83

118 17 0
                                    

Yoongi prikryl Jimina až po krk perinou a uistil sa, že je v dostatočne pohodlnej polohe na spanie. Po tom, čo si vypočul od doktora aké veci Jimina počas tehotenstva čakajú sa rozhodol byť pri ňom dvadsaťštyrisedem. Chcel sa stretnúť s Namjoonom, aby dal všetko do poriadku a prišiel mu dať výpoveď. Práve sa nachádzali v Jiminovej starej izbe plnej plyšákov a roztomilých vecí ... takže rovno detská izba. Opatrne zavrel za sebou dvere, aby Jimina nezobudil a teraz bol pripravený čeliť podmienkam jeho rodičov. Ani jeden to nechcel rozoberať pred Jiminom, preto sa s jeho rodičmi dohodol, že keď zaspí môžu sa o tom porozprávať. Bol to jeho trest za hlúposť, ktorej sa dopustil. Niekedy ho myšlienky nad tehotenstvom ťažili, pretože si spomenul na vlastnú mamu, ktorá zomrela práve pri tom. Keby sa to stalo Jiminovi asi by urobil to isté čo urobil jeho otec.

Išiel dole po schodoch, kde už z tohto pohľadu mohol vidieť jeho rodičov sedieť na gauči. V duchu sa povzbudil a zišiel schody rýchlejšie, aby už mal tento rozhovor za sebou. Keď si zeleno vlasí sadol na kreslo oproti ním akoby bol na súdnom konaní, začala celý tento rozhovor paní Park. ,,Takže sa to potvrdilo," povzdychla si a pritom sa celú dobu držala s Jiminovým otcom za ruku. ,,Zajtra sa o Jimina postaráme my, dali sme si voľno," povzdychla si žena a pokračovala. ,,Prines si tu veci, rozlúč sa s niekým ... neviem čo ešte všetko, no na ďalší deň už budeš tu." Hovorila prísnejšie než by Yoongi očakával, no neprekvapilo ho to. ,,Po druhé ... svadba," nad týmito slovami sa Yoongimu rozšírili oči, zatiaľ čo obaja rodičia sa na neho prísne pozerali. ,,Náš syn nebude mať dieťa bez toho, aby mal manžela. To neprichádza do úvahy!" Tentokrát sa do konverzácie pridal pán Park.

,,V druhom alebo treťom mesiaci by to bolo pre Jimina ideálne," zamrmlala paní Park a pozrela sa na manžela, ktorý na jej slová prikyvoval. ,,Potom, keď už budete mať s Jiminom dieťa by sa aj patrilo mať vlastný dom," zamrmlala a pozrela sa smerom, kde bola jeho izba. ,,Ale toto už nechám na teba Yoongi. No nemyslím si, že garáž je dobré miesto na výchovu dieťaťa." Prekrížila si ruky na hrudi a pokračovala vo svojich podmienkach, z ktorých sa Yoongimu zdvíhali všetky chlpy na tele. ,,Jimin je pre nás všetko takže dúfam, že budete spolu šťastný," zamrmlala paní Park a z očí sa jej začali tlačiť slzy. Yoongi rýchlo zamrkal a skôr, než by prišiel k žene on sa toho ujal jej manžel a objal ju. ,,Sme tak radi, že má niekoho tak ochotného ako si ty Yoongi." Po týchto slovách zeleno vlasí vôbec nechápal, čo sa deje. Nechceli ho celú dobu zabiť? ,,Veríme ti Yoongi, tak dúfam, že sa o náš poklad dobre postaráš!" Povedal prísnejšie muž, no už nie útočným tónom.

