,,Keď chcete, aby som vám na celý deň, len pre vás dvoch prenajal plaváreň, musíte mi uhradiť nie len celodenný vstup za vás dvoch, ale aj moje celkové denné tržby, ktoré by som dosiahol, keby som ho mal otvorené," Pred Namjoonom stála druhá alfa, ktorá sa silno gánila na Jina, ktorý sa schovával za Namjoonom. ,,To nebude problém, povedzte mi len cenu a potom to tu pekne celé vyprázdnite do posledného, moja omega potrebuje priestor," zamrmlal a využil Jina na to, aby ešte viac alfu pred sebou presvedčil. ,,Vzhľadom na to, že chápem prečo to tu chcete mať pre seba urobím teda výnimku, za túto cenu," nechcel ju hovoriť nahlas, preto mu ju na bloček napísal a ten mu podal.
Ten si nad tou sumou povzdychol, ale povedal si, čo neurobí pre dobrý dojem pre svorku. Prikývol a vytiahol šekovú knižku, ktorú si už pre istotu zobral lebo vedel, že to bude väčšia suma. ,,Páči sa a čakám, že za tu sumu všetkých vyhodíte aspoň do desiatich minút," dal si ešte podmienku a pozrel sa na dievčatá za pultom, ktoré sa na nich pozerali. ,,Budeme sa snažiť splniť vaše požiadavky," obe alfy sa na seba falošne usmievali, pretože si určite už len od pohľadu neboli sympatické. Majiteľ odišiel a začal niečo svojim zamestnancom hovoriť. ,,Ja ťa nechápem Namjoon, prečo toto všetko robíš?" Opýtal sa Jin, pretože on by pre nejakého random týpka toľko peňazí určite neutratil. ,,Vieš, som veľmi štedrý a tiež ťa chcem vidieť v plavkách," zdvihol obočie, na čo mu Jin strelil do ramena.
,,Noa, za takú sumu by si sa mi kľudne mohol ukázať aj nahý!" Utekal za Jinom, ktorý išiel do auta pre plavky a na jeho poznámku radšej ani nereagoval. ,,Mama ma vkus na idiotov a otec na starých pedofilov," zamrmlal si Jin, keď z kufra vyťahoval plavky a Namjoon ho za chrbtom pozoroval. ,,Ale ber to pozitívne zlatíčko, možno mi odteraz dovolí tvoja mama brať ťa vonku," samozrejme, že Namjoon počul jeho mrmlanie a asi bude musieť vytiahnuť nie len peňaženku, ale aj city keď chce dostať Jina. A to väčšinou on nikoho nebalil, to jeho vždy všetci balili, čo je pre neho nová výzva. ,,Prípadne si ťa potom zoberie nejaký ten starý pedofil," dodá a zasmeje sa, keď videl ako Jinom prešli zimomriavky a rýchlo sa narovnal.
,,Videl som ten výber mužov, boli odporný, ani sa nečudujem, že si si vybral mňa," usmial sa a keď si sadol na múrik blízko auta, ďalej pozoroval svojho budúceho. ,,Bol si jediná možnosť," otočil sa k nemu Jin a keď už mal všetky veci, čo na plaváreň potrebuje, zavrel kufor. ,,Ver mi, že už ani lepšia možnosť nepríde, bohužiaľ som neprekonateľný," postavil sa z múrika a spoločne s Jinom sa znova vrátili do budovy. ,,Áno to viem a tiež klamár, záletník a šašo, tak dúfam, že si na to zvyknem." Nad tými slovami si Namjoon len povzdychol a keď videl, že je celá miestnosť vyľudnená, usmial sa.
-
Bolo pár hodín pred začatím hliadky a Tae s Yoongim kŕmili mačky, aby mali čo v noci jesť. Všimli si, že sa k ním pridal ešte jeden prírastok, ktorý tu ani jeden nikdy nevidel a zrazu je s ostatnými. Nevadí, čím je ich viac, tým viac je Yoongi spokojný. ,,Môžeš si urobiť mačací gang," zažartoval Taehyung a do poslednej misky nasypal granule. Yoongi sa tiež zasmial a potom si zobral do náruče jednu z nich. ,,Musíš sa starať aj o takého tvory, ktoré nám tu poslala ulica," zamrmlal a keď ju poriadne vystískal, tak ju znova dal na nohy. Obaja sa postavili a s prázdnymi krabicami si to namierili vonku ku kontajnerom. ,,Cítim sa ako hovno a nevyspato," zamrmle Taehyung a Yoongi mu na to môže len prikývnuť, pretože on toho tiež moc nenaspal.
