Jimin už zaspával a objímal svojho maca, no skôr než stihol úplne zadriemať ho zobudil divný zvuk. Zamrkal očami, no keď počul zvuk kamienkov na okne, rýchlo ich otvoril a utekal k oknu. Skoro ako strela otvoril okno a pozrel sa na záhradu, ktorá tentokrát nebola prázdna a stál na nej Yoongi s úsmevom na tvári. ,,Prišiel si," povedal to tak potichu, že to Yoongi nemohol počuť. ,,Tak čo, si pripravený na nočné dobrodružstvo s Min Yoongim?" Mrkol na neho a Jimin sa chcel šťastím rozplakať. ,,Áno!" Hneď ako to povedal stíchol, pretože bol vzrušený a neuvedomil si, že ho môžu rodičia počuť. ,,Ale ako zídem dolu?" Smutne sa spýtal, no keby mu to Yoongi dovolil, kľudne by sa aj na zem hodil, len aby mohol odísť z tohto väzenia.
,,Je to šialený nápad, ale vymýšľal som ho skoro týždeň, tak neboj, dostanem ťa dole. No hore už bude asi ťažší kaliber," posledné slová povedal tichšie, no nezaháľal a začal so svojim plánom. Nevedel, ako sa tak inteligentnému človeku poradilo vymyslieť takúto hovadinu, no plný vzrušenia postavil pod jeho oknom malé, plastové schodíky. Vedel, že keby Jimin skočil teoreticky by sa mu nestalo nič, pretože keď skočil on minule, dokonca dopadol na dve, ale nechcel riskovať, že by sa Jiminovi niečo stalo. Prikázal mu, aby sa pomaly vystrčil z okna a zavesil sa na parapetu. To Jimin aj hneď urobil a keď začal visieť, Yoongi ho chytil za lýtka a pohol nejakými tými svalmi na rukách, aby udržal Jiminovu váhu a pomaly ho preniesol na zem. Schodíky slúžili len na to, aby ho vôbec za tie lýtka dokázal chytiť, pretože je krpatý.
,,Teraz ti dám tieto rukavice a budeš opakovať moje pohyby, aby sme preliezli plot, dobre?" Jimin šťastne prikývol a s nadšením začal kopírovať aj jeho kroky k plotu. Yoongi si cestou sklopil schody, aby ich mohol lepšie chytiť. Keď už boli na druhej strane plotu, Jimin sa začal nadšene pozeral dookola, až si všimol igelitky hneď vedľa jeho plotu. ,,Poď ku mne Jimin," povedal Yoongi a on ho hneď poslúchol. Postavil sa pred neho a s úsmevom ho pozoroval. ,,Oblečieš si moju mikinu a dáš si kapucňu, dobre?" Vytiahol čiernu látku a rýchlo ju cez Jimina prevliekol. ,,Sprejoval som ju asi tri dni v kuse, takže by ťa ľudia nemali cítiť a samozrejme, keď budeš mať kapucňu tak ani vidieť," zamrmlal, keď mu ju upravoval na hlave a snažil sa ho čo najviac zakryť.
,,A pôjdeme k moru?" Nadšene sa spýtal a celý sa vzrušením klepal. ,,K moru? Nie tu nikde po blízku nie je, ale myslím, že sa ti tam bude páčiť ešte viac," rukou sa dotkol tej Jiminovej, aby ho viedol a aby sa mu náhodou cestou niekde nestratil, pretože to by bola veľká pohroma a vyčítal by si to. Išli dobrú pol hodinu a celú cestu sa ho Jimin pýtal, čo je to prekvapenie, no Yoongi mu to odmietal povedať. No keď prišli medzi dav ľudí, ktorý sa veselo smiali a rozprávali popri tom, čo jedli sladkosti alebo pili čaj, Jiminov pohľad sa dostal k veľkému točiacemu sa kolesu a zaujato otvoril ústa. ,,Jimin vítaj na slávnostiach," povedal s nadšením Yoongi, pretože jeho takéto veci nezaujímali a keby nebolo Jimina, asi by tu ani nechodil. No teraz keď videl vzrušeného Jimina začal pochybovať, prečo sa ani on nevenuje takýmto maličkostiam, ktoré ostatný môžu mať zakázané.
