to počuli, na čo sa dievčatá tiež rozosmútili. ,,Ale neberte to tak, aspoň sme sa poučili." Bolo by divné keby povedal ,,no viete, šéf policajtov je moja spriaznená duša, takže sa nado mnou zľutovala a pustila ma zo zámienkou, že dneska za ním ešte prídem". Asi by sa na Taeho dívali ako obarený. ,,A tiež ma zaráža ako to ty pozitívne berieš," dodala Lisa a pozrela sa na Taeho. ,,Akoby ťa vôbec nechytili a nič sa nestalo, je to celé divné," dopovedala a zjedla posledný kúsok bagety.
,,Toto ma byť nejaké vypočúvanie?" Zamračil sa Taehyung a na všetkých troch sa pozrel. ,,Prisahám, že ma chytili. Potom som nejako utiekol, policajt nebol veľký silák," zažartoval a tiež si spomenul na to, ako sa z Jungkookovho objatia nevedel dostať. ,,Taký policajti sú naprd," dievčatá mu asi jeho komédiu uverili, lebo už neboli podozrievavé. Keď už všetci boli ticho a Tae ešte posledný dojedal bagetu spomenul si, čo sa vlastne túto noc všetko s Jungkookom stalo. Do riti on sa snažil bojovať proti starej alfe, ktorá sa ho len dotkla zápästia a Jungkooka nechal ho bozkávať. Nevie prečo, ale v tom momente mu to prišla ako tá najlepšia možnosť. Aj keď vedel aký je blázon ... no nechcel to už zopakovať. Má nejakú svoju hrdosť a nebude sa s priam neznámou osobou bozkávať. Vlastne sa vôbec nepoznajú, videli sa párkrát. No ani jeden z nich nevie ako sa kto správa, akú mali minulosť, akými sú ľuďmi. Čo keď sa k sebe vôbec nehodia aj keď sú spriaznené duše?
-
Taehyung čakal na dohodnutom mieste na Jungkooka, ktorý meškal. Síce meškal len päť minút, no pre Taehyunga bolo čakanie otravné. Pozeral sa dookola a potom si všimol vysokého hnedovláska, ako uteká k nemu a pritom si napravuje tričko. ,,Prepáč, len som sa musel prezliecť," zadýchane povedal Jungkook a Taehyung si ho pohľadom premeral od hora dole. ,,Tak na začiatok nášho zoznámenia, neznášam keď musím na niekoho čakať," povedal prísne až to samého Jungkooka prekvapilo. ,,Dobre, ďakujem za info ... nabudúce tu budem o pol hodinu skôr," usmial sa a nastavil ruku pred Taeho, ktorý sa na ňu zadíval. ,,Nebudem sa s tebou držať za ručičky ako malé deti," prekrížil si ruky na hrudi a nad zúfalým pohľadom Jungkooka si len vzdychol. ,,Takže kde ideme?"
Jungkook sa teda rozhodol ísť vpred a Taehyung ho nasledoval. Prekvapila ho zmena, ktorá nastala pri Taehyungovi. Najprv sa divoko bozkávajú a potom sa chovajú ako dve cudzie osoby, ktoré sa teraz stretli na prvom rande. Vlastne, je to ich prvá skutočná vychádzka. ,,Nerozmýšľaj nad tým moc, len ťa nepoznám," Tae presne vedel, nad čím teraz hnedo vlasý uvažuje. Bolo to, akoby mali spoločnú myseľ, no pravdou je, že tentokrát je to na Jungkookovi vidieť. ,,Možno nakoniec zistíme, že sa k sebe vôbec nehodíme," pokračoval a ďalej nasledoval Jungkooka na miesto, ktoré vybral. ,,A potrebujem byť doma o takej desiatej, jedenástej večer," prikývol si sám pre seba Taehyung, pretože vedel, že je už teraz večer a ich vonok bude trvať maximálne dve-tri hodinky.
Očakával niečo z tohto stretnutia? Sám nevedel. ,,Máš večierku?" Zasmial sa Jungkook, no keď mu Taehyung neodpovedal sám prišiel o čom je reč. ,,Aha, takže aj dneska večer?" Opýtal sa aj keď odpoveď už poznal. ,,Každý večer Jungkook," opravil ho a trocha sa prikrčil, keď prechádzali popri hustým stromom a nechcel naraziť do vetvy. ,,Ideš ma znásilniť v lese?" Tentokrát bol Jungkook ten tichší a Taehyung ten, čo stále rozprával. ,,Les za chvíľku skončí. Je to moje obľúbené miesto na premýšľanie. Budeš ho poznať len ty," usmial sa sám pre seba, pretože bol Taemu chrbtom a nevidí to. ,,Ako chceš, aby tento večer prebiehal? Nech viem, čo očakávať," začal, no potom Jungkook zastavil a oni sa nachádzali na nejakom malom vrcholku kopčeka, z ktorého bolo vidno polku mesta zvyšky.
,,Sadaj, keď si začal s tým, že chceš o mne vedieť viac a že sa skoro vôbec nepoznáme tak začnem. Myslím si, že ľudia sa viac rešpektujú keď si medzi sebou povedia sračky zo života než sa snažiť idealizovať pre toho druhého a nakoniec príde realita, že sa chováš úplne inak," začal Jungkook a sadol si ta trávu na malom kopčeku. Taehyung sa na neho zhora díval, no po minútke si k nemu sadol. ,,Chceš o mne vedieť zlé veci?" Zasmial sa a hlavu si podoprel kolenami. ,,Nehovorím, že len zlé ... skôr tie, ktoré ťa sformovali na osobu, ktorou si teraz," Jungkook zopakoval to isté čo Tae a podoprel si hlavu kolenami. ,,A tie sú väčšinou nepríjemné."
Nevedel prečo, no začínal sa cítil v Jungkookovej prítomnosti zrazu divne. Akoby sa celá ich nálada otočila o 180 stupňov. ,,Začneš?" Opýtal sa Tae a keď videl kývnutie hlavy, čakal. ,,Som ... som nechcené dieťa. Moja matka bola znásilnená ako mladšia a z tejto ohavnosti som vyšiel ja. Najprv si mamin priateľ celú dobu myslel, že je to jeho dieťa ... tajila to, lebo ho milovala. Nechcela ho stratiť alebo aby si o nej myslel niečo zlé. No ... vieš ... bolo divné keď sa dvom betám zrazu narodila alfa."