,,Ja som ti kurva hovoril, že nemáš poštu vyhadzovať!" Vykríkol do telefónu Yoongi, ktorý volal s Lisou a nadával jej, pretože to bola jej chyba, že sa nedozvedeli o demolácií ich vlastne garáže. ,,Takže tam teraz vypadnite a bežte to nejako vyriešiť, pretože som zobral len Jimina a všetky naše veci sú tam a ja ich ešte chcem, nepoškodené!" Znova zakričal a potom aj rýchlo hovor vypol. Bol zdevastovaný, že sa jeho dokonalý plán na strávenie krásneho Jiminovho heatu pokazil a teraz s ním chodí po ulici. Bol pripravený na seba zobrať riziko a keby sa na neho niekto kvôli jeho vôni vrhol, mal chuť vraždiť. Napadla ho len jedna vec a práve tam mieril, pretože nemôže s Jiminom pobehovať len tak po ulici. Už teraz je to čistá samovražda. Viac si ho pritiahol k svojej hrudi a vstúpil do Namjoonovho hotelu. ,,Yeji prosím ťa rýchlo mi zavolaj toho idiota."
Dievča nad Yoongim zdvihla zrak a keď usúdila, že ide o vážnu vec, rýchlo odišla do šéfovej kancelárie. Pozeral sa okolo a vydýchol si, keď v chodbe nikto okrem nich nebol. Hneď na to vstúpil do miestnosti Namjoon a nechápavo sa na svojho kamaráta pozrel. ,,Čo tu robíš? Nemáš mať s Jiminom teraz raj?" Zasmial sa a keď ucítil tu jemnú vôňu, zmeravel. Yoongi si všimol jeho zmeny a najviac ako sa dalo si k sebe ružovo vlasého pritisol. ,,Ty idiot zapchaj si hneď teraz nos!" Vykríkol, no nemohol mu jednu fľasnúť, pretože mal v náručí svojho miláčika. ,,Stala sa nehoda a ja potrebujem pomoc! Nemôžem s Jiminom stráviť heat u nás a potrebujem izbu na 7 dní!" S nahnevaným výrazom sa znova pozrel na svojho kamaráta, ktorý si zapchával nos a Namjoon sa nad Yoongiho zúfalým pohľadom zasmial. Možno to nebola práve tá najlepšia doba, no hnedovlások si chcel z neho urobiť srandu.
,,Keď to všetko zúčtujeme, len hodina v našich izbách stojí 200 000 wonov a to do toho nepočítam kurvu, takže keby si tu chcel zostať 7 dní, asi by si sa nedoplatil." Začal a chcel svoj herecký výkon doraziť ďalšími slovami a trocha Yoongiho rozdráždiť, aby sa začal potom viac venovať práci. ,,Alfy zarábajú veľa, toto je pre nich nič a ty si bohužiaľ beta, ktorá chodí do roboty len raz za mesiac." Mykol ramenami a keď sa pozrel na Yoongiho tvár, zmeravel. Asi tento vtip dosť prehnal, pretože zeleno vlasý vyzeral nahnevane a sklamane zároveň. ,,Hej! Ja som to tak nem-" skôr než niečo mohol povedať, Yoongi odišiel spolu s Jiminom von z hotela a Yeji začala nespokojne nad svojím šéfom krútiť hlavou. ,,Vy tu chodíte len trikrát za mesiac, nie ste od neho o nič lepší." Zamrmle a odíde znova za pult a urazene odignorovala ďalšie Namjoonové slová. Aj ona vedela, že to tentokrát hnedovlasý prehnal.
-
Namjoon prišiel za Jinom tak, ako mu pred hodinou sľúbil. Musel ešte dokončiť prácu a tiež ho trocha zasiahla tá udalosť s Yoongim. Bože tento vtip vážne prehnal, pretože sa jeho vinou môže niečo Jiminovi stáť a to by mu jeho kamarát nikdy v živote neodpustil. Mal mu hneď vysvetliť, že išlo len o vtip a že mu tu sprostú izbu v hotely dá zadarmo. Keď mu vchodové dvere otvorila jeho svokrička, rýchlo ju len pozdravil a utekal za svojím blondínom, ktorý sedel v obývačke nachystaný ísť von. ,,Čo ti tak trvalo?" Postavil sa z gauča a keď prvýkrát videl na Namjoonovi vystrašenú tvár, stuhol. ,,Nemáš informácie, čo je s Jiminom? Bavíš sa s nim, nie?" Spýtal sa naliehalo, na čo sa Jin zamračil. Však má byť s Yoongim, aké informácie má vedieť? Pokrútil zmätene hlavou a Namjoon mal chuť silno buchnúť do toho stolíka pri ňom, ale udržal sa.
,,Ja som taký kokot," zamrmlal si pre seba a začal nahnevane chodiť po celej miestnosti a v hlave vymýšľať, kde by mohol Yoongi v tejto situácií ísť. Preto ho aj napadol Jin, pretože sa s ním Jimin baví. ,,Povedz mi niečo nové," prekrížil si ruky na hrudi blondín a v tom z chodby do miestnosti vstúpila aj paní Kim. ,,Deje sa niečo Namjoonie? Vyzeráš ustarostene," smutne sa na neho usmiala a donútila ho sadnúť si na gauč, kde si hneď k nemu sadla aj ona. Jin vôbec ničomu nechápal a preto len stál pri gauči s prekríženými rukami na hrudi a odpočúval rozhovor svojej mami s jeho budúcim. ,,Urobil som hlúposť a teraz sa cítim vinný," zamrmlal a rukami si prehrabol frustrovane vlasy. Keby to bol hocikto iný nerobil by si starosť a netrápilo by ho to, ale bol to je dlhoročný najlepší kamarát, ktorého mal vážne rád. Spomenul si na Yoongiho sklamanú tvár a normálne sa začal báť, že by sa na neho mohol zeleno vlasý nahnevať a už s ním nikdy neprehovoriť.
Paní Kim mu povzbudilo hladila rukou chrbát a pozrela sa na Seokjina, ktorý si nad jej pohľadom povzdychol a nakoniec si k ním prisadol. Presne vedel, že ho jeho mama prosila pohľadom, aby sa snažil Namjoona rozveseliť. Však podľa nej sú spolu vo vzťahu, takže toto by malo byť normálne ... utešovať svojho priateľa. ,,Nechám vás tu, porozprávajte sa." S týmto paní Kim odišla a Jin sa hneď aranžoval vo svojom vyzvedaní. ,,Čo si urobil Jiminovi?" Zamračil sa, no stále sa snažil rozprávať jemným hlasom. ,,Vystrelil som si z Yoongiho v tej najnevhodnejšej situácií a nepriamo som ohrozil aj Jimina." Začal a snažil sa Jinovi vysvetliť celú situáciu, ktorá nastala na chodbe jeho hotela.
,,Ty si ten najväčší idiot akého som stretol," zamrmlal Jin a hneď sa postavil z gauča, pretože bol na hnedovláska nahnevaný. ,,Z tohto sa nežartuje!" Vykríkol nahnevane a Namjoon len na všetko prikyvoval hlavou. ,,Ja viem! Preto ho chcem nájsť, ospravedlniť sa mu a dať mu tú sprostú izbu!" Povedal a tiež sa postavil z gauča, aby prišiel bližšie k blondínovi. ,,Prosím ťa pomôž mi," povedal tichšie a rukami ovinul tie jeho. Seokjin sa na ich prepletené ruky chvíľu pozeral, než sa spamätal a hneď začal vyťahovať mobil, že zavolá paní Park. No v tom ich vyrušilo zvonenie vchodových dverí.