67

108 19 0
                                    

Všetci štyria sedeli na dekách pri grile a Namjoon sa chopil kontrolovania jedla. Jimin bol v objatí svojho milovaného a obaja ešte boli mokrí z vody, v ktorej strávili celý deň, pretože Jimin si ju zamiloval. Keď prišiel Namjoon s Jinom, hneď ich oboch stiahli nech sa k ním pridajú. Preto už teraz bola celkom tma, no stále ešte bol vidieť západ slnka. ,,Takže vy budete spať tu?" Zamrkal Jin pri pohľade na stan a veselé tváre dvoch zamilovaných, ktorý hneď prikývli. Bol rád za hotel, pretože on takéto dobrodružné aktivity moc nemusí. Čo keby sa zobudil a videl by na sebe kopu chrobákov a mravcov? Namjoon podal blondínovi tanier s mäsom a začal na gril dávať nové, ešte neopečené.

,,Dneska bola sranda! Som tak šťastný," otočil sa k zeleno vláskoví a hneď ho pobozkal, nehanbiac sa, keď ho Yoongi chytil za zadok a pritlačil si ho viac k sebe. ,,Ale no tak, tu chce niekto jesť!" Vykríkne Jin a Namjoon sa na ňom zasmeje, pretože ešte jesť ani nezačal a nemá pripravenú žiadnu zeleninu a chleba k mäsu. ,,Popravde nie som vôbec hladný, chcem len byť s Yoongim," usmial sa a znova objal jeho hruď, pretože len v jeho objatí mu je bezpečne. Možno si to neuvedomil, ale ledva ho rodičia pustili von a prešiel tak krátky čas a on ide dokonca vonku spať. ,,Ver mi, že Yoongi ťa nenasýti tak dobre, ako toto mäso!" Rozložil dve taniere aj pre nich a ukradol z toho Jinovho taniera zopár kúskov mäsa, aby ich podal dvom hrdličkám.

Bola celkom prijemná atmosféra, keď Namjoon dopiekol všetko mäso a všetci štyria spokojne jedli. Jimin sa ako vždy snažil Yoongiho kŕmiť a ten mu nedokáže povedať nie, preto otváral ústa, keď k nemu Jimin natiahol nejaké sústo. Jin sa na nich pozeral, keď sám jedol a žiarlil. Namjoon by mu niečo takéto určite nikdy nedovolil urobiť, na to je moc hrdý. Na chvíľku k nemu otočil pohľad a všimol si, ako si kečupom oprskal čiernu mikinu a hneď si to rukou snažil utrieť. ,,Vidíš, nakoniec je takto večer zima, takže je dobré, že som navrhol tie mikiny." Začal s ním Jin konverzáciu a dal si posledné sústo mäsa do úst. ,,Ty si to navrhol? Nepamätáš si, ako som ti ju nútil a ty si to odmietal?" Zamračil sa a znova sa kečup rozpľasol po jeho mikine. ,,Do riti!"

Namjoon si položil tanierik vedľa a rozhodol sa si mikinu vyzliecť. Jin dobre vedel, že obaja pod mikinami nemajú nič, pretože keby si dali pod to ešte tričko, aby si zhoreli. Jediné čo mali u seba sú plavky, no tie už boli v aute. ,,Bŕŕ, už je fakt zima," zamračí sa a rukami si začne objímať svoje telo, no radšej bude mrznúť než sa znova znemožňovať. Ten kečup ma určite rád jeho mikinu a preto sa rozhodol tiecť z taniera. ,,Chalani my už chceme ísť s Yoongim spať, tak už môžete ísť," rukou im naznačí cestu k autu a usmeje sa. Obaja sa na nich pozrú s nechápavým výrazom a až potom to Namjoonovi docvakne. ,,Vy idete jebať?"

-

,,Dneska som si dobre zacvičil," zasmeje sa Jungkook a nechá Taehyunga prvého vstúpiť do jeho bytu. Nechal sa hnedo vláskom presvedčiť, nech u neho dneska prespí aj keď už mal nejaký program s babami. Nevedel, či búdu na neho nahnevané alebo si nájdu nejaký lepší program ako kráčanie cez ulice celú noc, no to ho teraz nezaujímalo. ,,Vážne by si ma veľmi potešil, keby si konečne povedal áno na spoločné bývanie tu," priblížil sa k sivo vláskoví a rýchlo ho pobozkal. ,,Bol by som s tebou každý deň a zaspával pri tebe," dal mu ďalší malý bozk, na čo sa Taehyung zasmial a chytil Jungkookové líce. ,,Veď dobre vieš, že stále chodíme na hliadky ... aj keď tie kvôli tebe teraz dosť zanedbávam. No to Yoongi tiež." Jedine tento dôvod ho upokojovať, že nie je sám, čo to zanedbáva.

,,To by ste mali nechať na polícií láska, keď mi hovoríš ako chodíš na hliadky, bojím sa o tebe ešte viac." Taehyung pobavene zavrel oči a nechal sa znova hnedo vláskom pobozkať. Veď to už robia niekoľko rokov a nikdy sa im nič zlé nestalo. ,,Zajtra by sme mohli ísť navštíviť moju mamu čo povieš? Konečne jej ťa predstavím." Nadšene povedal Jungkook svoj nápad, na čo Taehyung mierne prikývol. Dneska spoznal jeho najlepšieho kamaráta a zajtra rodinu. Ide to celkom rýchlo, ale tak čo už. ,,Pôjdem sa umyť, lebo celý smrdím z cvičenia ... ehm ... nechceš sa ku mne pridať?" Pozrel sa na svojho partnera, ktorý po týchto slovách celý sčervenal. ,,S tebou?"

Jungkook na jeho slová hneď prikývol. ,,Však som ťa už videl veľakrát, je to len sprcha," chytil ho za ruku a potiahol ho k sebe skôr, než by si to mohol Taehyung rozmyslieť. ,,Nie je tvoja sprcha na to celkom malá?" Snažil sa nájsť nejakú výhovorku, no keď mu začal Jungkook rozopínať gombíky na košeli s veľkým úsmevom, sklonil hlavu. ,,Je akurát, však uvidíš," košeľu cez neho prevliekol a potom si začal sivo vlások sám dávať dole opasok. Mal pravdu, už sa videli nahý toľkokrát, že mu môže byť jedno nejaká sprcha. ,,Celého si ťa vyumývam, aby si voňal ako ja." Keď už boli obaja nahý, prišli do sprchového kúta a ako Jungkook povedal, bol ako stavaný presne pre nich dvoch.

,,Nechápem, ako môžeš v tej posilňovni zdvíhať tak ťažké činky. Mne by asi zlomili ruku," zamrmlal, keď začal hubkou umývať Jungkookovi chrbát a ramená. Presne pri pohľade na nich si na túto skutočnosť Taehyung spomenul. ,,Keby si cvičil už od detstva ako ja dokázal by si to tiež. Nabudúce môžem miesto činky zdvíhať teba." Otočil sa k nemu a on mu omylom hubkou prešiel po tvári. ,,Myslím si, že ta činka je ťažšia ako ja, takže zostaň pekne pri nich. Ja som nikdy nemal k cvičeniu žiadny vzťah, radšej veľa jem." Rukou mu rýchlo z tváre utrel penu, ktorú mu tam sám dal hubkou, pretože mal Jungkook zavreté oči a snažil sa ju ústami sfúknuť dole. ,,Na to koľko ješ si stále krásny." Zasmial sa, na čo mu znova Tae prešiel hubkou po tvári a tým ho umlčal.

SoulmatesWhere stories live. Discover now