52

141 19 0
                                    

Yoongi a Jimin sa spoločne objímali na gauči, konečne už v ich milovanej garáži. Zeleno vlások sa od svojho milovaného nechcel ani postaviť. Tri mačky spali vedľa nich na gauči a jedna na Jiminovom stehne, pretože mal položené nohy na Yoongim. Nevedeli ako dlho tam boli, dokonca nemali ani zapnutú televíziu, proste sa zabávali tým, že sa na seba pozerali. ,,Prisahám, nabudúce tam už neprídem keď-" do miestnosti vstúpili dievčatá a prestali sa rozprávať, keď si všimli tých dvoch spolu. Minnie nevedela, čo sa ma na nich hnevať, keď si ani nevšimli, že prišli domov a radšej sa len hladili na seba. ,,Jimin si späť!" Vykríkla Lisa a rýchlo k ním utekala.

Až vtedy sa k ním otočil aspoň Jimin, ktorý sa na nich usmial, no Yoongi za ním vyzeral, akoby tie dve chcel zaživa pochovať, keby mu náhodou, nejakým spôsobom, donútili Jimina zobrať z náruče. ,,Oddnes je tamtá izba nie len moja, ale aj Jimina!" Povedal prísne Yoongi, no tie dve to vôbec neprekvapilo. ,,Donesiem vám tam ešte perinu navyše," začala Minnie, ktorá sa chcela zohnúť dole k veľkému šuplíku, aby ju vybrala, no Jiminove slová ju zarazili. ,,Netreba, my sa zmestíme pod jednu, že?" Usmial sa na zeleno vláska, ktorý hneď na jeho slová prikývol. ,,Prestaňte byť taký sladký!" Zamračila sa, no vnútri bola za oboch šťastná. ,,To treba osláviť!" Vykríkla nadšene Lisa a objala ich oboch, na čo vyľakala všetky mačky na gauči, ktoré s mňaukotom odišli.

,,Milujem oslavy" Vykríkol nadšene Jimin a Yoongi nemohol povedať nie svojmu miláčikovi. Keď miluje oslavy, tak oslava proste byť musí. ,,Dobre hrdličky, tak my s Minnie pôjdeme nakúpiť veci a dneska večer si urobíme veľkú oslavu!" Lisa aj Jimin nadšene vykríknu, na čo si ho Yoongi musel ešte za brucho objať, aby mu náhodou nespadol a tým sa ho nemohol dotýkať. ,,Zavoláme Jina? Zavoláme? On ma tiež rád oslavy," prosiaco sa pozrel na Yoongiho, no to miesto neho hneď vybavila Minnie. ,,Zavolám Namjoonovi a Taemu nech sa tiež pripravia," vytiahla mobil z vrecka, na čo Jimin nadšene tlieskal. ,,Aj keď Taehyungovi som už volala pred pár minútami a nedvíhal mi," zamračila sa a skúsila jeho číslo vytočiť znova.

,,Čo máš rád Chim? Chcem kúpiť veľa sladkého a slaného, donesieme ramen a .... sóju?" Navrhla a Jimin kýval hlavou už keď počul prvé slovo ... sladké. ,,Taehyung mi nedvíha!" Prišla k ním bližšie druhá žena s nahnevaným výrazom. ,,Už mal dávno skončiť v robote, mal rannú!" V hlave sa jej zrodili všelijaké scenáre a spomenula si, ako sa raz stratil. No tie dve hrdličky si vôbec nad tým hlavu nelámali ako ona. ,,Asi bude s Jungkookom," mykol Yoongi plecom a Lisa sa ďalej veselo bavila s Jiminom o sladkostiach. ,,Vždy keď sa stratí je s Jungkookom," dodal a rukou sa dostal do Jiminových vlasov, ktoré začal prehrabávať. ,,Tak dám teda vedieť aspoň Namjoonovi."

