6

184 23 0
                                    

,,Yoongi haló? Si pri zmysloch?" Prešiel mu pred tvárou rukou Taehyung, ktorý si o neho začal robiť starosti. Keď sa Yoongi dostal zo svojho tranzu, pokrútil hlavou a sústredil sa na Taehyunga pred sebou. ,,Lepšie si uviaž tie chrániče," napokon povedal a on sám si začal viazať okolo hlavy šatku. Yoongi si len povzdychol a začal si nasadzovať chrániče aj na kolená. Vedel, že dneska majú ďalšiu nočnú hliadku, no stále musel rozmýšľať nad Chimom. Aspoň tak povedal, že sa volá, keď chcel po sebe pomenovať psa. ,,Tae? Už si niekedy videl anjela?" Spýtal sa zrazu otázku a všetci, spolu s Minnie a Lisou sa na neho pozreli s nechápavými výrazmi.

,,Fetol si si niečo?" Minnie predbehla šokovaného Taehyunga, ktorý sa chcel spýtať presne to isté. ,,Nie nefetol, preboha čo si o mne myslíte? Spýtal som sa normálnu otázku..." zamrmlal poslednú vetu a tiež si ešte rýchlo uviazal okolo hlavy šatku. ,,Normálna otázky by bola napríklad, hej pozývam vás dneska na večeru partia." Zažartovala Lisa a Yoongi jej hneď zaprotestoval. ,,To nie je otázka ale oznamovacia veta."

,,Ale aj tak by sme si mohli dať spolu aspoň raňajky," navrhol Taehyung a všetci prikývli a prinútením neskôr aj Yoongi. Dnešná noc bola znova kľudná ako zvyčajne. Jediná vec, do ktorej museli zasahovať bolo, keď sa jeden pán až moc blízko posúval k žene, ktorá bola pritlačená k stene. No skôr, ako k niečomu došlo prišli oni a pán nechcel mať problémy alebo svedkov, tak odišiel. ,,Vieš Yoongi, stále sa mi zdáš trocha mimo," poklepal ho po chrbte Tae a tým ho znova prebudil z jeho myšlienok. ,,Nechcem byť stále zavretý doma," presne táto myšlienka mu stále hrala v hlave ako nejaká príliš otravná pesnička, na ktorej si všetci fičia.

,,Poznáš nejakú mužskú omegu?" Náhle Taehyunga Yoongi zaskočil touto otázkou. ,,Mužská omega? Neviem, nikdy som o tom nepočul. Ale asi existujú, tak ako existujem ja, submisívna beta. Je nás málo, ale je. Prečo sa pýtaš?" Jasné, že existuje. Však včera jedného stretol. ,,Existujú Tae a vyzerajú nádherne. Vieš, že som na chlapov, no nikdy som nikde nevidel niekoho tak ..." nedopovedal. Nemal na neho ani slová. ,,Ty si sa zamiloval? Ahh už chápem tvoju náladu, bože Yoongi to si mal povedať skôr!"

,,Nezamiloval som sa, len som mal pocit, že sa urobím len z pohľadu na neho ... ale to je asi to isté," zasmial sa a Taehyung sa nad tou nechutnou poznámkou zamračil. ,,Dobre rozhodol som sa, pôjdem za ním!"

-

,,Dobrú noc mami," povedal nútene a ona ho pobozkala, než zhasla svetlo a zavrela dvere. Od toho dňa, čo utiekol vonku už prešli tri dni a on je aj tak stále myšlienkami pri rieke. Nedokázal ani poriadne spať, len sa prevaľoval v posteli zo strany na stranu. No to netrvalo dlho, pretože mu zrazu začalo do okna niečo hádzať kamienky. Najprv sa mu to zdalo divné a on na to nereagoval, no potom, keď to počul znova už vstal a pozrel sa von oknom. Neveril vlastným očiam, že na trávniku jeho záhrady stál už známi, zeleno vlasý chlapec, ktorého stretol pri rieke. ,,Ako si sa tu dostal!" Skoro zakričal, než si uvedomil, že je to tajné stretnutie a musí byť ticho, aby rodičia toho chlapca nehnali metlami preč.

