39

150 22 0
                                    

,,Minnie je to SOS chápeš SOS!" Vykrikovala jej do mobilu Lisa a zavrela dvere od Yoongiho izby. ,,Som v lekárni, čo sa deje?" Nechápalo si vzdychla keď videla, ako jej kamarátka panikári. ,,YOONGI DOSTAL RUT! To znamená, že Jimin je jeho spriaznená duša a oni sú teraz kurva v jeho izbe a ja ho nedokážem od neho dostať preč!" Vykrikovala ako zmyslov zbavená, na čo si samozrejme aj Minnie na druhom konci telefónu povzdychla. ,,Čo sa ešte dneska do riti stane," zamrmlala a povedala Lise, že za chvíľu jej podá cez dvere veci. ,,Utekám, hneď som tam!" Povedala a zrušila hovor. Samozrejme, že kúpila tu najdôležitejšiu vec, ktorá je v tejto situácií potrebná a to sú kondómy, pretože keď Yoongi bude mať teraz s Jiminom styk bez neho môže sa pripravovať na rodičovstvo.

,,Voniaš nádherne," povedal mu Yoongi do krku a viac si k nemu privonia. Nechápal, vždy bol s Jiminom, spával s ním v jednej posteli, no nikdy ho necítil. Oči mu sčervenali nad tým, aký bol omámený jeho vôňou. Jimin sa na neho zospodu hľadel a objímal jeho košeľu, ktorú si asi nejakým spôsobom ukradol, pretože si nepamätal, ako sa tu dostala. ,,Yoongi ja, ... horím," vzdychol a keď sa k nemu dostal Yoongi bližšie, nevedel čo skôr. Cítil príjemnú vôňu, tam dole. Rukou sa dotkol jeho rozkroku a zavrel oči, pretože to bolo veľa emócií naraz. Toľko prijemných pocitov naraz. Keď sa ich tvár priblížila k sebe, akoby na všetko zabudli a hladovo sa do seba pustili. ,,P-pomôžeš mi?" Zavzdychal Jimin a Yoongi mu do ramena hneď prikyvoval hlavou.

,,Yoongi počuješ ma! Povedz, že si pri zmysloch!" Vstúpila do miestnosti Lisa a keď nevidela žiadne náznaky, že by jej venovali čo i len najmenšiu pozornosť, snažila sa ju upútať. ,,Do riti ty idiot! Ešte nemôžeš byť otec tak kurva použi tie kondómy pokiaľ ti ešte nejaké mozgové bunky pracujú v hlave! Toto nemôžeš urobiť ani Jiminovi!" Hodila mu ich presne do hlavy a Yoongi zareagoval len na slovo ,,Jimin". ,,Presne tak, keď chceš pomôcť Jiminovi, tak ich použi! Vieš čo to je či si vymletý?!" Zakričí a keď videla, ako si ich Yoongi zobral do ruky s malou dušičkou zavrela dvere a dúfala, že ju ten idiot pochopil. Aj tak nemohla nič viac urobiť. ,,Mission complete," zavolala Minnie a povedala, že ide za ňou, pretože to čo bude ďalej pokračovať ona počuť nepotrebuje.

Jimin sa chcene či nechcene rozkrokom obtieral o Yoongiho stehno, pretože to už nevedel vydržať. Možno to zapríčinil Yoongi, no práve teraz už nebol v preheate, vedel to dobre, no jeho hlava už nepracuje racionálne. ,,Nádherne voniaš," stále mu Yoongi opakoval dookola a Jimin mu rukami nahmatal nohavice, ktoré sa snažil rozopnúť. ,,Prosím," naliehavo povedal, keď nedokázal rozopnúť ten sprostý gombík. Yoongi si privlastnil jeho ústa a sám si začal nohavice sťahovať. Dostal sa aj k tým Jiminovým, pretože jediné čo mal teraz v hlave bolo len Jimin.

