54

133 19 0
                                    

Taehyung vstúpil do garáže a nemohol uveriť vlastným očiam, keď videl veľkú party, kde všetci tancovali a pili alkohol. Dievčatá mali na sebe vyzývavé šaty a dokonca aj ten nudný Yoongi bol na parkete s Jiminom a robili nebezpečne erotické tančeky. ,,Zlatko sme dobre? Neprišli sme do nejakého garážového baru?" Zasmial sa, no to mohol rýchlo zamietnuť už len z toho dôvodu, že tu skoro všetkých tých ľudí poznal. Jediný neznámi bol blondín, ktorý vyjedal nejaké sladkosti a Lisa pri ňom tancovala, keď sa rozprávali. ,,Taehyung!" Vykríkol Namjoon s nealko pivom v ruke a Tae mohol zistiť, že drží jedno z tých, ktoré prikázal kúpiť Jungkookovi.

,,Už sme ťa tu očakávali! Neuveríš, ale skoro všetkých som opil," zasmial sa sám na sebe a prehodil ruku okolo jeho ramena. ,,Ešte musím teba," potom svoj pohľad namieril na vysokého hnedovláska, ktorý prepaľoval pohľadom ruku, ktorou sa držal jeho priateľa. ,,Ahh a ty si kto? To je nejaký tvoj kamarát miláčik?" Taehyungovi sa rozšírili oči, keď sa pozrel na Namjoona, ktorý sa usmieval a potom na Jungkooka, ktorý bol možno ešte viac prekvapený než Taehyung. ,,To je inak," začal Tae a otočil sa k Jungkookovi, ktorý samozrejme chcel hneď vysvetlenie. ,,Čo je inak? Nebodaj si ma vymenil v posteli?" Spýtal sa provokatérsky Namjoon.

Taehyung nemo otvorí ústa, no potom do toho všetko skočí už spomínaný hnedovlások. ,,Taehyung bol panic, takže vidím, že si zo mňa len robíš posmech," prekrútil očami, na čo sa Taemu uľavilo, že si to Jungkook všimol skôr, než mu to mohol vysvetliť. ,,Počkaj ako to, že bol?" Zasmial sa Namjoon, na čo to počula Minnie, ktorá ich išla privítať hneď, ako si všimla, že ich Namjoon otravuje. ,,Takže fakt spolu chrápete," prekrížila si ruky čiernovláska a zagánila sa na Taeho, ktorý chcel odísť ešte viac ako minule, keď ho pred Jungkookom strápnila. ,,Buďte ticho obaja, to sú naše osobné veci!" Vykríkol Tae a znova chytil Jungkooka za ruku.

,,Už sa to ani nesnaží poprieť," pošepká Namjoon Minnie a na plné hrdlo sa zasmeje. ,,Dobre sorry, nie som žiadny Taeho pichač, chcel som ťa len poškádliť," a to, že sa práve Namjoon ospravedlnil asi všetkých prekvapilo najviac. ,,Doplo mi to potom, keď som si spomenul, odkiaľ ťa poznám." Prikývol si sám pre seba Jungkook, na čo sa na neho Namjoon divne pozrie. ,,To som taký slávny?" Minnie ho trepne po hlave a Jungkook mu potom vysvetlí, že ho videl u neho v hotely. ,,Ježiš ty si môj zákazník! Tak to vítaj!"

,,Nevšímaj si ho, ja som Minnie," podá Jungkookovi ruku, ktorý ju príjme. ,,Ja sa musím ospravedlniť len za to minule, ale fakt, že sa všetko dozvedám posledná ma rozčuľuje," Jungkook len prikývol hlavou, že chápe jej rozhorčeniu a potom sa pozrel do miestnosti, kde im nikto iný už nevenoval pozornosť. ,,Ale ty si ma oklamala! Myslel som si, že som opil všetkých a ty tu ešte beháš triezva!" Vykríkol Namjoon a ťahal ju k pultu s pitím, kde jej hneď začal nalievať. Tam sa stretli aj s Jinom a Lisou, ktorá si ešte s nimi pripila ďalším pohárikom.

,,Prepáč, myslel som si, že to bude mierumilovnejšia party, kde by som ťa mohol predstaviť všetkým," otočil sa k Jungkookovi a pobozkal ho ako ospravedlnenie. ,,Čo už, uspokojíme sa s tým, čo sme dostali," mykne plecom a Taehyung ho s úsmevom dovedie ku gauču, kde si obaja spolu sadnú. Yoongi sa pozrel smerom na gauč, kde si všimol sedieť svojho kamaráta a prekvapene zakričal. ,,Hej, prečo ste mi nedali vedieť, že sa Taehyung už objavil!" Vykríkol a stále objímal Jimina, ktorý sa na neho usmieval. ,,Pretože si evidentne zaneprázdnený niečím iným," odpovie mu Tae a zasmeje sa, keď sa snažil aj s Jiminom okolo ruky dotackať ku gauču.

Taehyung už na prvý pohľad videl, že Yoongi ma toho v sebe veľa. Nielenže sa musel pridržať gauča aby stál, ale tvár mal celú červenú a to má iba vtedy, ak si toho veľa vypil. ,,Tae, Namjoon do neho stále lial tu zelenú fľašku a on potom dopadol takto!" Ukázal na svojho priateľa Jimin, no ten tiež nevyzeral ako svätec, ktorý by si nič nedal. ,,Keď som raz pil s Taem, obaja sme sa skotúľali do rieky a nič nám nebolo, keď sme sa tam ráno zobudili!" Namietal Yoongi a sadol si na okraj gauča. ,,Mali sme zápal močových ciest z tej studenej vody."

,,Tak potom to!" Vykríkol, hlavou sa oprel o roh gauča a zavrel oči. ,,Yoongi vstávaj! Nemôžeš zaspať! Ja ešte nie som unavený!" Sadol si na neho Jimin a snažil sa ním zatriasť, no tentokrát bol Yoongi tak KO, že aj keby ho desaťkrát kúsol, tak by ho nič nezobudilo. ,,Máš divných priateľov," zašepkal mu Jungkook do ucha a zodvihol ho, aby si ho dal na stehná. Tým uvoľnil miesto pre ružovo vláska, ktorý sa zatiaľ nachádzal len na Yoongim, no teraz si mohol aj vedľa neho sadnúť. ,,Idem nám doniesť tiež niečo na pitie," usmeje sa Tae a ani nie po pár sekundách sa postavil z jeho stehien a prišiel k partičke pri stole. Keď si vypýtal alkohol snáď nikto nebol ochotnejší ako Namjoon, ktorý ho hneď začal nalievať.

Samozrejme, že pohárik bol pre neho a pre Jungkooka doniesol plechovku nealkoholického piva. ,,Som späť," podal mu ju a znova si sadol na jeho stehná. Taehyung do seba hodil pohárik a pozrel sa na Yoongiho, ktorý bol už zázračne hore a olizoval sa tam s Jiminom. ,,Prečo sme sa rozdelili na dve skupiny?" Prišiel ku gauču Namjoon spolu s ostatnými, ktorý si sadli okolo na zem, na ktorej bola deka. Vtedy Taehyung mohol zistil, že tu nepije Namjoon ani jeho partner. ,,Yoongi ale no tak to si nechajte na neskôr!" Vykríkla Minnie a pichla Jimina do zadku, na čo sa na ňu Yoongi nepríjemne zadíval. ,,Ja som ťa videl!"

SoulmatesWhere stories live. Discover now