•SOULMATES•
Vítam každého čitateľa!
Na začiatok by som chcela povedať pár slov. Táto kniha vznikla len ako odreagovanie od môjho plne nabitého školského života. Aj popri všetkým povinnostiam som potrebovala svoj kútik, v ktorom by som nemyslela na nič iné len na dej a tvorila si taký svoj svet. Takže tento príbeh už mám dopísaní dopredu. Najprv som dlho uvažovala, či uvidí svetlo sveta, pretože niekedy som písala úplne nezmysly, niektoré vety možno nebudú dávať zmysel a písala som to v neskorých nočných hodinách (niekedy aj ranných). Ale rozhodla som sa, že chyby opravovať nebudem, keďže si to chcem zanechať ako pamiatku môjho ťažkého trápenia.
Každý má svoj spôsob ako sa rozveseliť alebo odreagovať a ja som si našla tento. Pokiaľ to niekomu výhradne vadí, kľudne môžete túto knihu hneď teraz prestať čítať. Chcem, aby táto kniha bola plná tých emócií, ktoré som pri písaní zažívala ja sama. Wattpad bude tentokrát takou mojou skrinkou, kde si toto dielo odložím.
Každý kto sa dostal až tu a neodišiel, prajem vám príjemné čítanie. V prípade všetkých nejasností som tu, aby som vám ich vysvetlila. Tento príbeh aj keď je omegaverse má veľa nových prvkov, ktoré som si ja sama zmenila alebo celkovo upravila. Na začiatku vysvetlím to najzákladnejšie a potom sa pustíme do samotného príbehu.
Aj keď sa jedná o omegaverse, veľa smutu tu neočakávajte. Najprv som ho nechcela písať vôbec, ale nakoniec ich tu pár nájdete. Je to súčasť každého romantického príbehu a každý človek, ktorý ľúbi k tomu dôjde. No samotné príbehy nie sú iba o tom a ja som sa skôr zamerala na dej. Príbeh má 84 kapitol a každá časť má okolo 1000 slov. Niekedy viac niekedy menej. Začiatočné kapitoly môžu byť trocha nudné, no po pár častiach sa celý príbeh rozbehne.
Na začiatok by som pridávala 1 kapitolu týždenne. Predom sa ospravedlňujem, ak by som meškala. Ešte stále nemám za sebou štátnice a niekedy sú moje myšlienky také popletené, že zabúdam aj na to najhlavnejšie. Postupom času by som pridávala aj viac kapitol za týždeň.
MOJ VÝLEV SA SKONČIL