,,Dobré ráno," usmial sa Jungkook a doniesol Taehyungovi pripravené raňajky do postele. Ten sa len snažil privyknúť na toľké svetlo a preto ešte rýchlo žmurkal. ,,To čo má byť?" Zasmial sa a keď otvoril oči videl Jungkooka iba v rozťahanom tričku a trenkách. Rut im prešiel na Taeho pomery až moc rýchlo. ,,Pripravil som raňajky, aby som vrátil tvojmu telu silu," položil ich na voľnú stranu postele a pobozkal svojho partnera. ,,Koľko prešlo dní?" Spýtal sa a Jungkook hneď z nočného stolíka vytiahol mobil a pozrel sa na dátum. ,,Štyri dni," zasmial sa keď sa Taehyungovi rozšírili oči.
Vôbec mu to neprišlo ako štyri dni. ,,Som vyšťavený," zasmial sa a očkom sa pozrel na tácku s jedlom. Dokonca toľko dní nejedol a necítil tak obrovský hlad ako keď vždy o štvrtej ráno vykráda všetko možné, čo im garáž ponúka. ,,Chceš, aby som ťa aj nakŕmil?" Zasmial sa Jungkook a naťahoval sa po niečo z tácky. Ten práveže aj po pernej noci prekypoval energiou, čo sivo vláska prekvapilo. ,,Nepotrebujem nakŕmiť, chcem aspoň polku tvojej energie." Ani si neuvedomil, že on je pod perinou nahý a možno to je dôvod Jungkookovho úsmevu. ,,Keď prežiješ dobrý rut hneď sa cítiš lepšie," rukou prešiel po Taeho líci, ktoré sa z ničoho nič sčervenalo.
,,Takže ma môžeš odporučiť svojím kamarátom," zažartuje Tae, čo samozrejme Jungkooka prebralo a úsmev z tváre mu zmizol. ,,To nepôjde láska, už si len môj," jeho slová ho pobavili, no to by musel Taehyung vedieť, že to myslí smrteľne vážne. Rýchlo sa načiahol pre niečo z tácky a rozhodol sa sivo vláska nakŕmiť. ,,Nechceš sa tu ku mne presťahovať?" Spýtal sa ho popri tom, ako mu do úst vložil sushi. Keby mal takto svojho partnera stále doma určite by bol pokojnejší. Taehyung bol niečo, o čo sa určite nechcel s nikým deliť. No vedel, že jeho priateľ je veľmi komunikatívny a určite by ho nudilo celý svoj deň tráviť len a len s Jungkookom.
,,Stále ma prekvapuje to, ako ideš na všetko zhurta," pokrútil hlavou a ruku si dal pod bradu, aby omrvinky nespadli na posteľ. Jungkook nerád čakal, chcel mať všetko hneď. Položil tanier so sushi na nočný stolík a keď Tae prehltol posledný kúsok v ústach, vrhol sa na neho. Omrvinky, ktoré mal Tae v ruke sa roztrúsili, pretože ho Jungkookov manéver prekvapil a tým bol aj pritlačený k posteli. ,,Tebe šibe," zasmial sa Taehyung popri bozkom a rukami objal Jungkooka za ramena, keď sa nad neho premiestnil. Sivo vlások bol úplne vyšťavený a keď videl, ako si Jungkook dáva dole spodné prádlo, všetko to zastavil. ,,Zlatko nie, asi by si ma dorazil." Zakňučal a dal hnedo vláskoví rýchli bozk na čelo, keď si znova nasadil svoje trenky.
,,No nevadí, ale som omnoho kľudnejší keď viem, že sa ťa už nemôže nikto iný dotknúť." Na to sa Taehyung divne zatváril, pretože nechápal tomu, prečo si bol tým Jungkook až tak moc istý. Však spolu prežili len prvý rut. ,,Tak veríš mojej láske? Čo keď príde nejaký pekný zákazník do mojej práce a zbalí ma?" Miloval, keď mohol Jungkooka takto provokovať. No jeho odpoveď ho ani troška nepobavila, práveže len šokovane vypúlil oči. ,,Aj keby prišiel nevadí, ja som si ťa už knotol."
-
,,Takže som si tu zavolala Namjoona ako si chcel a povedala som mu presne to, čo si kázal," začala Jinova mama a blondín ju s nedočkavosťou počúval. Keďže neprišiel za ním hore znamenalo to, že odišiel. Nechcel ho? Alebo sa stalo niečo iné? ,,On bol taký zlatučký a začal, že bez tvojho dovolenia sa ťa ani nedotkne! Ach získal si ma asi už celú! Fakt chýbalo len maličké percento a týmto mi potvrdil, že je pre teba ako stvorený!" Hneď začala jeho mama s nadšením hovoriť a pritom hádzať rukami, akoby malo padať z neba zlato. ,,Takže on ti povedal, že bez môjho povolenia sa ma nedotkne?" Nechápal tomu. Vždy mal o Namjoonovi mienku, že by pretiahol aj kľúčovú dierku, keby mu priniesla pôžitok.
Vlastne celý tento plán vymyslel preto, aby si potvrdil túto mienku. Od ich posledného stretnutia, kde sa pobozkali na neho stále myslel. Preto navrhol mame, že môže Namjoona preskúšať a myslel si, že im na tento plán naletí a keby prišiel do jeho izby vyhodil by ho. Potvrdil by si, že je zvrhlík a on by na neho prestal myslieť. No tento variant mu do hlavy nasadil chrobáka. ,,Ale ja som vedela, že sa zachová ako správny muž aj keď som mu povedala, že odmietnutím by ma sklamal!" Stále si mlela svoje jeho mama a vôbec si nevšimla, ako bol z toho Seokjin vykoľajený.
,,Mami?" Začal tichým hlasom, no jeho mama prestala rozprávať a pozornosť nasmerovala na svojho syna. ,,Zavoláš ho zajtra a dovolíš mi ísť s ním von? Chcem sa s ním porozprávať," pozrel sa do zeme a jeho mama začala hneď prikyvovať hlavou. ,,Dúfam, že si už pochopil aký je Namjoon slušný a vychovaný!" Ta keby mohla by ho vychválila až do nebies. Vôbec nechápal ako si u nej urobil také dobré očko. ,,Keď už hovoríme o slušnom a vychovanom chlapcovi počula som, že aj Jimin už jedného má. Šestnásťročný chalan a už býva sám so svojím partnerom. Neviem prečo som si myslela, že skôr ako Jimin odídeš ty. Asi by som mala zmeniť výchovné metódy!" Postavila sa z gauča a znova sa rozprávala sama zo sebou, pretože Jin bol teraz mysľou úplne niekde inde.
Možno bude pre Namjoona šok, keď mu zajtra zavolá paní Kim s tým, že môže zobrať Jina von aj popri jeho ,,heate". No blondín mu to chce všetko vysvetliť osobne, aj keby mali znova sedieť v jeho kancelárií celý deň, pretože by bol zaneprázdnený. ,,Jinnie ty vieš niečo o tom Jiminovom priateľovi?" Konečne sa dostal zo svojich myšlienok a pozrel sa na mamu, ktorá bola pár metrov od neho a niečo hľadala v poličke. ,,Hovoril mi niečo o tom, no viem, že ten chlapec nie je alfa." Jeho mama sa na neho divne zamračila, pretože vyžadovala vysvetlenie. ,,Je to dominantná beta a sú spriaznené duše, ja tomuto deleniu tiež moc nechápem, mohla by si ma to doučiť!" Vykríkol na mamu, ktorá ho teda posadila späť na gauč a začala mu všetko vysvetľovať.