43

134 20 0
                                    

,,Sme späť!" Zakričala Lisa keď vstúpila a zakývala na Taeho, ktorý sedel na gauči a pozeral televíziu, skoro ako vždy keď mal voľno od práce a nevedel čo robiť. ,,Kde sú tie dve hrdličky? Chcem im pogratulovať!" Vstúpila aj Minnie, ktorá sa až moc usmievala a rýchlo za sebou zavrela dvere. ,,Prišli ste v nevhodnú dobu," zamračene sa na nich pozrel Taehyung a odpil si zo svojho kakaa. Dievčatá nechápali jeho správaniu, no potom to počuli. ,,Nehovor mi, že im päť dní v kuse nestačilo? To je neskutočné!" Taehyung im len pokýval hlavou, pretože to už počúval dlho a vážne ho z toho bolela hlava.

,,SOS!! Máme problém!" Zakričala Lisa, ktorá sa malým okienkom dívala von pred garáž. Obaja sa na ňu pozreli a Taehyung už ďalšie SOS počuť nechcel. Veľmi dlho. ,,Sme v riti," začne znova bez toho, aby vysvetlila situáciu a Minnie ju priam chcela pohľadom zabiť, pretože neznáša čakanie. ,,Pred naším domom je ten policajt z tej noci, určite nás prišiel zatknúť!" Taehyung sa samozrejme hneď vzpriamil a položil pohár s kakaom na stolík. ,,Ako vieš, že je to on?" Vykríkla na ňu Minnie, ktorá sa bála momentu, kedy by musela vojsť do izby tých dvoch a upozorniť ich na túto skutočnosť. ,,Je to fešák, tých si pamätám," vysvetlila a keď videla Taehyunga, ako rýchlo ide von chcela ho zastaviť. ,,Potom vám všetko vysvetlím baby."

S týmito slovami otvoril dvere a keď si ho Jungkook všimol, usmial sa. ,,Čo tu robíš?" Hneď sa ho spýtal bez toho, aby ho objal alebo mu dal pusu, čo Jungkooka trocha sklamalo. ,,Nevidel som ťa už dva dni, takže som sa rozhodol za tebou ísť..." povedal nevinne a Taehyung sa nemohol na neho hnevať. Ale dobre vedel, že ho teraz tie dve sledujú cez okno a tiež vedel, čo sú schopné urobiť. ,,Nepôjdeme inde?" Spýtal sa potichu a očkom znázorňoval okná garáže, cez ktoré bolo vidno hlavy dvoch čiernovlások. A ten idiot sa na tie okná pozrel. ,,Dobre dýchaj," povedal si Tae v hlave, no jeho mozgové bunky práve vyprchali, keď im Jungkook zakýval.

,,Takže vy všetci bývate spolu? To je pekné," usmial sa na Taeho a priblížil sa k nemu, aby mu dal pusu na čelo. To bola posledná kvapka, ktorú dokázal Taehyung zniesť a radšej sa rozhodol už nerobiť nič. Objal Jungkooka aj s vedomím, že sa teraz tie dve na ňom dokonale vybláznia. ,,To si robíš piču Tae, že? Takže aj ty už s niekým chrápeš?!" Vykríkne Minnie keď otvorí dvere vedľa garáže. ,,Máš dobrý vkus!" Vykríkne Lisa a ukáže im palec hore. ,,Ja s ním nechrápem!" Vykríkne naspäť a tak sa vymaní s Jungkookovho objatia. ,,Akože kúpila som darček Yoongimu, ale kľudne ho môžem nechať aj tebe ako vidím!" Vykríkla a z darčekovej tašky, ktorú si ani Taehyung nevšimol že doniesla, vytiahla balíček kondómov a hodila to po nich. ,,A tu ťa už s ním nepustíme! Už tu máme trtkajúcich dosť!"

S tresknutím sa dvere zavreli a Taehyung zatvoril oči, pretože nechcel teraz vidieť Jungkookovu tvár. Bol až moc zahanbený. ,,Čo si im povedal? Jedna z nich bola troška ... agresívna," udivene sa spýtal Jungkook a pozrel sa na svojho partnera. ,,Práveže som im nepovedal vôbec nič," zamrmlal a chytil Jungkooka za ruku, aby ho odtiaľto dostal ďalej. ,,Hej, tie kondómy zo zeme vezmime, to je plytvanie," no jeho slová Taehyunga nezaujímali a len ho ďalej ťahal preč. Dostali sa do bezpečnej vzdialenosti od garáže a až vtedy Taehyung zastavil. ,,Prepáč, myslel som si, že keď si sa s tým chalanom čo mal rut bavil ráno o mne, tak že to už vedia."

,,To nie je tvoja chyba Jungkook, áno ... vie o tom ale iba Yoongi," povedal zúfalo a možno vyzeral aj tak zúfalo, že si ho Jungkook oboma rukami chytil za líca a donútil ho sa na neho pozrieť. ,,Nevadí, stalo sa ... bolo to celkom vtipné," zasmial sa a snažil sa túto atmosféru uvoľniť. Možno sa mu to darilo, pretože sa Taehyung usmial. ,,Zobral som si kvôli tebe voľno, pretože si pamätám, že piatky mávaš voľno aj ty," priblížil sa k Taeho tvári a konečne ho po dlhých dvoch dňoch mohol pobozkať. Bože, Jungkook bol k nemu taký dobrý. Dokonca ho vyslobodil z nekonečného počúvania Jiminových stonov.

-

,,Čo tu kričíte?" Vyšiel z izby Yoongi len v trenkách a tričku a pozrel sa na dve dievčatá, ktoré stáli pri dverách. ,,Som rada, že si sa aspoň obliekol, keď už si sa rozhodol vyjsť," povedala podráždene Minnie a namierila si to na gauč. ,,Už ma z vás všetkých boli hlava, vybuchnem!" Oprela sa o operadlo gauča a chytila sa za vlasy. ,,Ma krámy?" Spýtal sa potichu Yoongi Lisy, ktorá mykla plecom. ,,Ja vás kurva počujem!" Vykríkne a pozrie sa na tých dvoch. Vtedy sa Yoongi vrátil k téme, kvôli ktorej vlastne vyšiel z izby. ,,Prečo tu bol taký krik? Počul som vás aj cez ...." prestal keď si uvedomil, čo chcel povedať. ,,Aj cez dvere," dokončil a snažil sa vyzerať prekvapene. ,,Kľudne to dopovedz, cez Jiminove stony."

Yoongi sčervenal, no stále sa tváril dôležito. ,,Tak čo sa stalo, poviete mi to už?" Znova položil tu istú otázku a oprel sa o zárubňu dverí. ,,Bol tu ten policajt a neuveríš prečo," začala Minnie pohoršene, no prekvapenie nastalo, keď jej Yoongi na to odpovedal. ,,Tak už sa dali s Taem konečne dokopy?" Lisa zhíkla, pretože netušila, že by to práve Yoongi mohol vedieť. ,,Kurva som ja tu pre vás vôbec rodina? Prečo sa vždy všetko dozvedám posledná!" Vykríkla Minnie a kopla do stolíka vedľa gauča, kde bolo položené aj Taeho kakao, ktoré sa vylialo. ,,No tak ja sa asi vrátim do izby, prajem pekný deň," povedal neutrálne Yoongi a rýchlo za sebou zavrel dvere.

SoulmatesWhere stories live. Discover now