Yoongi prišiel spolu s Jiminom do garáže ruka v ruke. Jungkook s Taehyungom už ostali v ich apartmáne a dievčatá neboli doma, čo zeleno vláskoví vyhovovalo, pretože sa konečne odvážil Jiminovi vysvetliť, čo urobil. ,,Teraz môžeme ísť spolu hocikde Yoongi," zamrmlal Jimin a objal jeho celú ruku, keď sa naňho zdola zasnene pozeral. ,,Zachránil si ma z mojej klietky a bez teba by som teraz určite ešte ležal zamknutý doma." Najviac ako to len išlo ho pritlačil a vsunul sa z jeho ruky do jeho hrude. Yoongi sa cítil ako hovno. Každé Jiminovo slovo ho viac a viac odhováralo o tom mu túto jeho radosť pokaziť. Ale musel to vedieť. Týkalo sa to jeho, hlavne jeho. ,,Jimin?" Začal a menovaný sa na neho s iskričkami v očiach pozeral. ,,Áno?" Milo odpovedal, no úsmev z tváre mu zmizol, keď sa pozrel na Yoongiho utrápenú tvár.
,,Stalo sa niečo?" Spýtal sa a rukou sa mu dotkol líca, ktoré hneď na to jemne pohladil. ,,Stalo Jimin, urobil som tu najväčšiu hlúposť za celý svoj život," aj keď to hovoril, stále držal Jimina blízko svojho tela. Ten tomu nechápal a stále sa podozrievavo na zeleno vláska pozeral. ,,Ľ-ľutuješ to?" Slzy sa mu začali samovoľne zbiehať v očiach a Yoongi si pridržal jeho tvár hneď, keď zbadal prvú z nich. ,,Hrabe ti? Nikdy by som neľutoval to, čo som urobil. Milujem ťa. Ale bojím sa, že za to čo som spravil budeš veľmi nahnevaný." Začal, čo Jimina neprinútilo prestať sa cítiť tak, že by urobil niečo zlé práve on. ,,Jimin ... ja," dvere sa práve otvorili a dovnútra prišli tie dve spolu s dvoma taškami nákupu jedla a ďalšími taškami ich oblečenia. ,,Ale, ale už ste späť hrdličky?" Usmiala sa Lisa, no keď videla v akej situácií sa nachádzajú, zmĺkla.
Jimin sa vymanil z Yoongiho objatia a s plačom utiekol do izby, na čo sa obe dievčatá ustarostene pozreli jeho smerom. ,,Čo sa mu urobil Yoongi?!" Spýtala sa prísne Minnie a položila všetky tašky v jej rukách na zem. Už sa chcela rozbehnúť jeho smerom, no Yoongi ju zadržal. ,,Musíme byť teraz sami dievčatá, prosím nechoďte do našej izby." Povedal a on sám rýchlo svojho milovaného nasledoval do izby. Dievčatá sa na zavreté dvere ešte pár minút pozerali, než si povzdychli a odišli vybaľovať najprv jedlo, ktoré nakúpili a potom aj oblečenie. Yoongi po vstupe do izby našiel Jimina v posteli zakrytého perinou. Počul malé fňukanie pod vankúšom, ktorý mal Jimin položený na hlave, aby sa pred zeleno vláskom viac schoval. ,,Zlatíčko, neplač prosím," povedal hneď ako k nemu prišiel bližšie a sadol si na okraj postele. Rukou sa snažil odhodiť vankúš, ktorým sa Jimin schovával, no ružovo vlások ho pekne držal a tak to Yoongi vzdal. ,,Jimin ja som ťa knotol," povedal, no Jimin týmto slovám nechápal preto plakal ďalej akoby vôbec jeho slová nepočul. ,,Máš veľmi veľkú šancu, že otehotnieš." Zamrmlal a až to Jimina donútila zdvihnúť svoju tvár a odhodiť vankúš na jeho hlave. ,,Ak-akože b-b-udem mať dieťa?" Zamrkal a teraz sa pozeral mrzutému Yoongimu priamo do očí. Ten mu na jeho slová prikývol a rukou si z frustrácie prehrabol vlasy.
