Taehyung sedel na gauči a vychutnával si kakao, ktoré si pred chvíľkou urobil, aby sa ukľudnil. Myšlienky mal celé porozhadzované a snažil sa spomenúť si na všetky detaily toho dňa, čo sa zobudil u Jungkooka. Pomaly, ale isto sa mu všetko zdalo jasnejšie a zistil, že ho Jungkook aj napriek tomu, že ma fakt heat nechal spať v jeho posteli a nepoložil na neho ani prst. Odchľusol si z pohára a pozeral ranné rozprávky v telke, ktorá mu každú chvíľu rozmazávala obraz. ,,Aj tak ho už nikdy neuvidím," zamyslel sa a snažil sa myslieť na niečo iné, veselšie. Dievčatá sa práve v izbe maľovali a keď Minnie z nej vyšla, očkom sa pozrela na zamýšľajúceho sa Taehyunga. ,,Hej, stalo sa niečo, vyzeráš hrozne," zasmiala sa a prišla bližšie, keď vedela, že ešte musí aj tak čakať na Lisu.
,,Stalo a preto som si na ukľudnenie urobil kakao," povzdychol si a pohľadom sa dostal k Minnie. ,,My máme kakao?" Zdvihla obočie a po týchto slovách Lisa vyšla z izby. ,,Bože Tae vyzeráš ako utýrané zvieratko," ľútostivo sa na neho pozrela a tiež k ním prišla bližšie. ,,Fakt som na tom tak biedne?" Pozrel sa na seba a potom znova na nich, pretože vôbec netušil, ako to na ňom môže byť tak vidno. Možno to, že držal kakao mu dodávalo na depresívnom výzore. Preto sa rozhodol ho položiť na stolík. ,,Mám nápad, poď s nami na nákupy! Vieš ako ťa to odreaguje?" Zasmiala sa Lisa a Minnie na jej slová rýchlo prikyvovala. Asi chceli nejakého muža pri sebe, aby im robil poslíka a držal tašky.
No na tomto sa nechcel podieľať. ,,Prečo nezavoláte Yoongiho?" Zamračil sa a dievčatá si začali medzi sebou niečo šepkať, čo Taeho pozornosť hneď odviedlo opäť k ním. ,,Yoongi spí, včera nešiel na hliadku, pretože mal, ako to on nazval ,,osobné dôležité veci", ale s Lisou si myslíme, že je v tom žena!" Obe jednotne prikývli hlavou. ,,Vlastne niečo mi spomínal, ale mám pocit, že o mužskej omege nie ženskej," zamyslel sa nad jeho chvíľkovým rozhovorom, čo viedli raz po skončení hliadky. ,,Keď jemu ja nikdy nerozumiem, on je nepredvídateľný."
Keby len Taehyung vedel, že za svojím švárnym chlapcom chodí Yoongi s plastovými schodíkmi, asi by sa zasmial. ,,Jemu nikto nerozumie, no taký ľudia sú najlepší!" Ukázala palec hore Lisa a už ťahala svoju pátračku von z garáže. ,,Tak sa vidíme neskôr šteniatko a už sa netvár tak depresívne!" Zakričala ešte, než úplne obe opustili miestnosť a Taehyung tu znova ostal sám so svojimi myšlienkami. No radšej tu bude len tak sedieť, než by mal nosiť tašky tým dvom princezničkám. Lepšie sa oprel o gauč a znova sa zadíval na rozprávky, keď si zobral hrnček zo stolíka do ruky.
-
,,Takže vy ma fakt pozývate znova k vám?" Nechápavo sa opýta Namjoon ženy za telefónom, ktorá mu kladne odpovedala. Už to bol týždeň, čo sa mu z toho domu nikto neozval a tak si myslel, že po veľkej diskusií všetkých zúčastnených okrem neho sa dohodli, že ho už nikdy v živote nekontaktujú. Ale asi sa pomýlil. ,,Jasné prídem, nebude to vadiť vášmu mužovi?" Opatrne sa spýtal aj keď ho to prakticky nezaujímalo, pretože by bolo lepšie, keby tam tá nechutná alfa, ktorá ho odcudzuje, nebola. Ale chcel byť slušný. ,,Muž nebude doma a chcem, aby ste si na seba s mojim Jinom zvykli. Si jeden z potencionálnych partnerov, takže môžeme spoločne navariť," zasmiala sa do telefónu a vtedy Namjoon skoro ošedivel. Zabudol na to, ako sa chválil, že vie variť. No v skutočnosti by sa mu aj panvica z rúčky odtrhla, keby ju len zobral do rúk.
Preto musel čo najskôr vymyslieť núdzový plán. ,,A čo by sme mohli také spolu uvariť?" Spýtal sa len preto, aby si mohol na to nájsť recept a nevyzerať ako poleno. ,,Práve ma napadlo niečo ešte lepšie! Čo keby ste s Jinom uvarili niečo spoločne, aspoň sa tak zblížite!" Vykríkne nadšene a Namjoon tentokrát ľutoval, že niekedy takéto klamstvo z úst vyslovil. Z tohto sa už nevykrúti ... jediné čo mohol bolo súhlasiť. Určite sa neprizná, že klamal. To by ponížilo jeho hrdosť. S miernym zamračením vypol hovor, keď sa rozlúčili a snažil sa nájsť hocijaký spôsob, ako sa proste pred nimi nestrápniť. ,,Kúpim už hotové jedlo s tým, že som zabudol, že máme variť spoločne?" Povedal si sám pre seba nahlas a pochodoval z jedného rohu kancelárie po druhej. ,,Alebo sa vyhovorím, že som ochorel?"
Vo vymýšľaní výhovoriek bol dobrý, no všetky jeho možnosti znamenali, že raz sa tak či tak v ich kuchyni ocitne a nepomôže mu ani pánbožko. Popri jeho rozmýšľaní niekto zaklopal na dvere a tým prestal pochodovať po kancelárií a zameral sa na dvere. ,,Vstúpte!" Vyhŕkol hneď a do miestnosti vstúpila sekretárka pri pulte, ktorá držala nejaké spisy a Namjoon vedel, že dneska domov nepôjde, lebo práce bude neúrekom. Všetko položila na obvyklé miesto na Namjoonovom stole, ktorý si z toľkých nervov čo mal musel zavrieť oči. ,,Mohla by som ešte nahlásiť jeden problém?" Spýtala sa tichším hlasom, keďže tu už robí niekoľko rokov a pozná, kedy ma Namjoon proste zlú náladu.
,,Čo? Zase chýbajú hračky?" Povzdychol si a ironicky sa pozrel na ženu pred ním. ,,Nie pane, ale ...." začala premýšľať, akoby mala sformulovať túto sťažnosť. ,,Pan Kang chce Molly, ale tá dala pred pár týždňami výpoveď a on povedal, že pokiaľ ju nebude mať tak už tu nikdy nevkročí, chce len ju a ja neviem ako to vyrieš-" Namjoon ju zastavil v jej slovách tým, že dal pred ňou ruku. ,,Asi si urobím nejaký nový zoznam VIP hosťov, lebo tých čo mám teraz sú až neznesiteľne otravný," zamrmlal si popod nos a poslal ženu k dverám. ,,Proste povedz, že keď chce nech odíde ... ver mi on sa vráti." Dodal a žena po jeho slovách odišla. ,,A že riadiť kurvinec je ľahké," sadol si za stôl a ponoril sa do hory spisov, ktoré mu žena doniesla.