Všetky krabice pohádzali do kontajnerov a keď sa už Yoongi chystal dovnútra, Taehyung ho za rameno donútil zastaviť. ,,Znie to divne Yoongi, ale .... cítim pach omegy a" silno zažmurkal a keď sa na neho Yoongi nechápavo pozrel, bol si už istý. ,,Je to Jiminov pach," stačilo povedať Jimin a Yoongi spozornel ako stĺp a samozrejme hneď požiadal Taeho, aby ho tam zaviedol. Prešli len jeden blok a hneď na začiatku uličky už mohol aj z diaľky vidieť Jiminove ružové vlasy a nejakého chlapa, ako sa ho snaží obchytkávať. ,,Do piči," hneď sa tam rozbehol a Taehyung sa na to celé len vystrašene pozeral, pretože vôbec nevie, čo sa teraz môže stať. Toto bola pre Yoongiho osobná vec a nie nejaká náhodná omega, ktorej potreba pomôcť.
,,Ty kokot!" Vykríkol hneď ako alfe jednu silno vrazil, až ho to položilo úplne k zemi. Šokovaný Jimin sa s vypúlenými očami pozeral na Yoongiho, ktorý sa tu náhodne objavil a začal bitku. ,,Yoongi," začal, no bolo to na prd platné, pretože alfa sa hneď spamätala a začala bitka. Nevedel čo mal robiť, veď tá alfa sa ho len na niečo pýtala ... áno, možno bola koketná a obťažovala ho, ale preto sa nemuseli začať biť. ,,Jimin poď somnou," podal mu ruku Taehyung, no ten sa pozeral na všetky strany a nevedel čo má robiť skôr. ,,Pokiaľ teraz nepôjdeme, dopadne to ešte horšie než je to teraz!" Povedal prísne Taehyung pretože vedel, že Jimin teraz nie je krytý žiadnou Yoongiho vôňou a bol cítiť ešte viac svojimi feromónmi.
,,Nie ja tu Yoongiho nenechám, Yoongi!" Hneď sa k nemu otočil a chcel ich zastaviť, no Taehyung ho silno chytil za ruku a priam ho ťahal preč. ,,Jimin vôbec tomu nepomôžeš, len to zhoršíš tak poď sa schovať!" Najprv Jimin protestoval, no keď už boli ďalej aj tak nemal na výber a Taehyung ho pritiahol k ním a rýchlo zavrel dvere garáže. Zavrel aj všetky otvorené okna a posadil šokovaného Jimina na gauč. ,,Počúvaj ma Jimin, najprv sa ukľudni a potom bež do Yoongiho izby a vytiahni si hocijakú jeho vec a obleč si ju. Neviem čo ti teraz chodí po hlave, ale prečo si tu prišiel? Nevieš vôbec čo sa v týchto uliciach robí?" Jimin pokrútil hlavou a s uslzenými očami začal niečo mrmlať. ,,J-ja som u-ušiel z domu a p-poznám iba Yoongiho ..." začal a potom sa ešte viac rozplakal.
,,Dobre hlavne neplač Jimin," začal Taehyung a keď sa pozrel po miestnosti, že sú všetky okná zavreté, ukľudnil sa. Dvere na boku nechal odomknuté pre Yoongiho keď sa vráti alebo dievčatá z obchodu. No nemohol nechať, aby bol Jiminom pach po uliciach, bývajú kurva v tej najhoršej uličke. ,,Bež si rýchlo po to oblečenie," povedal mu už kľudne a jediné čo mal v hlave bolo kedy sa už Yoongi vráti. Jimin sa rýchlo dostal do Yoongiho izby a zobral prvú mikinu, ktorú videl a obliekol si ju. Nevedel čo robiť, preto sa schúlil do Yoongiho postele a prikryl perinou. Chcel mať už Yoongiho pri sebe a povedať mu o všetko čo sa stalo. Ako utiekol a ako sa už nechce vrátiť domov, lebo chce byť s ním.