38

140 20 0
                                    

Taehyung sa už s Jungkookom nevidel tri dni. Nedal si dokonca ani smeny v robote, možno naschvál. Ležal v posteli a pozeral sa do steny, pretože už tri dni v kuse rozmýšľal. ,,Pôjdem za ním," povedal si nakoniec a vstal, aby prišiel k skrini a začal si vyťahovať veci, ktoré si oblečie. Keď vyšiel z izby všimol si, že Jimin je v obývačke sám a pozerá televíziu. ,,Ahoj Chim, keby niečo povedz všetkým, že dneska možno neprídem domov," povedal a rýchlo utekal k vchodovým dverám. Rýchlo sa snažil v navigácií vyhľadať policajnú stanicu, aby mohol tentokrát on prekvapiť jeho v práci. Možno to bol bláznivý nápad, no nechcel už viac čakať a ako povedal Yoongi, niektorý hľadajú svoje spriaznené duše celý život a on dostal príležitosť už teraz.

Keď stál pred policajnou stanicou, chvíľku sa snažil pripraviť a rozmýšľal čo vlastne Jungkookovi povie. ,,Hej ... vieš jeblo mi v hlave a pôjdem do toho vzťahu," nie ... musí to vyznieť nejako krajšie, nie akoby sa do toho nútil. Keď sa ukľudnil, vošiel dovnútra no miestnosť bola taká veľká, že nevedel kde vôbec Jungkooka nájde. Asi na to išiel fakt zhurta. Prišiel k nejakému mužovi v uniforme a skúsil šťastie. ,,Prosím vás neviete, kde by som našiel Jungkooka?" Muž sa na neho divne zamračil, až ním striaslo. ,,Myslíte pána Jeona?" Opravil jeho malú chybu, no prikývol a muž evidentne vedel, kde ho môže nájsť. ,,Máte nejaký problém? Nemôžete len tak vyrušovať nášho šéfa."

,,Môžete ho prosím vás len zavolať, je to osobné," povedal jemným hlasom až nakoniec muža presvedčil a povedal mu, nech ho počká. Ten tam čakal ako idiot niekoľko minút, kým za ním znova neprišiel už známi muž a povedal mu, nech ho nasleduje. ,,Prijme vás vo svojej kancelárií, len otvorte dvere," povedal muž a hneď na to odišiel. Taehyung sa len pozrel za seba a keď videl, že odišiel za rohom otvoril dvere pred sebou. ,,Do riti si to fakt ty," povedal Jungkook a hneď ako Tae vstúpil sa k nemu rozbehol. ,,Kto iný by za tebou prišiel z osobných dôvodov?" Zdvihol na neho obočie, na čo sa Jungkook zasmial a objal ho. ,,Vyhýbal si sa mi? Ešte sme sa ani neporozprávali o tom minule a t-" Taehyung ho prerušil tým, že mu prstom zakryl vrchnú peru.

,,Buď môj partner," dobre, takže jeho natrénovaná reč teraz padla niekde veľmi ďaleko, keď to vybafol takto priamo a bez emócií. ,,Nič na to nepovieš?" Spýtal sa ho Taehyung, keď už bolo pre neho až moc dlhé ticho. ,,Pokiaľ nie si opitý alebo pod vplyvom niečoho silnejšieho tak samozrejme, že by som chcel byť tvojím partnerom, no teraz som si tým není taký istý," rukou si prešiel cez vlasy, keď sa skúmavo pozeral na sivo vláska. ,,Nie som pod nejakým vplyvom," povedal odhodlane a sčervenal už len nad predstavou, že si toto o ňom Jungkook myslí. ,,Rozmýšľal som veľmi dlho," začal a zavrel pri tom oči. ,,Celé tri dni som len a len rozmýšľal," povedal frustrovane a keď otvoril oči, priamo sa pozrel do tých svojho partnera. ,,A sme na tisíc percent spriaznené duše a niektorý hľadajú svoje spriaznené duše celý život a ty a ja ... sme sa našli tak skoro," Jungkook mu na tie slová prikyvoval ako omámený. ,,Takže už mi teda odpovieš na moju otázku!" Vykríkol, no nedostal slovnú odpoveď. Jungkook si ho k sebe pritiahol a pobozkal.

-

Jimin sedel na gauči s hlavou opretou o jeho vrch. Horel, celý horel a viac si k sebe pritiahol deku, ktorou sa prikryl. Keď videl, ako Taehyung vyšiel z izby chcel mu povedať, že potrebuje tabletky, no ten sa na neho skoro ani nepozrel a len odišiel so slovami, ktoré Jimin ani nevnímal. Yoongi išiel znova do roboty rýchlo urobiť nejaké papiere so sľubom, že sa bude snažiť rýchlo vrátiť k nemu, no on ho potreboval teraz. Zobral si vankúš z gauča a pritisol si ho celou silou k sebe. Nevedel koľko tam takto zúfalo ležal, kým nevidel ako dievčatá vyšli z ich izby a o niečom sa horlivo rozprávali. ,,T-tabletky," snažil sa povedať Jimin a keď Minnie započula nejaké mrmlanie, rýchlo sa pozrela na Jimina. Cítila ho. ,,Jimin čo sa deje?" Lisa sa k nemu rýchlo rozbehla a rukou sa chytila jeho čela. ,,Pre boha on horí!" Vykríkla vystrašene a rukami mu začala chytať celé čelo.

,,Zavri všetko Lisa, hneď! Tentokrát aj tie najmenšie dierky, ktoré by mohli existovať!" Vykríkla Minnie a samozrejme aj ona sama začala konať. Ešte nemal heat, mal len preheat preto sa snažila ostať pri zmysloch a samozrejme rýchlo zavolať Yoongimu. ,,Ešte predtým ho odnes do izby," dodala a už vytáčala Yoongiho číslo. No mobil mu začal zvoniť v kuchyni a ona preklínala toho idiota, ktorý si nevie ani zobrať svoje veci. ,,Zavolaj Namjoonovi, mal ísť do práce," povedala Lisa keď už odniesla Jimina do izby a zavrela dvere. ,,Skús ísť do lekárne a kúpiť mu tabletky, bože mám pocit, že tie sa dávajú len na predpis," zamračila sa a rýchlo vytáčala číslo. ,,Tiež nevieme aké Jimin používa," povedala a keď jej telefón zdvihol Namjoon hneď to na neho vybafla.

,,Musím ísť preč, Lisa máš ho na starosť," dodala a rýchlo odišla, na čo Lisa spanikárila a nevedela, čo prvé urobiť. Otvorila dvere od Yoongiho izby a videla, ako Jimin leží na kope vecí a trocha sa zľakla. ,,Nepotrebuješ niečo Jimin?" Spýtala sa ustráchane, no Jimin jej neodpovedal. ,,Chudáčik," zamrkala a znova zatvorila dvere s tým, že si ide rýchlo niečo vygoogliť na mobile. No nič také dôležité ani nenašla, na čo sa otvorili vchodové dvere a dovnútra pribehol Yoongi. ,,Vďaka bohu! Utekaj za ním, konečne môžeme využiť naše beta feromóny, ktoré nikoho nepriťahujú!" Zvolala nadšene a ukázala na jeho izbu, kde samozrejme rýchlo aj išiel. Otvoril dvere a keď videl Jimina túliť sa k jeho veciam mal divný pocit. Nemohol tomu uveriť, no cítil ho. Cítil Jiminov pach. ,,Yoongi čo sa deje?" Pozrela sa spoza dverí Lisa a otvorila ústa.

SoulmatesWhere stories live. Discover now