Jungkook sa práve nachádzal so svojím kamarátom v posilňovni ako vždy zvykol. Potreboval niekedy vypnúť a toto bol pre neho relax, keďže len občas mal v práci voľno, inak robil nonstop. Tentokrát v nej nevybíjal len stresy z práce, ale niečo omnoho vážnejšie. Veď on spoznal svoju spriaznenú dušu a tá mu prebehla cez prsty prefíkanejšie, ako ten najväčší lupič, ktorý sa pred ním márne snažil utekať. Keď ho predtým stretával aj trikrát za týždeň, teraz ho nevidel už dva dlhé mesiace. Akoby osud chcel, aby sa už nikdy nestretli a to predtým bola veľká náhoda. Hrubo pustil z ruky činku a zanadával si popod nos, že je taký slabí a už ju nevládal držať. ,,Ta činka ti nič nespravila." Zasmial sa Yugyeom a keď sa ju snažil zdvihnúť zo zeme, ani ňou nepohol.
Potreboval väčšie odreagovanie. Také veľké, aby nemal nutkanie ísť do toho posratého obchodu a nevykričať tomu zmrdovi, že je sebecký hajzel a on má právo s ním byť. ,,Rozmýšľam, že si vezmem prípad niekde ďaleko odtiaľto," zamrmlal pre seba Jungkook no vedel, že jeho kamarát je za ním a počuje ho. ,,Akože mimo Seoul? A čo tvoja mama?" Vypúlil oči a videl na svojom kamarátovi, že mu v hlave teraz šrotuje veľa vecí a ani ich nemá čas spracovať. ,,Vidíš, skoro som zabudol. Do prdele!" Zobral činku zo zeme a položil ju na jej miesto, zatiaľ čo prekvapený Yugyeom sa pozeral, s akou ľahkosťou si ju zobral do rúk.
,,Aj keď mama je asi radšej, keď ma nevidí," chápal to. Nikto by nechcel pozerať na niečo, čo poznačilo celý jej život, celé jej manželstvo. Tu veľkú chybu, ktorá sa stala. ,,Myslel som si, že to už máš za sebou, tak prečo tak vyvádzaš?" Našpúlil pery jeho kamarát a oprel sa o jeden z prístrojov na cvičenie, aby lepšie videl na Jungkookovú tvár. ,,Je to za mnou neboj sa, len by som v mojom živote potreboval veľkú zmenu, ale tu nemôžem urobiť keď viem, ako by ju to ovplyvnilo. Pôjdem sa prezliecť, pre dnešok končím." Rozhodol sa a hneď mieril do šatní bez toho, aby mu na to mohol jeho kamarát niečo odpovedať. Do prdele čo on je za alfu? Alfa, ktorá vôbec nemá usporiadaný život ani žiadnu autoritu, maximálne tak v práci.
S podráždeným výrazom prišiel k pultu a odovzdal kľúčik od šatne, keď už bol prezlečený a s taškou okolo ramena sa rozhodol už z posilňovne odísť. ,,Dovidenia," usmialo sa dievča a kývalo mu, keď odchádzal k dverám. Cestou domov rozmýšľal kedy pôjde znova navštíviť matku a uistiť sa, že je živá, zdravá a v poriadku. Aj keď vie, že psychicky v poriadku nikdy nebude, no aspoň fyzicky. No zrazu sa stalo niečo, čo mu skoro vyrazilo dych. Videl pred sebou chlapca zo sivými vlasmi, ktorý sa veselo rozprával s dievčatami a bol mu otočený chrbtom. Akoby ním prešiel blesk a hneď sa za chlapcom rozbehol, aby mu oznámil, že ich fakt ten sprostý osud dal dokopy a náhodne sa stretli. No s poľutovaním sa musel potom partičke ospravedlniť, pretože to nebol Taehyung.