-
,,Kde ideme?" Spýtal sa blondín, keď sedel s Namjoonom v aute a išli neznámou cestou. Keďže jeho rodičia boli odhodlaný ostať tam aj keby na nich hnedovlások zavolal políciu, rozhodol sa radšej odísť on. ,,Dneska budem spať v hotely ako vždy," zamrmlal si Namjoon popod nos, no Jin to aj tak počul a v hlave sa mu vytvoril nápad. Jeho rodičia mu ukradli dom a celý týždeň sa tam povaľujú, akoby patril im aj keď si ho Namjoon kúpil zo svojich zarobených peňazí. ,,Pôjdem s tebou," usmial sa. No nečakal by, že ho hnedovlások tak rýchlo odmietne. ,,Nie pôjdeš domov. Som rád, že si išiel somnou sa odreagovať, ale nemyslím si, že by to tvoji rodičia dovolili." Povzdychol si a keď už Jin spoznal smer kde idú, chcel ho zastaviť. ,,Ja ešte nechcem domov a vidím na tebe podráždenie. Som tvoj priateľ, takže chcem byť s tebou a upokojiť ťa." Povedal to svojim autoritatívnym hlasom, ktorý sa aj tak zdal byť zbytočný.
Nechcel nechať Namjoona samého a preto ho napadla ďalšia myšlienka. ,,Zostaň u nás," navrhol a hneď ako vyslovil tie slová sa pozrel na výraz jeho partnera. Bol prekvapený, no hneď sa to snažil odmietnuť. ,,Nebuď tvrdohlavý! Moji rodičia ťa zbožňujú, takže to nebude problém ich presvedčiť. Chcem byť ešte s tebou ..." poslednú vetu zamrmlal a keď ho Namjoon popri šoférovaniu chytil za ruku vedel, že vyhral. Zasmial sa sám pre seba a potom sa znova prosiacim pohľadom pozrel do sústredenej tváre hnedovláska. ,,Prosím. Urobíš mi veľkú radosť." Namjoon si povzdychol a Jin sa začal v duchu smiať, že presne vie čo na neho platí. ,,Dobre, ale keď povedia nie tak bude nie, nechcem ich otravovať."
Blondín mu na tie slová prikývol a celú cestu sa držali za ruku, až kým nedošli pred bránku Jinovho domu. Tentokrát ich jeho svokrička nečakala pred dverami, preto museli zaklopať a až potom videl ženin úsmev. ,,Vítajte, pripravila som pre vás večeru. Poďte, poďte muž bude doma tiež čoskoro." Usmiala sa a oboch priam sotila dovnútra, zatiaľ čo sa držali za ruky. Na stole už bolo pripravené jedlo akoby žena vedela, že prídu presne teraz a sadla si na svoje obvyklé miesto. ,,Dneska som toho pripravila o niečo viac. Tvoj ocko ma narodeniny Jinnie tak dúfam, že si na to nezabudol." No z blondínovej tváre hneď prišlo mame na um, že tomu je tak. ,,No tak nevadí, keď si zabudol aspoň si ti to včas pripomenula." Z Jina prešla na Namjoona, ktorý silno pod jej pohľadom prehltol imaginárnu hrču. Nevedel prečo, ale tentokrát bol v strese.
,,Si nejaký smutný Namjoonie, deje sa niečo?" Spýtala sa žena a oboch si premerala pohľadom. No ďalším jej otázkam zabránil Jin, ktorý využil túto príležitosť. ,,Pohádal sa s rodičmi mami a ja ako jeho priateľ ho nechcem takéhoto poslať do hotela, pretože jeho dom mu oni obsadili. Môžu tu ostať?" Spýtal sa jej nadrzovku, čo prekvapilo aj Namjoona, ktorý začal mávať všade rukami na protest. ,,To je samozrejmosť. Ale nenechávaj dlho rodičov v hneve, mali by ste sa udobriť." Zamrmlala a potom počuli z vchodových dverí štrngať kľúče. ,,To bude manžel, chcem ho prekvapiť tak buďte ticho!" Zasmiala sa a s nadšením malého dievčatka zobrala niečo pri gauči a utekala k vchodovým dverám.