82

119 15 0
                                    

,,Gratulujem Jimin, budeš otec," povedal doktor s miernym úsmevom a Jimin mu na to nevedel odpovedať. Boli teraz sami v nejakej miestnosti, kde mu robil divné testy. Takže tu boli len samí dvaja. ,,Oblečte sa a môžete túto peknú novinu povedať aj svojím blízkym, hlavne svojmu partnerovi." Odišiel a nechal tam ružovo vláska v svojich vlastných myšlienkach. Rýchlo si na seba natiahol nohavice a neprítomne pozeral pred seba. Takže nakoniec je tehotný. Pozrel sa na svoje brucho, keď si zdvihol tričko a rukou po ňom prešiel. Bolo jasné, že to tak bude ... ale možno niečo ho na tejto situácií aj tak potešilo, má ho s Yoongim. Teraz už má dôvod, prečo ho už nemôže nikdy opustiť ... má tu istotu. Keď sa obliekol a vyšiel do ďalšej miestnosti, kde na neho čakali jeho rodičia a ustarostený Yoongi, usmial sa. ,,Budeme rodičia," Yoongi ho už držal za ruky predtým, než túto novinu vyslovil.

Pán Park si frustrovane prešiel cez vlasy a paní Park sa na Jimina pozerala akoby bol duch. Yoongi sa z pohľadu jeho tváre premiestnil na brucho a potom späť do jeho tváre. Bol tiež šokovaný ako aj on sám a jeho rodičia okolo. No skôr než mu mohol nejako Yoongi vôbec odpovedať sa do celej tejto situácie zamiešal doktor. ,,Preberieme si celý proces tvojho tehotenstva Jimin. Nemôžeme nič zanedbávať a prvoradá je prítomnosť partnera. To budete asi vy, že?" Pozrel sa na prekvapeného Yoongiho, ktorý rýchlo prikývol a doktor ho prešiel nepríjemným pohľadom. ,,Môžeme tam byť aj my, že? Sme jeho rodičia." Zamrmlala Jiminova mama a doktor sa na oboch pozrel a prikývol. ,,Čím viac uší to bude počuť, tým viac si všetko zapamätáte," poznamenal a už všetkých štyroch pustil do druhej miestnosti, odkiaľ Jimin prišiel.

Yoongi bol teraz v rozpakoch, pretože nevedel čo si o ňom myslia Jiminovi rodičia. Možno by ho najradšej teraz zabili a len pred doktorom sa tvária, že sú s tým zmierený. Jimin si zobral Yoongiho ruku do tej svojej bez toho, aby sa na neho pozrel a namierili si to spoločne dovnútra. Tam im doktor začal vysvetľovať, čo sa bude diať celých deväť mesiacov, pretože Jimin je muž a bude to náročnejšie než si to všetci v miestnosti predstavovali. Kontrola u doktora bude každý týždeň, pretože ho musel celú dobu monitorovať. Hneď ako vyšli z miestnosti a potom na to aj z nemocnice, začala konverzáciu paní Park. ,,Presťahujete sa obaja k nám," začala a pritom sa prísne na tých dvoch pozrela. ,,Chcem vás mať pod pohľadom a nechcem počuť námietky." Keď videla, že sa obaja vzdali povedať čo i len slovo, v duchu sa usmiala. Pán Park ich až moc pomaly poviezol autom k ich domu.

-

,,Yoongi bude otec," zalapal po dychu Taehyung, ktorý sedel na gauči v garáži spoločne s Jungkookom, Minnie a Lisou. Tie dve udivene otvorili ústa a Jungkook si prešiel rukou po tvári. Yoongi napísal správu len sivo vláskoví s tým, nech to povie aj ostatným. ,,Takže anjeličkov strážničkou nad sebou Yoongi nemal," dodal Jungkook a bližšie si k sebe pritiahol svoju lásku, ktorá sa stále pozerala na správu. Hneď dievčatám vysvetlil celú situáciu a o čom sa pred pár dňami s Yoongim bavili a tie až teraz pochopili, čo sa stalo medzi tými dvoma vtedy, keď sa Jimin plačúco rozbehol do izby. Všetci v miestnosti boli šokovaný, no potom sa zarazili, keď počuli otváranie dverí a dovnútra vbehol šťastný Namjoon. ,,Dobré ráno všetkým, kde je ten trávnik?" Zasmial sa bez toho, aby si všimol ako sú všetci v napätí.

Až keď sa na všetkých poriadne zapozeral, všimol si to. ,,Niekto zomrel?" Zamračil sa a keď pohľadom nenašiel toho koho hľadal, zalapal po dychu. ,,Stalo sa niečo Yoongimu?" Už len tieto slová donútili ostatných prebudiť sa z ich tranzu. ,,Nie, ale Yoongi bude otec." Zamrmlal Taehyung a Namjoonovi sa uľavila tvár, keď zistil, že mu nič nie je. ,,Ach som tak rád .... počkať, čo?!" Vykríkol, keď mu to docvaklo a ukradol si Taeho mobil akoby presne vedel, že to Yoongi napísal práve jemu. ,,Yoongi nemôže byť otec, to je vtip, že?" Zúfalo sa zasmial, no keď videl vážne tváre všetkých v miestnosti, musel si nad tou informáciou sadnúť. ,,Yoongi sa nám zdôveril, že ho knotol počas Jiminovho heatu, pretože zabudol na svoje zásoby kondómov doma a to čo mal Jungkook mu nestačilo." Začal mu vysvetľovať sivo vlások a Namjoon sa zrazu na jeho slová sústredil. ,,Mal som mu ich doniesť!" Vykríkol frustrovane, ale aj tak už nezmení to, čo sa stalo.

,,Asi mu pôjdem kúpiť oblečenie pre bábätka, počkať! Bude to chlapec či dievča?" Opýtal sa vážnym tónom, na čo sa všetci v miestnosti na neho udivene pozerali. ,,Namjoon ... len to zistili. Pohlavie bábätka sa zisťuje neskôr," vysvetlila Minnie a potľapkala ho po ramene. ,,On mi to teraz bude vyčítať ... keby som ho proste zobral do toho hotela tam ma každá izba dostatočnú zásobu kondómov! Kvôli mne ma teraz decko!" Vykríkol si sám sebou frustrovaný, zatiaľ čo ostatný sa len držali za hlavy nad tým, čo hovoril. Jediná Lisa ho chcela upokojiť a chytila ho za rameno. ,,Namjoon už to nezmeníš. Možno sa to malo stať." No ani tieto slová Namjoonovu vinu niekde hlboko v ňom nevymazalo. ,,Čo sa teraz stane?" Spýtal sa po chvíľkovom tichu Taehyung. Sám si teraz predstavoval Yoongiho zúfalú tvár, keď im vysvetľoval, že by otcom ani v najmenšom byť nechcel. ,,Asi ho Jiminovi rodičia najprv zabijú, potom ho nejako vzkriesia, pretože bez neho by Jimin mohol mať problémové tehotenstvo a keď porodí ho znova zabijú."

~

Toto je oficiálne predposledná časť pred finále a epilógom 💜 ani by ma nenapadlo, že ten čas tak rýchlo prejde a už sme skoro u konca 🥹

SoulmatesWhere stories live. Discover now