,,Svadbu vám zariadime," povedala nakoniec Jiminova mama a utierala si slzy ... asi dojatia. ,,Byť tebou dohodla by som sa s tvojím zamestnávateľom, aby si pracoval z domu a zarábal si, lebo dieťa nie je lacná záležitosť. Keby ti to nechcel splniť, niečo ti nájdeme v mužovej firme," obaja sa postavili a Yoongi tiež, pretože mu bolo divné, že ako jediný sedel. ,,Bež za Jiminom, určite mu chýbaš." Popohnali ho a on sa s neprítomným a nechápavým výrazom zobral hore schodmi. V hlave si začal prehrávať celý rozhovor až kým neprišiel k dverám už aj jeho izby na deväť mesiacov. ,,Asi som sa zbláznil." Povedal predtým, ako otvoril dvere a ľahol si vedľa svojej nádhernej polovičky.

-

,,Takže sme v pohode! Bože to sa mi uľavilo!" Vykríkne Namjoon na celú chodbu svojho hotela až sa blondín strasie. Áno, Jin bol dneska v hotely s jeho priateľom a náhly príchod Yoongiho prekvapil oboch. ,,Hlavne ma tu nezačni pred všetkými objímať," hneď ako to zeleno vlasí povedal sa mu Namjoon hodil do náruče a on si povzdychol. Yeji za pultom sa zasmiala a prestala venovať pozornosť tomu čo robila, pretože ju táto chvíľka dvoch kamarátov zaujala. ,,Chcel som prísť dať výpoveď, ale asi ma budeš musieť ešte zamestnávať," zamrmlal Yoongi a odtiahol od seba toho medveďa. ,,Akú výpoveď, čo by som robil bez takéto šikovného účtovníka?" Yoongi sa chcel nad tými slovami zasmiať, pretože väčšinou sám hnedovlások nadával, prečo ho vlastne zamestnáva. Asi sa mu niečo pokazilo v hlave.

Nakoniec toto ich kamarátske stretnutie prerušil hlas blondína, ktorý si chcel overiť istú informáciu. ,,Jimin je tehotný?" Zamrkal a všetci traja, spolu s Yeji, sa na neho pozreli. Keď Yoongi prikývol, dievča hneď preletelo okolo pultu a začala mu gratulovať. ,,To budú mať zase o čom ženy klebetiť," zamyslel sa blondín a povzdychol si, pretože teraz očakával, že budú chodiť k rodine Park o niečo častejšie ako doteraz chodili. ,,Neviem ako dievčatám poviem, že nielen Taehyung ale aj ja musím odísť z nášho príbytku. Asi ich klepne," podráždene si chytil čelo a zanadával si popod nos. ,,Ty vieš, že ja dám na ne pozor. Však od toho sú kamaráti." Prišiel za ním Namjoon a poklepkal ho po chrbte, aby sa upokojil.

,,Popravde si myslím, že budú nútiť Taehyunga s Jungkookom, aby sa pridali k ním do garáže. Nezávidím im." Pokrútil nad týmito myšlienkami hlavou a znova sa otočil na tých dvoch. ,,Takže vy ste už oficiálne spolu, že?" Spýtal sa tentokrát blondína, ktorý si všimol, že sa rozpráva s ním a prikývol. ,,Ľutujem ťa ... žiť s týmto tu, samovražda." Chytil ho za rameno a potom po ňom poklepkal, zatiaľ čo sa Namjoon na neho zamračil a blondín sa začal smiať. ,,Už som s tým zmierený," povie pobavene Jin a Yeji sa hneď do tejto konverzácie pridá. ,,Ty nevieš do akej samovraždy ideš." Yoongi sa na ňu pobavene pozrel a Namjoon oboch zabíjal pohľadom. ,,To si hovoríte kamaráti?"

Po rozhovore v hotely sa rozhodol oznámiť túto informáciu aj dievčatám a Taemu. Zistil, že tí dvaja spali v garáži posledné dva dni, ktoré bol Yoongi preč. A stalo sa presne to, čo Yoongi predpokladal. Keď im povedal o tom, že bude musieť odísť, dievčatá si ako svoj ďalší cieľ vybrali Taehyunga a Jungkooka, ktorých nútili, aby tu ostali. ,,Dovolíme vám aj byť hlučný pri sexe len ostaňte!" Vykríkla Minnie, čo všetkých okrem tých dvoch rozosmialo.

SoulmatesWhere stories live. Discover now