,,Asi dva dni mi trvalo prísť na to, ako ojebať systém s elektrickými drôtmi," zasmial sa a ukázal rukavice, ktoré mal na rukách a Jimin sa zasmial. Nikdy toto nikto pre neho neurobil, vlastne, vôbec nemal pri sebe tak odvážnych ľudí. ,,Prečo si prišiel?" Spýtal sa s úsmevom na tvári a podoprel si tvár rukami. ,,No nepovedal si mi svoje meno a ja to moje tebe tiež nie, takže je neslušné byť nepredstavený a poznať sa." Áno, to si Yoongi teraz vymyslel a uľavilo sa mu, keď mu na to Jimin s úsmevom prikývol. ,,Moje meno je Park Jimin," Yoongi mal pocit, akoby sa chcel Jimin ešte viac nakloniť a rovno spadnúť do jeho náruče, pretože sa až nebezpečne naťahoval.

,,Počkaj Jimin nehýb sa, mam lepší spôsob," Yoongi sa dostal bližšie k stene domu a rukou sa dotkol jej omietky. Práve keď sa snažil nejako vyšplhať na omietku, celý dom, v ktorom Jimin býval zíval temnotou, Asi jeho rodičia išli spať a všetko zdúchli, takže musel byť ešte viac ticho. ,,Neboj, rodičia majú izbu na druhej strane," usmial sa na neho Jimin zhora a už len ten úsmev bol pre Yoongiho motiváciou. ,,Idem teda na to," odpovedal mu Yoongi a snažil sa nohou prichytiť hocičoho, čo by ho aspoň trocha pridržalo. Jimin bol len na druhom poschodí, stačilo, že si nejde nejaký jeden záhyb vyššie a je pri ňom.

Nevie akým zázrakom sa teraz ocitol na parapete Jiminovho okna no vie, že zliezť bude o niečo ťažšie, než si myslel. ,,Vyšplhal si," usmial sa Jimin a Yoongimu išlo vybuchnúť srdce. ,,Mohol by som ťa o niečo poprosiť? Viem, že je to drzé keď si sa tu len teraz dostal, ale chcem vedieť ..." Jimin zamrmlal a pritom sa oboma rukami dotkol tých svojich sa začal sa s nimi zahanbene hrať. ,,Popros ma," zašepkal Yoongi a dotkol sa tých rúk, ktoré sa pri jeho dotyku trocha zachveli. ,,Povieš mi, aký je svet tam vonku?"

Yoongi zúfalo zavrel oči a silnejšie stlačil Jiminove ruky do svojich. ,,Nielen, že ti to poviem. Ja ti ho kľudne aj ukážem." Jimin sa mu natešene pozrel do tváre, akoby práve urobil nejaký svetový rekord v športe a začal triasť jeho rukami. Možno by aj zakričal, keby mu Yoongi rukou nezakryl ústa, akoby presne vedel, čo chce Jimin urobiť. ,,Prepáč," nakoniec zašepká Jimin a privrie tak oči, akoby sa nimi ospravedlňoval.

,,Môžem sa aj ja spýtať pár otázok?" Usmeje sa na neho Yoongi a odsunie mu ruku z jeho úst. ,,Tak nádherné plné pery," zamyslí sa Yoongi, no keď Jimin prikývne, začne rozprávať. ,,Tvoji rodičia ti nedovolia vyjsť z domu ... prečo? Majú na to nejaký dôvod? Si chorý?" Spýtal sa pre istotu, aby neurobil nejakú hovadinu a náhodou mu práve tým viac neuškodil. Bolo to všetko pre neho tak nové, nikdy neurobil takúto hlúposť len preto, aby sa stretol s nejakým chalanom. Nikdy by nevystavil svoj pekný zadok nebezpečenstvu kvôli niekomu inému. A hľa, teraz stojí v Jiminovej izbe, samozrejme vyzutý, a počúva ružovo vlasého muža rozprávať o tom, ako vôbec nič nevie. Nevie, prečo má zákaz chodiť von, nevie, prečo ho držia stále doma a ani nevie následky toho, čo by sa stalo, keby sa von náhodou dostal. A to bola odvtedy Yoongiho úloha, zistiť to.

~

Yoongi a Jimin sa nám už poriadne zoznámili, čo ich bude čakať ďalej? \ (••) /

SoulmatesWhere stories live. Discover now