55

132 20 0
                                    

Oslava sa potom rozrástla o ďalšieho člena, pretože Taehyungovi stačí pár pohárikov a už je taký veselý, že môže kľudne pretancovať celú noc. Ten tam tancoval s Jinom a Minnie, ktorý ho aj vytiahli na parket. Občerstvenie už bolo celé zjedené a fľašky sóju už boli tiež celkom vyprázdnené. Každý sa zabával okrem Jungkooka, ktorý sedel na gauči, no usmieval sa, keď sledoval Taeho štýl tanca. Ten si jeho pohľadu všimol a preto rýchlo pribehol k nemu. Chytil ho za ruky a snažil sa ho dostať z gauča, no moc mu to nešlo. ,,Kookie, poď si zatancovať so svojím priateľom, hmm?" Znova ho skúsil potiahnuť, no Jungkook len pokrútil hlavou. ,,Miláčik, mne stačí keď ťa vidím, za mňa by si sa len hanbil."

Nechcel to vzdať, preto ho stále ťahal a ťahal, no Jungkook bol ako skala. Yoongi zatiaľ objímal Jimina a pomaly spolu tancovali, pretože si sľúbili, že dneska ich nikto nerozdelí ani keby mali ísť len na WC. Pôjdu spolu. Namjoon si nachvíľu ukradol Jina s tým, že si chce s ním zatancovať a ten mu vyhovel, pretože na to čakal celý večer. Ale ten idiot si na to spomenul až teraz. ,,Necháš ma tancovať samého," zažmurká na neho Tae, no ani to nepomôže. ,,Jungkook?" Príde k nemu Minnie, ktorá tiež vyzerala veselo, no bola pri vedomí. ,,Mal by si Taeho už zobrať do izby, jemu stačí fakt malo a ráno ma veľký bolehlav." Poradila mu a klepla ho po pleci, na čo si sadla vedľa neho na gauč.

To Jungkook zobral ako varovanie a aj keď Taehyung namietal, zobral si ho do náruče a utekal k izbe, ktorú mu dievča ukázalo. Možno to bola pre neho aj dobrá zámienka odísť, pretože nemal rád takéto spoločnosti ľudí a bol tu len kvôli Taemu. ,,Ešte je skoro," zaklepal očami, keď ho Jungkook položil na posteľ a sadol si na zem vedľa, aby sa mohol pozerať do jeho tváre. ,,Si červený," usmial sa a cvrkol mu do nosa, na čo sa Taehyung usmial, až mu bolo vidieť zuby. ,,Som spotený z tancovania," odpovedal a chcel sa trocha posunúť, aby si k nemu mohol hnedovlások ľahnúť. ,,Nie, kľud Tae, chcem sa na teba dívať, takže budem teraz tu."

,,Chceš sa na mňa dívať?" Zasmial sa nad tými slovami a Jungkook mu jednoducho prikývol hlavou. ,,Chcem sa dívať na toho najkrajšieho chlapca," prstom mu odstránil pramienok vlasov a dal mu ho za ucho. No potom mu do tváre spadli ďalšie. Keď sa otvorili dvere od miestnosti, obaja sa pozreli tým smerom a videli Jina s paplónom v ruke. ,,Ehm, Minnie ma poslala ti to dať. Že vraj tu má Taehyung len jeden paplón," povedal a položil to na okraj postele. ,,Ďakujeme," usmeje sa na neho Jungkook a Taehyung sa pretočí tak, aby sa tvárou díval na stenu.

,,Tak čo tam robia?" Spýtala sa napäto čiernovláska a Jin len mykol plecom. ,,Určite spolu nespia, bolo to celkom milé, asi sa o neho ten chalan stará," usmial sa nad pohľadom ktorý videl, na čo sa ale dve dievčatá pred ním zamračili. ,,Asi je moc slušný, aby mal sex v cudzom dome," zamyslela sa a pozrela sa na gauč, kde sa znova bozkával Yoongi s Jiminom. ,,No každý ma iné priority," mykla plecom a zasmiala sa. ,,Namjoon pôjdeme už?" Opýtal sa Jin a ten mu hneď venoval pozornosť. ,,Samozrejme, pôjdeme kedy len budeš chcieť," usmial sa a Jin mu len odkýval hlavou.

-

Keď Jin rozkázal, Namjoon naštartoval auto a teraz už šoféroval k nemu domov. ,,Nepil si, že nie?" Spýtal sa a Namjoon mu pokrútil hlavou. ,,Neboj sa, mal som len nealkoholické pivá, neohrozil by som takú krásnu tváričku," žmurkol na neho, na čo sa Jin pozrel radšej von oknom cez sklo. ,,Bavil si sa? Videl som, že Jimin až moc," zasmial sa a volant otočil doprava, keď prešli prvú križovatku, ktorá viedla na hlavnú cestu. ,,Tiež som si všimol, asi sa pri svojom priateľovi nehanbí." Popravde Jin sa tomu ani nečudoval. Len to chcel nejako pred Namjoonom zahovoriť. Každá mužská omega, ktorá je zatvorená doma a zrazu sa dostane do spoločnosti alebo proste len inde kde je zvyknutá, tak si chce užívať.

Cesta netrvala dlho, pretože nebývajú ďaleko, no aj za tu chvíľku sa stihli porozprávať, ako sa im tam páčilo. Keď už Jin z diaľky videl svoj dom prikázal trocha ďalej od neho Namjoonovi zastaviť. Zaparkoval pri jednej uličke tak, aby nezavadzal autám, ktoré by tadiaľ išli a potom upriamil pozornosť na blondína. ,,Možno to čo urobím bude trúfalé," zamrmlal Jin a skôr než mu na to Namjoon niečo povedal si ho chlapec pritiahol za tričko a pobozkal. ,,Vážne som to urobil," zamyslel sa Jin a zavrel oči, keď sa konečne aj Namjoon do bozku pripojil. Nikdy sa nebozkával, no to nechcel pred chlapcom ukázať. Možno to bolo aj tým, že to chcel skúsiť, preto sa rozhodol urobiť takýto manéver.

Každý na tej párty sa bozkával a on už chodí s Namjoonom von možno dlhšie ako oni, aj keď nevie, či je to pravda, a dostali sa zatiaľ iba k tomuto. Keď videl, že sa Namjoon snaží rozopnúť si pás na aute rýchlo bozk prerušil a vzdialil sa. ,,Hej, J-" Jin ho prerušil a zapozeral sa von oknom. ,,Ďalej nie, teraz ma môžeš zaviesť domov," povedal a v odraze skla si všimol, že sa červená a prstom sa dotkol svojich pier. No asi si neuvedomil, že ten odraz môže vidieť aj jeho spolu sediaci a keď si to všimol, usmial sa. ,,Dobre, ako si praješ," povedal a znova naštartuje auto len preto, aby prešiel tých pár metrov pred jeho dom. Ako gentleman vyšiel z auta a išiel Jinovi otvoriť dvere od spolujazdca. Vo dverách už videl svoju milovanú svokričku, ktorá na nich kývala. ,,Znova je nepoškodený a bez škrabanca," zakričal a ešte otvoril bránku, aby mohol Jin prejsť. Poslednýkrát sa ešte na neho pozrel a potom utekal do auta.

SoulmatesWhere stories live. Discover now