69

119 17 5
                                    

Yoongi silno chytil rukami Jimina za krk a pridal na tempe, keď videl, že sa blíži k vrcholu. Možno na to jeho milovaný nevyzeral, ale ružovo vlások miloval drsný sex. Vzrušením vzdychol a sám ešte dopomáhal prírazom tým, že im išiel naproti. Pohľadom skenoval celé telo zeleno vláska a jazykom si prešiel po perách nad tým pohľadom. ,,Uhh, u-už budem," po týchto slovách len prevrátil oči a cítil mokro na svojom bruchu, no Yoongiho prírazy neutíchli. Viac ho nohami objal a pritiahol k sebe, aby urýchlil aj vrchol svojho milovaného. ,,Neprestávaj," ruky zakotvil za Yoongiho hlavou a keď videl, že to ide aj na neho priblížil si jeho tvár k svojej a pobozkal ho. No on mokro neucítil, pretože im v tom zabraňoval ten sprostý kondóm, ktorý musia mať, pokiaľ sa nechcú stať rodičmi.

,,Zbožňujem ťa," zamrmlal Jiminovi do ucha a perami začal mapovať jeho krk. Mal ho trocha červený z pevného stisku, no absolútne mu to nevadilo. Mali za sebou už asi päť kôl, no obaja boli ešte fresh, že by mohli zvládnuť aj viac. Väčšinou bol práve Yoongi ten, čo to zastavil, pretože nemal tak veľa energie ako jeho milovaná polovička. Jimin sa nahol, aby vytiahol nový prezervatív, no stalo sa to, čo sa im deje často. ,,Došli," zakňučal Jimin keď zobral krabičku a kondómy už v nej neboli. Yoongi sa k nemu otočil a zaklial. Asi si musí urobiť nejakú zbierku kondómov, aby im nikdy nedochádzali. Alebo kupovať krabičky, kde ich je aspoň sto. ,,Koľko je hodín?" Zamrmlal a začal hľadať mobil, ktorý by mal byť niekde medzi tou kopou dek. Jimin si zatiaľ do nejakej z dek utrel neporiadok, čo mu zostal na bruchu z ich aktivít.

Medzitým si všimol jeho mobil a podal mu ho. Keď Yoongi videl, že už je jedenásť hodín večer, nepotešilo ho to. ,,Vysereme sa na to alebo nájdeme nejakú pumpu a budeme sa modliť, že tam kúpime kondómy?" Na odpoveď dlho nečakal a videl, ako sa Jimin naťahuje k taške, aby na seba našiel nejaké veci. Yoongimu hodil jeho červenú mikinu presne vtedy, keď si na seba navliekal boxerky, takže ju nechytil a spadla mu na tvár. ,,Kúpiš mi aj cukríky?" Otočil sa k nemu, no zasmial sa nad tým pohľadom. ,,Áno, pre teba všetko," zamrmlal a zobral si mikinu z hlavy, aby si ju mohol rýchlo obliecť. ,,Nezobral som ale žiadnu voňavku, tak sa budeš držať pri mne ešte viac ako inokedy."

Obaja už teda stáli pred pumpou a Jimin mal na sebe aj kapucňu a pevne sa držal zeleno vláska za ruku. Navigácia mu ukázala pumpu až desať minút od ich stanu, čo bola pre neho nočná mora a preto bol teraz unavený, že už ani nemal chuť na ten sex. Cez tu tmu sa na tej pumpe tak svietilo, akoby sa vnútri konala nejaká diskotéka a preto sa musel aj zamračiť. ,,Busan je nádherný, páčila sa mi naša prechádzka," nadšene sa usmial Jimin a rýchlo svojho priateľa ťahal dovnútra, pretože mal veľkú chuť na tie cukríky. ,,Na cestu naspäť by som našiel nejakú elektrickú kolobežku alebo niečo ..." Navrhol Yoongi a keď sa dostali k cukríkom, Jimin mu už nevenoval žiadnu pozornosť. A pri pokladni si všimol, že sa tu predávajú aj kondómy, takže sa mierne usmial a zobral si nejaký energeťák, aby to s týmto bláznom zvládol.

