,,Vieš Yoongi ma berie na samé zaujímavé miesta, vždy ma pre mňa vybrané niečo špeciálne, kde ma zoberie. Boli sme v lunaparku, na výhľadní, na pikniku na lúke, kde boli vidno krásne hviezdy a aj v parku, o ktorom som vedel iba z pohľadu auta, to bola moja prosba," usmial sa keď Jinovi hovoril o svojich zážitkov a on ho s nadšením počúval. ,,Takže ste boli spolu zatiaľ von len štyrikrát?" Usmial sa a vložil si do úst pukance, ktoré im urobila Jiminova mama, pretože dneska u nich Jin spal. ,,Nie, v skutočnosti šesť lebo ešte keď sme sa stretli vtedy, čo som utiekol k rieke a ešte za mnou raz prišiel, aby boli sme len u mňa v izbe." Jimin si všetko pamätal, pretože každý deň s Yoongim bol pre neho veľký zážitok.
Sám nevedel, že je do toho ponorený až tak moc, že počíta každú sekundu strávenú s ním. ,,Za mnou chodí taký magor, rodičia mi vyberajú alfu to som ti povedal, no a jednu mi chcú dohodiť," povedal bez záujmu a stále si hádzal do úst pukance. ,,Mama ho má rada, otec moc nie a pre mňa je divný, neviem ho opísať, zdá sa mi falošný ..." zamyslel sa nad slovom, ktorým by ho presne opísal. ,,Na obede hovoril, že vie variť a keď prišiel k nám videl som sa ňom, že niečo takéto robí prvýkrát, nemám rád falošných ľudí."
,,Možno sa ti chce len zapáčiť? Neviem prečo ľudia klamú, no pri Yoongim viem, že by ma neklamal," znova obrátil tému na neho bez toho, aby si to uvedomil, čo Jina pobavilo. ,,Yoongi sem Yoongi tam, keby len vedeli rodičia čo po nociach robíš," zasmial sa na Jimina, ktorému mierne sčervenali líce. Keby to jeho rodičia zistili, asi by ho ešte viac strážili a zdvojnásobili výšku oplotenia. Mohli by aj urobiť tretie poschodie a dať mu izbu tam, aby nemohol utiecť ani oknom. ,,A vyzerá ako ten Depp?" Zasmial sa Jimin, keď hneď začal Jin krútiť hlavou. ,,Nevyzerá zle, vyzerá ako typická alfa ... vysoký, svalnatý, má hnedé vlasy, trocha arogantný a veľmi smiešny."
Yoongi není ani vysoký, ani svalnatý, ani arogantný a ma zelené vlasy, je jeho úplný opak. No Jiminovi už nevadila skutočnosť, že nie je alfa. Už si zvykol aj na betu okolo seba. ,,Prečo smiešny?" Opýtal sa zaujato a Jin sa začal smiať, keď si spomenul na hlášku pri obede. ,,Niekedy niečo trepne bez toho, aby nad tým porozmýšľal a povie niečo, čo nedokáže a je vtipné ho sledovať, ako to kazí." Zdvihol obočie na Jimina, pretože ho práve napadol veľmi dobrý nápad. ,,Keď si vonku s Yoongim, dokáže ťa ochrániť pred ľuďmi, čo na teba pozerajú? Ako to dokáže?" Opýtal sa zaujato a bližšie sa k nemu pritiahol, akoby mal tu odpoveď pošepkať, aby ju nikto nepočul.
Jimin si hneď spomenul na jeho voňavé oblečenie a usmial sa. ,,Zakrýva ma voňavými mikinami, dávam si kapucňu a v tme aj tak nie je moc vidno a nie je vonku veľa ľudí." Keby mu niekedy tu mikinu mohol aj nechať, no rodičia by potom mali veľa otázok. ,,Keď už k nám tá divná alfa chodí, aspoň by som ho mohol využiť k niečomu podobnému, len s tým, že by mi to už rodičia mali dovoliť. Však už ho poznajú nejaký ten piatok a aj kvôli tomu mi predsa hľadajú alfu." Zamyslel sa a Jimin na to len prikývol a vedel, že tentokrát ma Jin výhodu v tom, že to nemusí robiť na tajnoša ako on.
