ALFA
25% populácie
Sú to osobnosti a je veľmi ľahké odlíšiť ich od ostatných. Hlavnými črtami sú výška, svaly, sebadôvera. Majú veľmi radi pozornosť, sú tvrdohlavý a kamkoľvek pôjdu sú stredobodom pozornosti.
Existujú dva druhy:
(19%)
Dominantná alfa
88% mužov
12% žien(6%)
Submisívna alfa
16% mužov
84% žienDominantné alfy môžeme nazývať aj pravými alfami. Prekypujú všetkými črtami, ktoré má alfa mať. Sú veľmi citlivé na vône omegy, možno ešte citlivejšie ako submisívne alfy. Dokážu ľahšie stratiť kontrolu. Pokiaľ je dominantnou alfou žena, väčšinou prekypuje veľmi veľkou silou a spoznáme ju podľa toho, že je vysoká, svalnatá a chýba jej ženskosť.
Submisívne alfy sa trocha podobajú betám, niektoré dokonca nemajú ani také mohutné, svalnaté telo, no stále z nich srší autorita. Väčšinou sú to ženy s veľmi silnou aurou a pokiaľ sú to muži, tak neprekypujú takou veľkou silou ako dominantné alfy.
BETA
50% populácie
Túto osobnosť tiež veľmi ľahko spoznáme. Medzi ich hlavné črty patrí tvrdohlavosť. Snažia sa vyhýbať konfliktom, pomáhať ostatným, sú emocionálny a niekedy citlivý. Svoje nedostatky sa snažia skrývať a neradi za svoje skutky preberajú zodpovednosť. Väčšinou sa od nich očakáva, že budú pracovať pre alfy alebo v odboroch, kde môžu ostatným pomáhať.
Existujú tri druhy:
(9%)
Dominantná beta
93% mužov
7% žien(31%)
Obyčajná beta
58% mužov
42% žien(10%)
Submisívna beta
11% mužov
89% žienDominantná beta sa správaním trocha podobá alfe. Je drzá, silná, autoritatívna, ale spoločnosťou braná ako zlá napodobenina alfy. Neprekypujú veľkou výškou a svalmi, no tento druh bet je veľmi inteligentný. Aj keď majú nejaké črty správania po alfe, veľa z nich je potlačovaná črtami, ktorými prekypuje beta. Niektorý dokážu cítiť vône, no vôňa, ktorá ich dokáže ohúriť je len vôňa ich soulmate, ostatné dokážu ignorovať. Nemajú rut ako ostatné alfy, ale pokiaľ stretnú svoju soulmate, môžu dostať spontálne rut. Pokiaľ ide o ženy, sú veľmi podobné ako submisívne alfy.
Obyčajná beta sa vyznačuje len črtami, akými sa beta opisuje. Ide skôr o obyčajných ľudí, ktorý neprebývajú nejakými zvláštnymi znakmi.
Submisívna beta má viacej znakov, ktorými sa približujú k omege. Dokážu cítiť pachy, ale len omegy. Preto sa veľa submisívnych bet (hlavne mužov) používa na ochranu omeg od nepríčetných alf, pretože ich vedia vycítiť. Čo sa týka žien, tie prekypujú väčšou ženskosťou ako obyčajné bety, no nemajú veľké percento, že sa im narodí omega. Nemajú heat ako ostatné omegy, ale môže sa stať, že ho dostanú, ak stretnú svoju soulmate
OMEGA
25% populácie
Vyznačujú sa slabšími sociálnymi zručnosťami. Nevedia kedy hovoriť a konať, no netrápia sa tým. Sú pravým opakom alfy. Majú niekoľko blízkych priateľov a nepáči sa im veľká spoločnosť ľudí. Väčšinou vyzerajú veľmi drobno, ale prekypujú neobyčajnou krásou. Kvôli svojej tichosti sú niekedy považovaný za zvláštnych. Omegy sú veľmi dobré vo vydieraní a prehováraní ľudí.
Existuje len jeden druh:
Obyčajná omega
3% mužov
97% žien
Tento typ je určený hlavne pre ženy, lebo ich hlavným poslaním je porodiť potomkov. Vyznačujú sa vyššie uvedenými znakmi a sú často napadané alfami, ktorý si chcú užiť. Muži sú celkom vzácnosť, no pokiaľ už takáto ,,chyba" nastane, do spoločnosti ich väčšinou rodičia nepúšťajú. Muži omegy by mohli byť hlavným terčom útokov alfy ešte viac ako ženy, pretože je vzácnosť nejakého nájsť a každá alfa chce byť jedinečná. Pokiaľ by náhodou mužská omega otehotnela, je to pre ňu psychicky náročnejšie ako pre ženu. Musí prejsť veľa testami a pokiaľ by otehotnela počas znásilnenia, nemusela by prežiť pôrod, pretože hlavné, čo pri dobrom priebehu tehotenstva potrebuje je partner. Rodičia preto nechcú riskovať a nechávajú svoje deti bez vonkajšieho sveta, zavreté doma.
HEAT
Tri až päť dní pred tým, než začne heat sa Omega dostane do stavu nazývané preheat. Počas týchto dní sa potrebuje niekde zahniezdiť (vytvárať si pohodlné, teplé miesto väčšinou naplnené prikrývkami, vankúšmi a vecami, ktoré im pripomínajú ich alfu (ak ju majú)). Tiež veľa jedia a pijú, aby sa pripravili na heat. Samotný heat potom trvá 4 až 7 dni. Začne horúčka s kŕčmi a omega začína produkovať feromóny, ktoré signalizujú alfám, že omega je plodná. Čím viac dní prejde, tým viac sa heat zväčšuje, až môže omegu úplne oslabiť. Preto pre omegy bez partnerov existujú sedatíva, ktorými zabraňujú tomu, aby heat prišiel. No každá omega si musí nájsť sedatívum, ktoré mu vyhovuje, pretože nie všetky fungujú na každého. Keď heat prejde, omega bude dlho spať. Snaží sa získať späť silu, ktorú počas heatu stratila. Heat prebieha každý mesiac.RUT
Alfa môže mať rut každé tri mesiace, no pokiaľ ma za svoju spriaznenú dušu omegu, rut sa dokáže skombinovať s časom, kedy jeho polovička dostane heat. Rut robí alfy agresívnejšími, hlavne voči iným alfám, ktoré by sa mohli priblížiť k ich omege. Počas rutu sú alfy sexuálne aktívnejšie ako normálne a celý priebeh je omnoho ľahší ako u omegy. Rut sa nedá potlačiť žiadnymi liekmi a trvá 4 dni. Existujú rôzne centrá pre alfy, kde môžu tráviť svoj rut bez toho, aby naháňali vystrašené omegy v uličkách. Niekedy alfa dokáže dostať rut aj spontálne, to hlavne v prípadoch, keď stretne svoju soulmate a okamžite z toho dostane rut.