-

Jungkook otvoril vchodové dvere do domu jeho matky a uhol sa, aby mohol dnu vojsť aj jeho priateľ. Predom ho upozornil na všetky možné scenáre, ktoré môžu nastať, keď vstúpia dovnútra a že ten najpravdepodobnejší je ten, že jeho matka bude sedieť pred telkou ako mŕtvola. Chytil Taehyunga za ruku a potiahol ho viac dnu, zatiaľ čo v druhej ruke držal darčekovú tašku s novým oblečením, ktoré svojej mame kúpil a jedlom. ,,Ahoj mami, spíš?" Spýtal sa, no jeho mama nemo sledovala televíziu a nevenovala im ani tú najmenšiu pozornosť. No nespala. ,,Dobrý deň," povedal Tae a nervózne sa kúsol do pery, pretože po týchto slovách sa jeho matka otočila ich smerom. Keď ju sivo vlások konečne videl mohol si oboch porovnať. No Jungkook sa na ňu moc nepodobal, asi bude skôr po otcovi.

Mali spoločnú farbu vlasov, oči a možno bradu, no všetko ostatné musel mať po niekom inom. Plus jeho mama na tom nevyzerala najlepšie, možno to bol tiež ten dôvod. ,,Chcel by som ti niekoho predstaviť mami," ona len skenovala ich spojené ruky a potom sa znova otočila k televízií. Jungkook si povzdychol a položil tašku vedľa gauča, keď prišiel k svojej mame bližšie a Taehyung ich z diaľky sledoval. Nevedel, či sa má k nim pridať, alebo len tak stáť. ,,Našiel som si priateľa a je to dokonca moja spriaznená duša," chytil ju s úsmevom za ruky, no jeho mama mu nevenovala ani najmenšiu pozornosť. ,,Jungkook to musí mať ťažké," pomyslel si Tae a nakoniec sa rozhodol k ním priblížiť.

,,Moje meno je Kim Taehyung, veľmi rád vás spoznávam," usmial sa a podal žene ruku, ktorá sa na ňu chvíľu dívala, no potom mu ju podala, no nič viac k tomu nepovedala. ,,Jungkook mi o vás veľa rozpráva, som veľmi rád, že sme sa mohli stretnúť." Jungkook sa na neho očkom pozrel a usmial sa, že sa Tae tak snaží. Niektorý by to zdali hneď, keby videli niekoho takéhoto. ,,Pôjdeme ti niečo navariť mami," znova sa usmial Jungkook a poslednýkrát ju ešte pohladkal na rukách, kým sa postavil. No Taehyung stále pri nej kľačal a aj keď sa hnedovlások postavil, on nie. ,,Bež navariť zlato, ja tu chvíľku zostanem s tvojou maminou," pohľadom ho prosil, aby mu to dovolil, na čo nemohol Jungkook povedať nie. Aj tak je kuchyňa hneď vedľa obývačky a mal na nich dokonalý výhľad.

Zobral si do rúk tašku a začal ako vždy vykladať potraviny, ktoré nakúpil. Očkom sa pozeral na tých dvoch nie preto, že by Taemu neveril, no skôr preto, či uvidí nejaký pokrok v správaní svojej matky. A tiež aby sivo vláska nejako nevystrašila. Tí dvaja o niečo hovorili, pretože videl, že obaja otvárajú ústa, no bol ďaleko na to, aby počul o čom. Nechal ich teda tak a začal sa pripravovať na varenie, pretože to museli stihnúť skôr, než sa zotmie. Taehyung sa trocha s Jungkookovou mamou porozprával o ňom, pretože zistil, že keď sa konverzácia týkala Jungkooka, jeho mama začala rozprávať. Určite ho má veľmi rada, aj keď to moc nedáva najavo. ,,Jungkook mi hovoril, že ste kedysi veľmi rada nosila šaty a zapletané copíky a neuveríte, ale ja som majster v zapletaní copíkov, moje kamarátky ma donútili naučiť sa to. A vy máte krásne vlasy." Usmial sa na ňu, na čo videl prvýkrát nejakú emóciu a to to, že sa žena usmiala.

~

Keďže je dneska krásny deň (aj krásna časť epizódy ) tak tu máte odo mňa predčasný vianočný darček ☃️etkým prajem šťastné a veselé Vianoce ❄️❤️

SoulmatesWhere stories live. Discover now