,,Prečo sme odišli? Proste by si sex presunuli na neskôr," zamračil sa Seokjin, keď vstúpili do hotelovej izby a Namjoon za nimi hneď zavrel dvere. Dokonca im tam aj nechali gril s jedlom a len tak odišli. Blondín si prekrížil ruky na hrudi a keď sa na neho konečne Namjoon pozrel, zamračil sa na neho. ,,Krásavec, keby si niekedy sex zažil vedel by si, aká je to prijemná aktivita, tak im to nekazme," zasmeje sa, no spokojný výraz na tvári svojej omegy nevidel. ,,Možno si Jimin kompenzuje stratené roky," dodal a priblížil sa viac k nemu. ,,Proste ich len nechajme tak a nehnevaj sa na mňa pre to. Vlastním hotel, kde všetci jebú, som už na to zvyknutý." Snažil sa ho trocha rozveseliť, čo sa mu aj po posledných slovách podarilo a Jin sa zasmial.
Nevedel prečo ... možno to bolo spontálne, no blondín prerušil medzeru medzi nimi a Namjoona objal. Hlavu si položil na jeho rameno a keď to hnedovlások zaregistroval, objatie mu bolo opätované. ,,Pekne voniaš," povedal Jin ešte stále v jeho objatí, keď ucítil znova ten istý pach ako mal aj na mikine. Poslednou dobou bol nejaký náchylný na pachy, dokonca cítil pach aj tých sprostých álf na chodbe, no žiadna nevoňala tak pekne. ,,Jinnie, aj ty krásne voniaš," je samozrejmosťou, že omegy alfám krásne voňajú. No keď to Jin počul na túto skutočnosť si nespomenul a miesto toho zdvihol tvár. Naklonil sa bližšie k tej jeho a pomaly zavrel oči, aby znova zažil ten istý pocit ako vtedy, keď ho kvázi nasilu v aute pobozkal.
Pár sekúnd sa len jemne dotýkali perami o seba, no potom Namjoon jazykom obkrúžil jeho pery a tých ich bozk prehĺbil. Možno celý tento Jinov nápad zišiel z toho, že videl tie dve hrdličky sa na seba lepiť a bozkávať, že aj on by chcel mal niekoho takéto pri sebe. Ale má to byť práve Namjoon? ,,Ch-chceš si ma označiť, že?" Spýtal sa popri bozku a veľkými očami sa pozrel do tých Namjoonových, ktoré ešte stále boli zavreté. ,,Preto sa o mňa uchádzaš? Alebo je v tom niečo iné?" Stačí len jedna odpoveď ... krátka, jasná a stručná, aby Jin pochopil, že toto celé bude fungovať a nebude to len nejaký zálet. Aj keď možno by ani ten zálet nebol zlý, no nechcel to riskovať.
Namjoon bol dlho ticho, čo vôbec Jina neukľudnilo tak, ako chcel. Odtiahol sa od neho a zo zahanbením v tvári sa pozrel do zeme. ,,Napadlo ma to vtedy, čo som povedal mojej mame o tom, nech si z teba vystrelí. Možno si to neprijal nie preto, že by si myslel na mňa, ale skôr preto, že si myslel na seba. Správne?" Znova ticho ... asi to Jinovi patrí za to, ako spontálne sa teraz zachoval. ,,Dobrú noc," odišiel z miestnosti a nechal tam Namjoona stáť. Nevedel kde sú izby, pretože mali spať spolu ... v jednej a preto chodil po miestnostiach no miesto toho sa dostal len do akejsi kúpeľne a keďže aj tak nevedel čo má robiť tak sa rozhodol využiť ich. ,,To bude asi tá vírivka," zamyslel sa a chvíľku sa na ňu len neprítomne pozeral, kým sa rozhodol vyzliecť sa. Neplakal, pretože to tak trocha tušil. Keď si niečo plánuješ alebo myslíš a stane sa to, už ťa to neprekvapí.