Obaja boli pri sebe nahý a keď chcel Yoongi konečne na Jiminove silné naliehanie do neho vstúpiť, spomenul si na krabičku a pozrel sa na bok postele. ,,Pre Jimina," povedal si a vytiahol kondóm, ktorý si navliekol na penis. Potom už mohol bez ďalších divných myšlienok do neho vstúpiť a zistil, že nikdy necítil lepší pocit ako ten teraz. Silno do neho prirazil, čo samozrejme Jimina donútilo nahlas vzdychnúť a sám sa začal pomaly pohybovať proti jeho dĺžke. Jimin vedel, že je nedočkavý, no jeho hlava nepracovala racionálne a preto sa hneď presunul nad Yoongiho a silno dosadol. Ten mu chytil jeho polky a sám si ho proti sebe priťahoval hneď, ako Jimin začal prvé pohyby.

-

Taehyung teraz ležal spoločne s Jungkookom v jeho posteli a objímali sa. Necítil sa divne preto, že to bol práve Jungkook, no skôr preto, že niečo takéto nikdy nerobil. Obaja boli ticho ako myšky, aby náhodou nepovedali nejakú sprostosť, ktorá by mohla túto chvíľku nejako vyrušiť. Taehyung počul bitie jeho srdca, pretože hlavu mal položenú na jeho hrudi. Sám pre seba sa usmial, pretože presne vedel, že takto rýchlo teraz bije aj to jeho vlastné. ,,Nesmej sa," napokon povedal potichu Jungkook akoby vycítil, na čo práve Taehyung myslí. ,,Nesmejem sa, len sa usmievam," dodal a viac sa k nemu pritúlil. ,,Nemáš sa za čo hanbiť, som na tom úplne rovnako," povedal odhodlane a tentokrát sa pozrel Jungkookovi do tváre, aj keď videl zdola len bradu a krk.

,,Možno to bude trúfalé a prekazím tento krásny moment, ale chcem sa ťa niečo opýtať. Predtým som nevedel, ako na tom sme a preto som to nechcel rozoberať," začal Jungkook a tým si získal Taeho pozornosť. ,,No teraz sme partneri, takže o tom musím hovoriť," povzdychol si a snažil sa nájsť správne slová. ,,Chceš somnou stráviť môj rut?" Taehyung sa po týchto slovách od neho vzdialil a sadol si. ,,No toto je fakt priama otázka, nepreskočil si od ,,mať vzťah" po ,,poďme mať sex" nejako rýchlo?" Zamračil sa na neho, na čo sa Jungkook začervenal. ,,Hovorím to preto, lebo ... no ... nechcem to mať s niekým iným keď som už vo vzťahu," nevinne sa na neho pozrel, čo Taehyungovi vyrazilo dych.

,,Počkať, počkať ... ty by si išiel jebať s niekým iným keby som ťa teraz odmietol?" Dobre, už zistil čo ho dokáže najviac nahnevať. Odtiahol sa od svojho partnera, ktorý sa teraz cítil vinný za to, že všetko pokazil. ,,Nie Tae no tak, nemyslel som to tak. Ja len, že je lepšie keď môžem rut stráviť s niekým, ale pokiaľ by si ma odmietol, nepôjdem za nikým! Prisahám!" Chytil ho za ruku hneď ako videl, že chcel odísť. ,,No tak, vydržal som už rut sám, teraz to nebude výnimka," povedal zúfalo a celou silou objímuc Taeho za hruď, aby sa nemohol pohnúť. ,,Pusti ma Jungkook!" Snažil sa z neho vymaniť, no neúspešne. ,,Pustím ťa keď mi sľúbiš, že neodídeš!" Vykríkol a ešte silnejšie ho pritisol. ,,Do riti Tae vzrušuješ ma a ja som to povedal len preto, aby som ťa presvedčil ho somnou stráviť!"

SoulmatesWhere stories live. Discover now