Taehyung stál pred dverami Jungkookovho apartmánu. Zaklopal na dvere, no nikto mu neotváral, takže sa rozhodol naňho počkať. Popravde nechcel ísť za ním a chcel si dať pár dni na rozmýšľanie, pretože to bola veľmi akútna situácia. No nakoniec ho dievčatá presvedčili, že bude lepšie si to vyriešiť hneď a nečakať. Na začiatku bol odhodlaný, no čím ďalej čakal a čakal pred jeho dverami sa mu toto odhodlanie znižovalo. Nevedel ako dlho mohlo trvať, kým si nevšimol hnedovláska vyjsť z uličky. Na pravom ramene mal prevesenú veľkú tašku, takže si hneď domyslel, že išiel cvičiť. Už sa postavil zo schodov, no prekvapene zamrzol, keď hnedovlások nevyšiel z uličky sám.
Bolo pri ňom dievča a obaja sa veselo rozprávali, akoby ho vôbec netrápilo to, čo sa medzi nimi stalo. Obaja zastavili pri uličke a o niečom sa horlivo rozprávali. ,,Čo mám robiť?" Opýtal sa sám seba Taehyung v hlave a keď ho dievča chytilo za rameno, akoby do neho šľahol blesk a on sa rozbehol naproti tým dvom. ,,Jungkook?" Možno troška prísnejšie na neho zakričal a on sa hneď otočil. No nie jediný, dievča sa na neho teraz tiež pozeralo a vyzeralo prekvapene. ,,Čo tu robíš?" Nechápavo sa pozeral na sivo vláska a napravil si tašku na ramene, aby mu nepadala. ,,Zabudol som si u teba veci," vyhŕkol nahnevane a vôbec sa nechcel priznávať, že tu prišiel preto, aby si všetko vysvetlili.
Celá táto situácia sa mu zdala smiešna a absurdná. Jungkook, ktorý bude milovať len jeho a ktorý by ho nepodviedol ani za život. Taká lož. Čo by inak robila nejaká žena blízko jeho domu? Keby bola kamarátka asi by ju išiel odprevadiť domov a nie si ju bral k sebe. ,,Prišiel si tu kvôli veciam?" Zopakoval Jungkook a Taehyung prudko prikývol. ,,Nechcem mať už u teba ani jeden svoj vlas," prekrížil si ruky na hrudi a dievča sa na oboch pozeralo s pobavením. ,,Čo tým myslíš?" Jungkook mu po týchto slovách začal venovať väčšiu pozornosť a keby si neuvedomil, že sú pohádaný, asi by si ho teraz zobral do objatia a spýtal sa, čo sa deje.
,,Asi by som vás mala nechať, nech sa porozprávate v súkromí," ozvalo sa dievča, na ktoré sa obaja chalani naraz pozreli. Jungkook chcel na jej slová prikývnuť hlavou, no skôr než niečo mohol urobiť sa ozval Taehuyng. ,,Neboj sa neznáma, toto bude chvíľková záležitosť a potom budem ja ten, ktorý vám nechá súkromie." Nedočkavo a prísne sa pozrie na stuhnutého Jungkooka, ktorý bol zo správania sa Taehyunga v šoku. Takýto drzí bol len na začiatku, kedy sa stretli, ale teraz sú vo vzťahu ... tak prečo sa takto správa? ,,Bol by si taký zlatý?" Podpichovačsky sa na Taehyunga usmiala, ktorý to nevydržal a otočil sa im chrbtom. ,,Vieš čo, prídem si po tie veci inokedy!"
Rýchlim krokom sa vzdialil od tých dvoch. Jungkookovi spadla taška z ramena, no akoby vôbec nevnímal a otočil sa k dievčaťu. ,,To je on a vôbec nechápem, čo sa práve stalo." Pozrel sa pred seba a videl chrbát odchádzajúceho sivo vláska. ,,Takže to je tá tvoja spriaznená duša? Žiarlila Jungkook. Mal by si ísť za ňou a vysvetlil jej toto nedorozumenie, prečo som ho práve trocha podpichla." Usmiala sa a Jungkook po jej slovách neváhal, zobral tašku zo zeme a rozbehol sa za svojim priateľom.
-
,,Toto bola prvá fotka v albume," usmial sa Jimin a pretočil stránku, keď si Lisa a Minnie pozreli všetky fotky na nej. ,,Najprv sme sa stretávali v bunkri, tam sme si dali s Yoongim aj prvú pusu," nadšene sa usmial a dievčatá sa roztápali nad jeho slovami. Yoongi zatiaľ chrápal na druhej strane gauča a hlavou opretou o operadlo. Venoval im pozornosť len prvých päť minút a potom ho celé toto dojemné stretnutie nudilo, že si dal šlofíka. ,,Po prvej puse potom išlo všetko zhurta. Preto sme sa skoro na každej fotke bozkávali!" Ukázal na druhej strane hneď prvú fotku a pritom sa pozeral aj na reakcie dievčat.
Snažil sa im porozprávať celý ich príbeh, pretože boli až moc zvedavé a dneska sa aj tak všetci nudili. ,,Keď sme sa prvýkrát stretli pri rieke už vtedy som určite vedel, že budeme spolu! Keď som ho potom videl pod oknom u nás doma skoro som od šťastia vyskočil z okna!" Možno si to neuvedomoval, ale keď to rozprával tváril sa tak moc zamilovane. Yoongi, o ktorom si všetci mysleli, že tuho spí sa usmial popod nos. Áno driemal, ale stále počúval, pretože je teraz konverzácia o ňom. ,,Počkaj, ako si potom vyskakoval z okna?" Opýtala sa zaujato Lisa a Yoongi sa už úplne prebral z celého driemania. Keď videl, ako im chcel Jimin odpovedať rýchlo ho schmatol za brucho a pritiahol si ho k sebe na to, aby mu zakryl ústa.
,,To je tajomstvo kúzelníka!" Vykríkol a Jimin sa na neho zdola pozrel, aj keď mu stále držal ústa. Nechápal reakciu svojho priateľa, no keď to bolo kúzlo ako on hovorí, tak to musela byť pravda. ,,Ale my sa teraz pýtame všetko Jimina, keby nám máš ten príbeh hovoriť ty, tak by sme sa nič podstatné nedozvedeli." Keď Yoongi konečne pustí Jimina, ten sa na neho usmeje a viac sa pritúli k nemu do náručia. ,,Mali sme veľa zábavných zážitkov, napríklad nás jeden muž pozval do štvorky s jeho ženou! Stále nechápem prečo sme odišli, možno by to bolo zaujímavé!" Otočil sa jeho smerom, na čo si Yoongi povzdychol a dievčatá sa na nich divne zatvárili.
,,Vieš Jimin, nie je ti lepšie v dvojke? Nestačí ti Yoongi?" Opýta sa s pobavením Minnie a zeleno vlások sa na ňu s nahnevaným pohľadom pozrie. Ešte nevysvetlil Jiminovi, čo vlastne štvorka znamená a ani mu to vysvetľovať nechcel. ,,Mne stačí Yoongi na všetko, prečo sa ma to pýtaš?" Zaujato zamrká mihalnicami a zatvorí album v ruke, pretože si už pozreli v ňom všetky fotky. ,,Minnie nepýtaj sa ho na takéto veci, keď si frustrovaná z nedostatku sexu tak si bež vonku niekoho nájsť!"