63

129 17 0
                                    

Namjoon sedel na gauči so svoju svokričku, ktorá mu ukazovala fotky z detstva. Práve čakal na blondína, ktorý sa hore ešte balí a v hlave vytvára plán, ako povie žene, ktorá pri ňom sedí o ich výletiku. Ani jeden ju ešte o tejto skutočnosti neinformoval, čo moc do ich kariet nehralo ... povedať jej to hodinu pred odjazdom. ,,Jin stále grckal, preto ma na všetkých fotkách celé oblečenie špinavé!" Zasmiala sa a otočila stránku albumu, na ktorom mohol Namjoon vidieť zlatučké dieťa, ktoré malo nohy vo vzduchu a snažilo sa ich rukami chytiť. Jeho rodičia ho takto nefotili, práveže sa o neho vôbec nestarali a on sa vychoval sám. Bol na to dostatočne inteligentný a už v malom veku dokonca vedel robiť biznisy. Proste sa pre ne narodil.

Jin prišiel dole aj s veľkým kufrom a jemne sa usmial na Namjoona, ktorý sa otočil jeho smerom skôr, než jeho mama. No ta sa po pár sekundách otočila tiež a divne sa na blondína zamračila. ,,Není to môj kufor?" Spýtala sa a album odložila na bok gauča. Jin sa na ňu len nevinne usmial a keď obaja k nemu prišli bližšie, stále pohľadom visel na Namjoonovi, aby to celé vysvetlil on. ,,No viete, táto situácia sa dá veľmi ľahko vysvetliť," začal a rukou si frustrovane prešiel cez vlasy. Žiadny nápad ho počas pozerania albumu nenapadol, preto musel improvizovať. Seokjinova mama si prekrížila ruky na hrudi a čakala na to veľmi ľahké vysvetlenie. ,,No ... som chorí paní Kim."

Žena sa na neho ustarostene zatvárila a hneď ho rukou chytila za rameno. ,,Čo sa deje Namjoon? Niečo vážne? Ako toto celé vysvetľuje túto situáciu?" Začala ho po ramene hladkať a Jin sa snažil nepreklínať Namjoona pohľadom po tom, čo jej povedal takú hlúposť. ,,Doktor mi predpísal veľa morského a čerstvého vzduchu," začal vysvetľovať a pritom až moc gestikulovať rukami. ,,A keďže by mi Seokjin veľmi ale že veľmi chýbal, bol by som rád, keby mohol ísť k tomu moru somnou." Dokončil svoj monológ, na čo prišiel k blondínovi bližšie a objal ho rukou okolo ramien. A keďže sa Jin s ním rozhodol hrať divadlo, pripojil sa. ,,Áno mami, veľmi by mi Namjoon tie dni chýbal. Moc som si na neho zvykol."

Žena sa na nich podozrievavo pozrela a obaja nahodili tie najfalošnejšie úsmevy, aké kedy dokázali. ,,A ten kufor znamená, že idete na veľa dní, že?" Zamrkala a tentokrát to celé zobral do rúk blondín. ,,Nie, ideme len na tri dni ... len som žiadny iný kufor nenašiel a ... proste to." Usmial sa a keď ho potiahol bližšie k mame tá zistila, že je skoro poloprázdny. No stále sa nezbavila toho podozrievavého výrazu. ,,Prečo ste mi to neoznámili skôr, mohli by sme si to naplánovať ako rodinný výlet, však ty už si skoro súčasť rodiny Namjoon." Povedala mrzuto a podala kufor Jinovi späť. ,,No viete, ide aj môj kamarát, ktorý už tak dlho nebol na dovolenke aj so svojím priateľom." Chytil blondínovi ruku nie preto, aby to vyzeralo pred jeho mamou dobre, ale využil proste situáciu. ,,Je to Jimin a jeho priateľ!" Vykríkne Jin, na čo sa jeho mama na neho zaujato pozrie.

-

Yoongi s Jiminom stáli pred garážou a ružovo vlasí sa až moc tešil, že okolo stále poskakoval a bozkával zeleno vlasého na líce. ,,Vážne ideme k moru? K moru?!" Vykrikoval a tlieskal rukami, akoby práve vyhral oskara. Yoongi zatiaľ len stál ako stĺp a držal tašky oboch v rukách a nechal sa svojím priateľom bozkávať. Čakali na Namjoona, ktorý mal meškanie skoro pol hodinu. ,,A vážne ten idiot príde? Nenechal ťa v tom?" Zasmiala sa Minnie, ktorá bola vonku pred garážou, kde mala položené lehátko a opaľovala sa na tom malom kúsku slnka, ktoré budovy nezakrývali. ,,Keď ma v tom nechá, ja v tom nechám jeho biznis," povie nepríjemne a keď počul zvuk motora vedel, že to bude ten hlupák.

,,Pôjdeme tam autom? Prečo autom? Tým som chodil stále!" Prekríži si urazene Jimin ruky a otočí sa na Minnie, ktorá si nasadila slnečné okuliare a zapozerala sa na oblohu. ,,Mohli sme sa prejsť," prosebne sa pozrie na Yoongiho, ktorý si povzdychne nad predstavou, aká prechádzka by to bola a ako by pri tom trpel. ,,Vieš zlatko, na nejaké miesta sa bez auta nedostaneš ... už len ním pôjdeme viac ako štyri hodiny." Usmial sa na svojho priateľa, ktorý len chápavo prikývol hlavou a pozrel sa na auto pred nimi. ,,Jinnie!" Vykríkol a hodil sa mu do náruče, keď vystúpil aj blondín. Namjoon samozrejme ako frajer vyšiel z auta a dal si dole slnečné okuliare len preto, aby mrkol na svojho kamaráta.

,,Pôjde aj Seokjin, neboj sa rušiť vás nebudeme ... pretože ja som ako normálny človek bez problémov objednal pre nás hotel." Urobil si srandu z Yoongiho, ktorý volal do ďalších troch hotelov a každý sa pýtal na jeho klastru, čo ho nahnevalo a tým pádom vymyslel úplne iný plán na prespanie než hotely. ,,Aaaa až teraz som si ťa všimol, čau Minnie," zakýva jej hnedovlások a dievča mu len prikývne zdvihnutím ruky. ,,Dobre, dám tieto tašky do kufra a ešte mám pred dverami stan a pomôcky na jeho vybudovanie," ukázal prstom na tašky pri dverách, ktoré Namjoon zobral a kľúčmi ešte rýchlo otvoriť kufor. ,Ja som nevedel, že pôjdeš s nami! Teraz to bude ešte väčšia zábava!" Ešte silnejšie ružovo vlasí objal svojho kamaráta, ktorý ledva lapal po dychu.

Keď už všetky potrebné veci boli v kufri, Jin a Jimin sa rozhodli sedieť spolu vzadu. Yoongimu a Namjoonovi ostali teda sedadlá vpredu, s čím moc zeleno vlasí spokojný nebol. Chcel sa celú cestu objímať s Jiminom. Možno nechá sedadlo vpredu voľné a proste pôjde dozadu k ním. ,,Yoongi budeš ma teda navigovať, pretože do Busanu som ešte nikdy nešiel autom sám." Zamrmlal a podal navigáciu Yoongimu, ktorý si povzdychol, že jeho plán stroskotal. ,,Užite si to chlapci a poriadne sa zabavte!" Vykríkne Minnie a zakýva tým dvom vzadu. ,,Pôjdeme ešte natankovať a kúpiť si nejaké jedlo na cestu."

SoulmatesWhere stories live. Discover now