,,Takže tu bývaš," usmeje sa Jungkook keď odprevadil Taeho až pred dvere garáže. Ten prikývol a Jungkook mu podal tašky s nákupom, ktoré samozrejme musel ako džentlmen držať on. Nevedel prečo, no Tae mal na sebe Jungkookové dlhé tričko a všimol si to až vtedy, keď sa na neho menovaný usmial. ,,Vrátim ti ho vypraté, fakt," povedal naliehavo, pretože už potreboval ísť dovnútra a Jungkook neodchádzal. ,,Nemusíš ho prať, bude mi voňať viac," tak mu nakoniec prikývol. ,,Tak ideme už dovnútra?" Zasmeje sa a keď videl prekvapeného Taeho tak asi pochopil o čo tu celú dobu ide. ,,Nemôžeš ísť dovnútra, Yoongi je po rute so svojou omegou ... cítil by si ju," povedal zahanbene a viac pritisol v rukách tašky s nákupom.
,,To nevadí, aspoň uvidíš ako moc som ti verný," zavtipkoval ale vedel, že Taehyung ma pravdu a nemôže ísť dovnútra. ,,Alebo by som zistil pravý opak," zažmurkal a keď chcel ísť už dovnútra Jungkook si ho ešte pritiahol späť. Nemohol predsa odísť bez bozku, preto si ho pritiahol bližšie a položil pery na tie jeho. Keď mu Taehyung bozk opätoval zavrel oči a užíval si aspoň tento krátky moment, než sa znova neuvidia boh vie koľko. ,,Budeš mi chýbať," obaja sa pozreli do očí toho druhého a zasmiali sa. ,,Boli sme spolu v kuse päť dní, budeš aj rád za oddych," poklepkal ho po ramene a potom sa od svojho partnera oddialil. ,,Nebudem."
Dobre toto bolo veľmi dlhé lúčenie. ,,Už bež," zasmial sa Taehyung, keď sa chcel k nemu Jungkook znova priblížiť, no on mu už zakázal. Rýchlo otvoril dvere vedľa garáže a vstúpil skôr, než by sa znova dostali do toho istého kruhu. ,,Yoongi som tu," zakričal a nákupné tašky položil na linku v kuchyni. No keď sa tu nikto ani po pár minútach neukázal, rozhodol sa ísť sa pozrieť do jeho izby. Prekvapilo ho, keď si všimol ako Jimin spí na Yoongiho ramene a ten sa na neho zamilovane pozeral. Keď si všimol Taehyunga, len mu ukázal palcom na perách, že ma byť ticho. ,,Máš tam jedlo," povedal potichu a snažil sa gestikulovať, aby to ten idiot pochopil a pritom nezobudili Jimina.
Yoongi sa hneď snažil jemne položiť Jimina na vankúš zo svojho ramena tak, aby si to nevšimol. Keď sa mu to podarilo usmial sa a pomalým krokom spolu s Taehyungom opustili izbu a nechali ho spať. ,,Som hladný ako mamut," povedal naliehalo Yoongi keď už mohol zvýšiť hlas, pretože dvere od jeho izby už boli zavreté. Rýchlo sa dostal k linke a vyťahoval prvé čo videl. ,,Hlavne pomaly nech sa nezadusíš," zasmial sa Taehyung a sadol si na gauč. ,,Tak čo ty, ako ideš ďalej riešiť to, že si s Jiminom spriaznená duša," povedal veselo a keď videl Yoongiho úsmev na tvári prisahal by, že sa mu to len zdá. Vidieť sa Yoongiho usmievať bola pre neho nová vec.
,,Za prvé, pôjdem si ho vypýtať od jeho rodičov, za druhé označím si ho pri ďalšom heate a za tretie," dal si do úst nejaké pečivo a zväčšil oči keď zistil, že je to chutné. ,,Za tretie bude to, že ho už odo mňa nič neoddelí," prikývol si sám pre seba a v taškách hľadal niečo iné na jedenie, pretože to pečivo zmizlo až moc rýchlo. ,,Nechaj niečo aj pre neho romeo, tiež bude hladný," Yoongi hneď prikývol, pretože nakŕmiť Jimina je samozrejme prvoradé.
-
Namjoon telefonoval s Taehyungom, aby od neho vypýtal infošky o tom, čo sa deje s tými dvomi. ,,Takže už je koniec?" Spýtal sa a krútil sa na svojej stoličke v kancelárií, pretože sa nudil a potreboval sa nejako zabaviť. ,,Samozrejme, že tam ešte neprídem, preboha Tae vlastním hotel, kde ponúkam takéto služby nonstop a viem, že omega ešte bude cítiť," zasmial sa a prestal sa točiť, keď mu niekto zaklopal na dvere. ,,Dobre ešte sa ti ozvem a povedz tomu idiotovi, že tento zážitok by ho mohol inšpirovať k tomu, aby prišiel do roboty s veselšou náladou," zasmial sa keď počul Taeho odpoveď, že ten už sa vznáša v nebi, tak moc sa usmieva. ,,Vstúpte," hneď povedal a ešte sa rýchlo rozlúčil s Taem.
,,Máte tu návštevu, nepoznám toho pána ale povedal, že by ste ho určite radi prijali," povedala jeho sekretárka, na čo sa na ňu Namjoon divne zatváril, pretože takúto náklonnosť nemá ani k ženám, nie to ešte k nejakému pánovi. ,,Tak čo už, nech tu ide," mykol plecami a znova sa otočil na stoličke. No keď videl o koho ide musel sa zasmiať. ,,Ale vítajte pán Kim, potrebujete nejaké službičky keď ste tu zavítali?" Zasmial sa, no na tvári Jinovho otca pobavenie nevidel a ten si len sadol oproti nemu. ,,Dneska máme ,,free one hour", to znamená, že hodina grátis," mrkol na neho a lepšie sa oprel o operadlo stoličky. ,,Môžeme viesť normálnu konverzáciu pán Kim?" Namjoon sa zasmial aké mu to prišlo formálne. Obaja majú to isté oslovenie.
,,Ide tu o môjho syna, len preto som tu prišiel a nie pre vaše obchody," tiež sa usadil do kresla a priamo sa pozeral na Namjoona. ,,Vaša škoda," Falošne sa usmial, no pripravoval sa viesť už vážne normálnu a formálnu konverzáciu. ,,Koľkokrát vám dovolila moja žena zobrať si Seokjina vonku samého?!" Prísne sa spýtal a videl, ako silno drží päsť v zovretí. ,,Ten ma tu asi prišiel zmlátiť," zamyslel sa Namjoon, no nedal na sebe nič najavo. ,,Pokiaľ myslíte samého k rieke kde nás sledovala tak veľakrát, no pokiaľ myslíte že ÚPLNE samého len my dvaja, tak dvakrát," usmial sa a v hlave sa mu točilo koliečko, že by ho nemal provokovať, pretože použil dosť ironický tón hlasu. Ale tento muž bol Namjoonovi niečím nesympatický. Ako každá iná alfa.
,,Posledná otázka, dotkli ste sa počas tých dvoch výjazdov môjho syna? A veľmi dobre obaja vieme, aké dotyky myslím," prísne sa na neho pozrie. ,,Pán Kim," začne Namjoon a tentokrát sa už nad týmto oslovením neusmeje. ,,Čo si vy o mne vôbec myslíte? Verte mi, že máte o mne úplne zlú mienku a môžem odprisahať, že vášho syna som sa ani nedotkol. Na to je moc uzavretý po ockovi."