41

135 19 0
                                    

Jimin sa zobudil úplne vyčerpaný a očkom sa pozrel doprava kde videl, ako spi v Yoongiho náruči. Pamätal si, čo sa dialo a preto ho neprekvapilo to, že boli obaja nahý a okolo nich neporiadok. Otočil sa tak, aby sa hruďou pritlačil na tú Yoongiho a tým ho silnejšie objal. Yoongi spal ako zabitý a jediné čo Jimina upokojovalo, že fakt není mŕtvy bolo to, že si tichučko pochrapkával. Prstom mu pramienok vlasov zasunul za ucho tak, aby lepšie videl na jeho tvár a usmial sa. ,,Musí byť tak isto vyčerpaný," zamrmlal si a pobozkal ho na čelo, než sa uvelebil v jeho náruči a nesnažil sa znova zaspať. No aj keď bol vyčerpaný, nedokázal zaspať.

Bol strašne smädný aj hladný a preto sa uchýlil k tej najhoršej možnosti ... zobudiť Yoongiho. ,,Yoongi prosím zobuď sa," ako vždy najprv skúsil jemne aj keď vedel, že takto to na neho neplatí. ,,Som hladný ako vlk a viem, že ty tiež," prisunul sa k jeho krku a celou silou ho do neho kusol. Yoongi samozrejme rýchlo otvoril oči a zanadával, keď začal rukou mávať k miestu, ktoré bolelo. ,,Dobre ráno," usmial sa Jimin a keď Yoongi videl jeho tvár, akoby nič iné teraz neexistovalo. ,,Dobré ráno Chim," ten neváhal a rýchlo ho pobozkal. ,,Do riti, všetko sa tak rýchlo zvrtlo," zamrmlal do bozku Yoongi a oddialil sa, len aby sa lepšie pozrel na Jimina. ,,Neublížil som ti?" povedal a posadil sa, zatiaľ čo sa Jimin lepšie usalašil medzi vankúšmi.

,,Nie, kľudne by som si to znova zopakoval," spokojne odpovedal, zatiaľ čo videl na Yoongiho tvári pobavenie. ,,Už nám určite došli kondómy," povedal a pozrel sa na ten neporiadok okolo nich, ktorý bude upratovať asi rok. ,,Vlastne, mal by som mať ešte nejaké v šuplíku," povedal nadšene a rýchlo sa natiahol, aby sa tam pozrel, no s poľutovaním videl, že aj tie sa počas týchto nocí spotrebovali. ,,Tak nič," sklamane si povzdychol, no aj tak si ľahol vedľa Jimina a pritiahol si ho k sebe. ,,Teraz sa toho toľko zmení zlatíčko," pobozkal ho na krku a otočil si Jimina tak, aby sa navzájom dívali do očí. ,,Áno, navrhoval by som to robiť nie len počas heatu," povedal nadšene Jimin, čo Yoongi rozosmialo, no musel sa kontrolovať. ,,Vážne by sa ostatný čudovali čo si zač keby im poviem, ako nekalo rozprávaš."

,,No myslel som skôr to, že teraz si ťa už od tvojich rodičov musím vypýtať," pozrel sa do šokovaného pohľadu Jimina, ktorý tomu ako vždy nechápal. ,,Dobre vysvetlím ti to podrobne," začal Yoongi a donútil Jimina, aby si sadol na jeho brucho a on si mohol ľahnúť do stredu medzi vankúše. ,,Ty ako mužská omega potrebuješ alfu, aby si ťa označila a ty si prestal voňať ostatným alfám," prstom mu prešiel po krku, kde by sa mala približne tá značka nachádzať. ,,Preto sa omegám hľadajú alfy, no existuje ... dajme tomu že to pomenujem systém spriaznených duší a tie sa nevyberajú podľa toho či si alfa, beta alebo omega. Proste kto ma spolu byť, bude," usmial sa, na čo Jimin prekvapene klepkal očami a počúval ho. ,,No nestáva sa často, že omege bude pridelená spriaznená duša iná než alfa, ale dejú sa také veci ... Pokiaľ teda beta dostane za svoju spriaznenú dušu omegu, musí si ju knotnúť a tým si vytvoria puto, no potom je asi 90% šanca, že omega otehotnie, preto sa to robí len v prípade, že sú pevne rozhodnutý spolu ostať. A ty a ja sme spriaznené duše zlatíčko, ale oproti obyčajnej bete mám ako dominantná beta veľkú výhodu."

