,,Bolí ťa hlavenka?" Zakňučí Jimin a pobozká Yoongiho na čelo a keď vidí, že sa Yoongi začne usmievať, tak začne dávať viac pusiniek. ,,Tá zelená fľaška musí byť zlo, keď ti je z toho tak zle," povedal utrápene a Yoongi len porazenecky prikývol. To preto, že sa mu páči, ako sa o neho Jimin bojí. ,,Vieš čo by mi pomohlo?" Pozrie sa na neho a Jimin samozrejme začne počúvať, čo mu chce povedať. ,,Keby sme dneska celý deň len ležali," keď mu začne Jimin prikyvovať len preto, aby ho upokojil vedel, že dnešok vyhral. ,,Tak poď ku mne," hneď sa k sebe pritúlili a Yoongi ich oboch zakryl perinou, aby im bolo teplo. Možno to bolo aj preto, že Jimin tiež niečo popil a musel mať bolehlav spolu s ním, len to nedával najavo. ,,Ale oslava sa mi páčila," pritlačil sa viac k svojmu milovanému, ktorý mu tiež prikývol.
Jimin sa usmieval, keď si spomínal na to, čo sa stalo včera a ako si to obaja užili. ,,Kedy odišiel Seokjin?" Spýtal sa ho po pár minútach, pretože len toto mu v jeho spomienkach chýbalo. No Yoongi bol asi posledný človek na tej oslave, ktorý by to mohol vedieť. Bol tak mimo, že si ledva pamätá na to, ako sa vlastne dostali do izby ... počkať, ani to si nepamätá. ,,Už nepijem," zakňučí a Jimin sa k nemu po týchto slovách otočí. ,,Ale ako prežiješ bez vody?" Zaklepkal očami a keď videl, aký roztomilý je jeho priateľ len si ho k sebe pritisol a začal mu aj on dávať pusinky na čelo. ,,Myslel som, že tej zelenej fľašky sa už nikdy nedotkneme, dobre?" Obaja si na to prikývli, no Jimina stále zaujímalo, kedy odišiel jeho kamarát a prečo sa s ním nerozlúčil.
Medzitým v druhej izbe sa prvý zobudil Taehyung a keď pomaly otvoril oči prekvapila ho len jedna vec. Prečo Jungkook spí na zemi? Pozrel sa na ich prepletené ruky a potom na Jungkooka, ktorý sa opieral o posteľ a pomaly vydychoval. Prudko sa posadil, čo malo svoju odozvu a hlava sa mu rozbubnovala. Myšlienky sa mu pomaly vracali tam, kde mali a on zhíkol, keď si spomenul, ako tu včera svojmu priateľovi opisoval jeho opilecké zážitky s Yoongim. A tiež sa čudoval, že ho vôbec počúval a neumlčal ho hneď, ako začal takéto sprostosti hovoriť. ,,Dobre ránko," zamrmlal ranným hlasom hnedovlások a poriadne si zívol. Otočil sa jeho smerom a usmial sa, keď Jungkook spevnil ich prepletené ruky. ,,Poď na posteľ preboha, vyzeráš akoby som ťa týral."
Pomohol mu vstať aj keď určite by sa vedel sám postaviť, no stále sa cítil previnilo, že ho tu nejako nedokopal. Keď už si Jungkook spokojne ľahol na matrac, Taehyung sa k nemu hneď pritúlil a zahanbene si schoval tvár do jeho hrude. ,,Čo všetko som ti včera rozprával?" Spýtal sa a smial sa mu do trička. ,,Všetko," zasmial sa aj Jungkook a rukami sa dostal do jeho vlasov, aby sa mu s nimi mohol hrať. ,,Najviac ma prekvapil ten zážitok so sliepkou," začal a pozeral sa do steny. ,,Ale keď ti mám pravdu povedať, som rád keď sa o tebe dozvedám niečo nové," pousmial sa sám pre seba a rukou vo vlasoch sa dostal aj na krk. ,,Tak mi aj ty niečo povedz. Nech sme si kvit."
,,Rád by som ti niečo povedal, ale nemám veľa vtipných zážitkov. Môj život začal byť vtipný odvtedy, čo som ťa stretol. Popravde, pre mňa vtipný nebol, lebo som sa strápnil ... ale aj tak," Taehyung zdvihol hlavu a bradou sa oprel o jeho hruď. ,,Budeme mať spolu ešte veľa vtipných zážitkov Jungkook," usmiali sa na seba a Tae ho rýchlo pobozkal. ,,A vieš čo bude zo všetkého najlepšie?" Zasmial sa a Jungkook na neho zvedavo zdvihol obočie. ,,Že ich prežiješ práve somnou."
-
Lisa sedela na gauči a jedla orechy, ktoré ani nevedela, že existovali a náhodne ich objavila v poličke. Vždy keď je po opici sa potrebuje dobre najesť a potom jej bude dobre. Minnie miesto toho bola v kuchyni a chystala už obed, pretože bolo veľa hodín. Stihla ísť aj do obchodu a na panvici opekala mäso. ,,Prečo varíš? Nikdy si nevarila a už vôbec nie pre druhých," začala Lisa a pozrela sa za seba, aby mala na ňu výhľad. ,,Naše štyri hrdličky sa ešte neprebudili, to znamená, že keď im tam nabehnem s jedlom ako výhovorkou, možno ich pri niečom nachytám a budem im to navždy vyčítať." Usmiala sa a pokladala všetko pekne na tanier. ,,Ty si zlá."
No na jej pohoršenie sa práve jedna z izieb otvorila a keď sa pozrela videla Jungkooka a Taehyunga. Obaja už boli oblečený a Taehyung mal pobalené nejaké veci v taške. ,,Ahh pekne to tu vonia, ty varíš?" Pobavene sa usmial a keď videl jej prekvapený výraz, zasmial sa. ,,Ideš niekde?" Očkom sa pozrela na jeho tašku a tiež na spojené ruky tých dvoch. Obaja vyzerali, akoby včera boli úplne v pohode ... čo o Jungkookovi môže povedať, no nevedela prečo je taký vysmiatí aj Taehyung. ,,Jungkook bude mať rut a ja budem s ním," už mal s nimi toľko trapasov, že už mu bolo jedno čo si o ňom budú myslieť. Asi je lepšie povedať pravdu. ,,Teraz hneď bude mať rut?" Spýtala sa Minnie a otočila mäso. Keď videla, ako Taehyung záporne pokrútil hlavou, usmiala sa.
,,Tak si poďte ešte sadnúť a najesť sa, bola som ráno na nákupe, takže si troška mojej láskavosti váž!" Vidličkou na neho ukázala a zamračila sa, aby ich prinútila ju poslúchnuť. ,,No vzhľadom na to, že som si myslel, že len prejdeme a nikto to nezistí ... dobre zostaneme." Položil tašku s vecami na bok a potiahol Jungkooka ku gauču, kde sa im Lisa hneď posunula. ,,My sme sa vlastne ešte nezoznámili!" Lisa si hneď utrela ruky do nohavíc a potom vyčistenú podala pred Jungkooka, ktorý ju rovnako nasledoval. ,,Yoongi s Jiminom ešte spia?" Spýtal sa Tae a ukradol jeden orech Lise z vrecka. ,,To práve idem zistiť," vábivo zdvihla obočie a zobrala tanier s jedlom, keď smerovala k ich izbe. No potom aj sklamane vyšla, keď videla, že tí dvaja ešte stále chrápu.