,,Čo by si povedal na to, keby sme sa išli najprv najesť?" Navrhol Yoongi a Jimin prikývol a silnejšie chytil jeho ruku. Prešli cez dav ľudí, ktorý si ich nevšímal až k jednému stánku s cukrovou vatou. ,,Jimin, mal si už niekedy cukrovú vatu?" Otočil sa k nemu a sledoval, ako pokrútil hlavou a pozeral sa do zeme. ,,Tak jednu veľkú, cukrovú vatu poprosím," povedal predavačovi a hodil mu toľko wonov, koľko bolo napísané na veľkej tabuli. Hneď ako mu ju podali ju podal do rúk Jiminovi, ktorý sa na to pozeral ako na zjavenie. ,,Je to cukor, ale pozri," povedal Yoongi a odtrhol si trocha a hodil do úst. ,,Je to jedlé," usmial sa a Jimin zvedavo opakoval jeho kroky.
Videl na Jiminovi, že mu chutí, pretože si začal trhať viac a viac. Vedel, že popri svojej nočnej práci bude ťažké brávať Jimina von. Aj dneska sa jej musel vzdať a poprosiť ostatných, aby išli bez neho, na čo sa všetci divne zagánili, pretože on ešte nikdy žiadnu nočnú akciu nevynechal. Potlačil tieto myšlienky z hlavy a pozrel sa na Jimina, ktorý ho stále nasledoval, ruka v ruke a kráčali bližšie k atrakciám. ,,Nemyslím si, že si na toto ešte pripravený, je to troška, väčšie vzrúšo?" Vymyslel si Yoongi pri pohľade na horskú dráhu a Jimin sa zľakol, keď počul ľudí na atrakcii kričať. ,,Prečo kričia? Deje sa niečo?" Vystrašene sa pozrel na Yoongiho, ktorý sa nad jeho správaním zasmial. ,,Kričia, pretože sú vzrušený a vyľakaný zároveň, ale je to bezpečné, teda aspoň dúfam." Pozrel sa na horskú dráhu ešte poslednýkrát a potom potiahol Jimina ďalej medzi dav, pretože tam stála veľká rada.
Najprv sa len tak prechádzali, potom si Jimin vypýtal niečo na pitie a Yoongi ich teda pozval na horúci čaj, ktorý Jimin silno držal, keď sedeli pri jazere, pretože mu to ohrievalo ruky. Pri jazere nebolo veľa ľudí, pretože všetci si chceli užiť atrakcie, preto Yoongi Jiminovi dovolil si dať dole kapucňu. Však aj tak je tma, aj keď ružové vlasy nie sú také nenápadné. ,,Takže keď budeme chodiť von častejšie," začal a hral sa s pohárom v ruke. ,,Zoberieš ma to tu atrakciu, však?" Pozrel sa Jimin prosiacimi očami na Yoongiho, ktorý pri tom pohľade skoro očervenel. ,,Teda, budeme spolu chodiť stále von, že?" A znova ďalšia rána pod pás a tomuto už Yoongi nezabránil a bol červený až za ušami. ,,Samozrejme, teda ..." Začal a dal si chvíľu na rozmyslenie, čo mu vlastne povie. ,,Nebude to každý deň, dajme tomu, raz za týždeň?" Navrhol Yoongi, no Jimin nevyzeral moc nadšene, ale prikývol. Medzi nimi nastalo chvíľkové ticho, ktoré prerušil Jimin svojou otázkou. ,,Yoongi, ty nie si alfa, že?"
Toľko sebazaprenia, ktoré teraz vynaložil Yoongi, aby na neho nezakričal čo má proti betám, snáď nikdy nezažil. Vedel, že Jimin to tak nemyslel, ale stále je to jeho zvyk. ,,Nie, nie som alfa," povedal hrubším hlasom a pozrel sa inde, než na Jimina, ktorý si toho všimol a pozrel sa do zeme. No to si neuvedomil, že Jimin začal plakať. Jeho pohľad rýchlosťou svetla zmenil smer a dotkol sa jeho líc, aby nastavil tvár tak, že sa mu Jimin pozeral do očí. Teda to chcel, ale Jimin sa snažil uhnúť pohľadom. ,,Čo sa stalo?" Spýtal sa vystrašene a položil pohár čaju, ktorý mal Jimin v ruke nabok. ,,Ja som si myslel, myslel som si, že ..." zavzlykal a snažil sa pokračovať. ,,Že ma odtiaľto dostaneš a budeš moja alfa," zavzlykal ešte viac a Yoongi si ho rýchlo pritiahol k sebe. Bohužiaľ, Yoongi nebol alfa, bol len napodobenina alfy.