-
,,Daj od tej omegy ruky preč ty hajzlík!" Vykríkne Yoongi po dvojici pred nimi a ženská omega sa hneď vystrašene pozrela ich smerom. Vysoká, staršia alfa sa na nich tiež zagánila a pohľadom ich priam nútila, aby odišli a neriešili situáciu, ktorá sa tu práve deje. No Yoongi je voči takýmto kokotom imúnny a preto sa priblížil ešte viac a dievčatá a Taehyung za ním sa len pohrávali s železnou trúbkou v ruke, ktorú používajú iba v prípade nutnosti. ,,Máte nejaký problém? O pár hodín mám rút tak ma nechajte na pokoji!" Vykríkol a omegu silno stisol za ruku ... až tak, že vykríkla. ,,J-ja nec-chem," zamrmlala, no týmito slovami len docielila hnev alfy. ,,Ty si ma asi nepočul dosť jasne, takže ako vychovaný muž ti to zopakujem, pakuj sa!" Zamračil sa Yoongi a tí dvaja sa priam zabíjali pohľadom.
Alfa bola asi moc hrdá a nedokázala uveriť, že ho nejaký malý, zeleno vlasý muž ignoruje a neprejavuje mu dostatok úcty. ,,Je tvoja? Ma na tele nejakú značku, že je kurva tvoja!" Vykríkla násilne alfa a rukou omegu donútila sa z kolien postaviť na nohy, aby Yoongimu lepšie ukázal jej polonahé telo. To stačilo na to, aby mu praskli nervy a rozbehol sa k alfe, ktorá sa ho snažila uzemniť feromónmi alfy a tak mu ukázať jeho miesto, no miesto toho sa na zem len zložila omega a Yoongi sa ľahko dostal bližšie a železnou tyčou ho udrel po stehne. Mal šťastie, že ho nechcel zabiť, len omráčiť. Starší pán bol zmätený a bolestne kričal, keď padol na zem. Lisa s Minnie hneď pribehli k omege, aby ju zabalili do košele, pretože bola skoro celá vyzlečená. ,,Vypadni skôr než napočítam do tri ty úbožiak, inak ťa šľahnem už do iných častí tela a nebude to príjemné," alfa sa len na neho nahnevane pozrela a potom sa snažil s miernymi skokmi odísť len preto, lebo si všimla ľudí, ktorý sa okolo uličky začali zbiehať.
To si všimli aj štyria záchrancovia a lepšie si na seba dali kapucne a keď sa spýtali omegy, či je všetko v poriadku a ona im odpovedala, rýchlo utiekli. ,,Neprehnal si to trochu? Väčšinou len varuješ ... aj keď ten chrapuň si to zaslúžil," začal Taehyung keď utekali k druhej uličke. ,,Proste som mal chuť no," odpovedal a keď už boli ďaleko od miesta činu, zastavili a dievčatá sa s úsmevom na tých dvoch pozerali. ,,Už som si myslela, že mu tou tyčou ja vrazím, ale medzi gule!" Zasmiala sa Lisa a Minnie jej na tie slová prikyvovala. ,,Ste násilné ženy," dodal Tae a znova sa pozrel na Yoongiho. ,,A s tebou sa musím ešte porozprávať! Mal si byť ... veď vieš kde a ty si miesto toho v sobotu za nami na hliadku došiel a povedal si mi, že mi to vysvetlíš neskôr!" Ukázal na neho prstom Taehyung, na čo si len Yoongi frustrovane vzdychol.
,,A my sme vzduch? Haló aj ja chcem vedieť novinky!" Zamrmle Lisa a objíme Yoongiho, ktorý sa ju snaží odtiahnuť, no potom ich privalí Minnie a už nemá šancu sa ich zbaviť. ,,Ste horšie ako lepidlo na myši," prevráti oči, no dievčatá v objímaní neprestali. ,,Pustíme ťa len v prípade, ak nás nebudeš vynechávať! Sme ako rodina, pamätáš?"