Prstom mu pomaly prechádzal po krku a usmieval sa. ,,Keď dominantná beta stretne svoju spriaznenú dušu a je to napríklad submisívna alfa alebo omega, zistí to tak, že vďaka jej feromónom dostane rut a pri nej sa potom správa ako alfa. Keby bola moja spriaznená duša beta tak rut nikdy nedostanem, pretože ona nevonia. To potom znamená, že keď si ty moja spriaznená duša, dokážem sa iba pri nej chovať ako alfa a tým pádom si ťa môžem aj označiť," usmeje sa, na čo Jimin prekvapene otvorí ústa. ,,Takže ty ... ty si ma môžeš označiť?" Keď mu Yoongi celý šťastný prikývol, Jimin sa mu hodil do náručia a začal ho bozkávať. ,,Takže nebudem voňať iným alfám? Môžem chodiť von?" Keď mu znova Yoongi prikývol, Jimin sa už neudržal a silno ho objal.

,,Nevedel som, že si dominantná beta, ani neviem medzi nimi rozdiel," zamrmlal mu do hrude, ale bolo mu to jedno keď vedel tu jednu dôležitú vec, môže byť s Yoongim. ,,Existuje aj submisívna beta, ňou je Taehyung a ten dokáže dostať heat pri svojej spriaznenej duši a len pri nej," vysvetlí Jiminovi aj situáciu, ktorá nastala v obchode a kedy sa Jimin pýtal ako je to možné. ,,Takže on môže dostať heat len pri svojej spriaznenej duši a musí byť ňou niekto, kto vonia?" Yoongi mu prikývol a zívol si. ,,Som hladný ako vlk, pôjdem napísať tým idiotom, nech nám donesú niečo na jedenie," pobozkal Jimina na čelo a nechal ho sa usalašiť na posteli, kým on vybehol von z izby hľadať svoj mobil.

Mobil našiel položený na kuchynskej linke a rýchlo vytočil prvé číslo čo videl, čo bol Taehyung. ,,Čau, hej mohol by si mi doniesť niečo na jedenie, som mega hladný a samozrejme Jiminovi tiež," povedal s úsmevom do telefónu, na čo počul len Taeho mrmlanie. ,,Yoongi je pol šiestej ráno," povedal rozospato Taehyung a cítil cez hruď Jungkookove ruky, ktoré ho objímali. ,,A fakt ... nevšimol som si koľko je hodín," zasmial sa, čo Taehyungovi vtipné neprišlo. ,,Daj mi pol hodinku, zobudím sa a aj Jungkooka a pôjdeme spolu vám kúpiť raňajky," zamrmlal, čo Jungkooka zobudilo a keď videl Taehyunga s niekým telefonovať aj prekvapilo. ,,Si u neho? Ale jeho dovnútra nepúšťaj, je to alfa a Jimin je ešte cítiť a tiež je poliš, ktorý ho naháňa."

,,Dobre čau," povedal a položil mobil na nočný stolík, keď sa otočil k zobudenému Jungkookovi. ,,Pôjdeš somnou do obchodu?" Rozospato sa na neho usmial, na čo sa len Jungkook zamračil. ,,Ten kamarát mal rut a teraz je hladný, ako niekto kto ho má tiež to pochop," posadil sa a snažil sa úplne zobudiť. ,,Nepáči sa mi, že bývaš s inou alfou," dodá, na čo sa Taehyung len zasmeje. ,,Nie ... je to beta, tiež spoznal spriaznenú dušu, tak už môžeš ísť somnou do toho obchodu alebo pôjdem sám?" Keď videl, ako vstáva z postele potešil sa, pretože je ochotný kvôli jeho blbému kamarátovi ísť s ním ráno do obchodu.

SoulmatesWhere stories live. Discover now