-
Seokjin sa po opláchnutí presunul do obývačky, ktorú našiel neďaleko a rozhodol sa spať na gauči pri filme. Namjoon za ním už neprišiel a preto sa rozhodol urobiť si večer sám so sebou. Kto potrebuje Namjoona keď môže byť s takým krásavcom ako je on? Nevedel kedy zaspal, no muselo to byť neskoro a bál sa, aby nemal kruhy pod očami. Ani si neuvedomil, že spal s Namjoonovej mikine, ale voňala nádherne. Keď sa ráno ... dúfal, že je ráno ... zobudil všimol si, že sa nenachádza v obývačke. Rýchlo zamrkal a posadil sa, aby mohol po svojej pravici vidieť hnedovláska s knihou v ruke a okuliarmi na tvári. ,,Nerob sa pri mne na slušáka," zamrmlal a pretrel si oči, keď sa na neho hnedovlások očkom pozrel.
,,Nepovedal som ti, že tie okuliare fakt nosím? Pri čítaní, pri práci, ..." usmial sa nad nechápavým výrazom blondína a odložil knihu. Včera sa rozhodol, že keď už je na dovolenke a keď môže chodiť von len s týmto tupcom, bude sa správať, akoby sa včera nič nestalo a on bude môcť stále chodiť von. ,,Vyzeráš s nimi ako šprt, možno tým si urobil dojem na moju mamu ... pretože otec bol úplne rovnaký." Znova si ľahol a pozeral sa na záves postele. ,,Len nebol záletník," dodal a otočil sa k nemu chrbtom. Možno to bolo ľahké povedať si ,,správaj sa akoby sa nič nestalo" no teraz, keď sa to fakt deje to také jednoduché není. Má chuť ho niečím tresnúť. ,,Ja som sa tiež veľmi dobre učil, takže som šprt ... no cool šprt, pretože som bol aj populárny."
Seokjin pretočil očami, no keďže bol otočený k nemu chrbtom, Namjoon ho nevidel. Ale táto atmosféra bola citeľná aj pre neho. Seokjin je na neho určite nahnevaný a nečuduje sa mu. ,,Len dodám k včerajšku," začal a dal si dole okuliare. ,,Tým, že som bol ticho si si možno domyslel, že sa to nikdy nestane. Nehovorím, že sa o teba uchádzam len kvôli tomu, že si pekný alebo omega ... aj keď to bol prvotný dôvod ... no neodpovedal som preto, lebo mi to prišlo moc skoro, určite by som sa nechcel viazať ešte teraz." Jin sa na jeho slová otočil a perinou sa zakryl tak, že mu boli vidno len oči. Stále bol urazený, no slová o tom aký je pekný ho donútili aspoň hnedovláska počúvať. ,,Určite si ťa budem chcieť označiť, mám ťa rád Jin, ale nechcem to teraz hneď."
,,Ty hlupák, myslel si si, že ja to chcem teraz hneď?" Posadil sa a zvýšil na toho hlupáka hlas, pretože sa mu toto celé zdalo absurdné. ,,Včera som sa cítil, akoby si o mňa nechcel ani bicykel oprieť ... teda lepšie povedané, myslel som si, že ma chceš len ošukať a poslať do riti." Namjoon sa zasmial a rukou si zakryl tvár, pretože asi nebola vhodná doba na to sa smiať. Ale Jinov nahnevaný pohľad bol veľmi vtipný. ,,Keby som to chcel, aspoň by si mal v spomienkach tu najlepšiu noc v tvojom živote." Pozrel sa na neho už s kľudným výrazom, čo Jina priviedlo do rozpakov. ,,Vždy som sa ťa to chcel spýtať ... ty spávaš cez rut so svojimi zamestnancami? Dávaš im za to potom aj prémie?" Po tomto prišiel ďalší nával Namjoonovho smiechu.