-

Jungkook a Taehyung sa držali za ruky a celý vysmiatí išli smerom k policajnej stanici. Hnedovlások si tam potreboval zobrať nejaké papiere domov, pretože nebude v nej veľa dní a nechce len tak leňošiť. Teraz už nemusel nič pripravovať na rut, pretože práve držal ruku osoby, s ktorou ho strávi. ,,Bude to chvíľočka a potom sa môžeme venovať len a len sebe," pobozkal ho na čelo, keď stáli pred policajnou stanicou a potom vstúpili dovnútra. Jungkook sa snažil za ruku rýchlo Taehyunga pritlačiť, aby si pohol a už rýchlo boli v jeho kancelárií a nikto ich nevyrušoval. ,,Pán Jeon!" Vykríkol na neho niekto na chodbe a obaja sa v tej rýchlosti museli zastaviť.

Jungkook sa prísne pozrel na muža, ktorého Tae poznal. Bol to ten, s ktorým sa už dneska rozprával. ,,Ahoj," pozdravil sivo vláska, na čo sa na neho Jungkook zagánil. ,,No tak rýchlo hovor, nemám celý deň," povedal nedočkavo a silnejšie chytil Taeho za ruku. ,,Práve nám volala mama tohto prípadu," podal mu dokumenty, ktoré si Jungkook zobral do ruky, ktorú mal voľnú. ,,Dieťa sa už našlo živé a zdravé a nevyžaduje pátranie," povedal trocha vystrašene muž, na čo sa Jungkook prísnym pohľadom pozrel na spisy. ,,Takže ten prípad musíte vy uzatvoriť," dodal a očkom sa pozeral na spletené ruky tých dvoch. ,,Zlatko tak už ho našli," zamrkal a ukázal Taemu fotku, ktorú hneď spoznal. Bol to Jimin.

,,Zlatko?" Zamrkal muž pred nimi, na čo sa na neho švihom Jungkook pozrel. ,,Čo si hluchý? Povedal som sakra," spisy podal Taemu do ruky, ktorý sa nad tým, čo povedal, len zasmial. ,,Poď ideme pre tie papiere," potiahol ho za ruku a znova sa rozbehli smerom k jeho kancelárií. ,,Ja som sa sťažoval na pána Jeona jeho frajerovi," pomyslel si muž a čakal, kedy bude za svoj čin pykať. Keď tí dvaja prišli do kancelárie, Jungkook si hneď otvoril prvý šuplík s razítkom, na ktorý dýchol a potom urobil na spisy, ktoré dostal, veľkú pečiatku. Hodil ich do jedného fascikla a začal z inej poličky vyťahovať ďalšie papiere.

Taehyung si zatiaľ urobil pohodlie na jeho stoličke a pozeral sa na svojho partnera, ako vyťahuje ďalší veľký fascikel. ,,Ty si taký pracant?" Usmeje sa na neho sivo vlások a nachvíľku tým donútila Jungkooka sa na neho pozrieť. ,,Nie len ta práca je tak monotónna, že by som ju dokázal robiť aj so zatvorenými očami," rýchlo si na stôl hodil tri fascikle a usmial sa, keď si všimol Taehyunga sedieť na jeho veľkej stoličke. Taehyung si zatiaľ vytiahol mobil a vtedy si všimol zmeškané hovory od Minnie. Zamrkal a rýchlo zavolal naspäť. Tá hovor prijala snáď rýchlosťou svetla. ,,Kde si?" Spýtala sa a Taehyung jej s pohľadom na Jungkookovi odpovedal, že s ním.

,,Jimin sa vrátil aj s Yoongim, tak sa rozhodli usporiadať oslavu. Musíš tu dôjsť a zober si aj toho tvojho miláčika, aspoň nás konečne oficiálne zoznámiš," naliehala, no vtedy si Tae spomenul na to, že Jungkook o Jiminovi nevie. ,,Prídem, dobre môžeš sa spoľahnúť," s týmito slovami zrušil hovor a pozrel sa na hnedovláska. Musel mu to teraz vysvetliť. Aspoň sa konečne zbaví tajomstva, ktoré pred ním držal.

SoulmatesWhere stories live. Discover now