-
Yoongi stál pred regálom s čokoládou a pozeral sa na ne, akoby ich chcel všetky zjesť. No pravdou bolo, že sa na ne len pozeral a vyberal tu najlepšiu. No zamyslel sa, že je úplná samozrejmosť kupovať čokolády, to by urobil asi každý zúfalý debil, ktorý by chcel zbaliť niekoho kto sa mu páči. Prečo je tak ťažké vymyslieť originálnejšie darčeky? Povzdychol si a zobral jednu, ktorá mu padla do oka. Zobral si k tomu ešte energeťák a prišiel k pokladni, kde sa na neho usmieval Taehyung. ,,Stál si tam 13 minút a 46 sekúnd," zasmial sa a ukázal stopky na mobile. Yoongi sa na neho zamračil a hodil tovar na pás bez toho, aby na jeho provokáciu odpovedal.
,,Ale ale ale, neviem, že by mal niekto v okolí nejaký blízky sviatok alebo oslavy," uškrnul sa a začal blokovať tovar. ,,Tvoja práca je sa len na mňa usmievať a pýtať odo mňa klubové kartičky, tak dodržuj svoj harmonogram," povedal Yoongi popri tom, ako si vyťahoval peňaženku, v ktorej mal pár drobných. ,,Klubovú kartičku máte pane?" Falošne sa usmial a Yoongi mu ju priam hodil do tváre. ,,Nechaj ma hádať, dneska je sobota, čo znamená, že si zoberieš voľno z nočnej služby z ,,osobných dôvodov" ... no tak sa mi už zdôver Yoongi!" Zamrnčal Taehyung, ktorého priam trápilo to, že mu jeho kamarát nedôveruje. ,,Je to tá mužská omega, že? Iba prikývni ak áno!" Prosil, ale usmial sa, keď mu Yoongi mierne prikývol. ,,Tak to potom musíš vymyslieť originálnejší darček ako čokoláda."
,,Ja sa snažím!" Zúfalo si povzdychol a zaplatil Taehyungovi za nákup. ,,Ale nechcem niečo veľké alebo materiálne, lebo to by si nemohol zobrať domov a zbytočne by sa to vyhadzovalo, musí to byť niečo, čo bude krásne, najlepšie nehmotné a krátkodobé," začal mu vysvetľovať a aj keď Taehyung nechápal prečo, nechcel na neho tlačiť a rozmýšľal, ako mu pomôcť. Však on sa mu raz zdôverí prečo to tak je. ,,Bože asi ma niečo napadlo!" Vyhŕkol Yoongi a zobral si rýchlo nákup do ruky. ,,Je ešte ten bunker na strome, čo sme ako menší postavili, stabilný?" Rýchlo sa spýtal Taehyunga, ktorý mu len mykol plecami. ,,Ale na čo ti je?"
No na to už nedostal odpoveď, pretože sa Yoongi rozutekal von z obchodu a prekvapený Taehyung sa mohol pozerať len na zatvorené dvere. Yoongi mal presný plán, čo všetko bude potrebovať a mal len málo času, kým sa nezatvoria všetky obchody, lebo už bol večer. Keby mu niekto pred pár mesiacmi povedal, že bude kvôli jednej omege robiť takéto romantické sračky a byť takáto citlivka, asi by ho vysmial a ešte sarkasticky pourážal. Keď nakúpil všetko čo chcel, dokonca sa dostal aj do bunkra na strome a všetko prichystal, rozhodol sa ísť ako každú sobotu po Jimina a potom mu ukázať to, čo pre neho pripravil. Lepšie povedané jeho vymyslený darček.
Dostal sa na ich záhradu a ako vždy začal malé kamienky hádzať do okna. No tentokrát sa ani po desiatich kamienkoch nikto neozval alebo neotvoril okno. Rozhodol sa urobiť jedinú vec, ktorá ho napadla. Vyšplhal sa na parapetu okna a s poľutovaním zistil, že Jimin nie je v svojej izbe. Teda aspoň ho tam nevidel. Celý dom bol v tme, takže to asi znamenalo, že nikto nie je doma. Ale Jimin nemôže len tak niekde chodiť, však žije v klietke. Päť minút v kuse sa díval, či náhodou Jimin nevkročí do izby a s úsmevom ho neprivíta, no nestalo sa. Tak to teda vzdal a sklamaný sa vracal do garáže k svojím kamarátom. Keby len Yoongi vedel, že Jimin bol natisnutý v skrini pod fúrou oblečenia a prežíval svoj heat znova, pretože mu tabletky nezabrali. A to ich dva mesiace predtým užíval tiež, no vtedy mu zabrali.
~
Máme taký krásny dátum [moje dve obľúbené čísla] tak prečo nepridať časť? (◕‿◕✿)