57

128 16 3
                                    

Po oslave dni išli celkom rýchlo. Taehyung a Jungkook celý týždeň strávili u hnedovláska, kým mu mal začať rut. Yoongi a Jimin vymýšľali, akoby si mohli zútulniť izbu a rozhodli sa kúpiť na stenu nad posteľou lepiace hviezdny, ktoré v noci svietia. Jimin bol z nich tak moc nadšený, že skoro celú noc sa na ne pozeral popri Yoongiho jemnému chrápkaniu. Zeleno vlások sa dohol s Jiminovými rodičmi, že každú sobotu musia povinne prísť k ním na návštevu a najesť sa, aby si bola istá ich bezpečnosťou. Preto teraz sedeli na rodinnom obede a Jimin sa s úsmevom pozeral na Yoongiho hneď vedľa neho.

,,Všetko je v poriadku? Máte tam dostatočné teplo?" Spýtala sa jeho mama a vložila si do úst sústo jedla. Jimin jej tam začal podrobne opisovať ako majú nad posteľou svietiace hviezdy a tiež sa rozhodol zobrať celý album, ktorý Yoongi schoval v bunkri, no hneď po oslave pre neho išli a urobili snáď milión nových fotiek. Tá sa len s úsmevom pozerala, ako skoro na každej fotke vidí veľký úsmev svojho syna. ,,A ty kde pracuješ Yoongi?" Spýtal sa jeho otec, ktorý bol doteraz ticho, no rozhodol sa pridať sa do konverzácie. Ten sa mu hneď začal venovať a snažil sa nejako rozumne vysvetliť, že robí účtovníctvo pre jednu firmu, no nekomentoval akú. ,,Vieš, tvoj otec bol môj dlhoročný partner, takže keby si chcel pokračovať v jeho šľapajach, určite budeš taký šikovný ako on," usmial sa, čo Yoongiho samozrejme potešilo ... že mu Jiminov otec tak verí.

,,To je síce skvelý nápad," hneď sa k ním pripojila Jiminova mama a Jimin sa tiež pozrel na tých dvoch. ,,Ale keby s tebou pracoval tak viem, že nebývaš skoro vôbec doma a určite by som nedovolila, aby bol Jimin sám," zavrela album a potom ho s úsmevom podala späť do rúk svojho syna. ,,Veľmi ďakujem za ponuku, ale s mojou prácou som spokojný, pretože ju môžem kľudne robiť z domu a venovať sa Jiminovi," pozreli sa na seba a ružovo vlasý sa hneď k nemu pritiahol, aby ho objal. ,,Yoongi je viac rodinný typ," drgla do svojho muža, ktorý len porazene prikývol. ,,Vidíte, keď hovoríme o tej rodine chcel by som sa vás niečo opýtať," pozrel sa popri silnému objatiu Jimina na jeho rodičov.

Obaja mu venovali pozornosť a to ho motivovalo pokračovať. ,,Chcel by som si Jimina pri ďalšom heate označiť, pokiaľ by ste mi to samozrejme dovolili," silno zamrkal len z nervov, že by ho teraz jeho rodičia poslali do riti s tým, že je ešte skoro. No podvedome vedel, že by mohli byť spokojný, keď už ho pustili s ním bývať inde a mali by väčšiu istotu. ,,Pokiaľ to spolu myslíte vážne, čo som teraz presvedčená, že to tak je, nemám námietky," usmiala sa jeho mama a pozrela sa na svojho muža, ktorý na jej slová len rýchlo prikývol.

-

Namjoon stál pred domom svojho budúceho partnera, pretože mu volala jeho svokra, že ide o otázku života a smrti. Nepovedala mu detaily a keďže je Namjoon od prírody veľmi zvedavý, nemohol si to nechať ujsť. Predtým než zazvonil si nasadil svoje slušácke okuliare a čakal, aké prekvapenie si pre neho táto rodina nachystala. Dvere mu otvorila ako vždy svokra, ktoré ho hneď zavolala dnu a keď vstúpil, začala mu hneď vysvetľovať situáciu. ,,Vieš, chcela som sa ťa spýtať na niečo veľmi dôležité," začala a pozvala Namjoona do obývačky na gauč. Jeho svokor asi nebol doma čo bola škoda, pretože nemal koho provokovať.

,,S Jinom sa už stretávaš dlho a dokonca ho s tebou púšťame aj von, čo by sme asi nikomu iného nedovolili, veríme ti Namjoon," chytila ho za rameno a Namjoon mal pocit, akoby sa mali chystať zásnuby. Čo ho vyviedlo z miery, pretože taký mladý sa určite ešte ženiť nebude. ,,Preto sa ťa spýtam na rovinu, chceš si Jina raz označiť, že áno?" To slovo RAZ Namjoona ukľudnilo a preto sa uvoľnil. ,,Samozrejme, však preto sa o neho uchádzam ... určite ho RAZ chcem za svojho," lepšie sa usadil na gauči a žena sa na neho po týchto slovách viac zahladila. ,,Tak ti dám návrh," ruku z jeho ramena odstránila a otočila sa k stolíku, odkiaľ zobrala nejaké balenie tabletiek.

,,Jinnie je teraz hore v svojej izbe a ... nedala som mu tabletky na heat. Viem, že je ešte skoro na označenie, ale raz sa to tak či tak stane a preto ti teraz dovolím ísť za ním hore a budem dúfať, že za pár dní sa vrátite obaja a on bude mať značku na krku," Namjoon chcel chytiť infarkt. Vážne mu teraz Jinova mama ponúkala sex zadarmo? Rýchlo zažmurkal a snažil sa celkovo pochopiť túto situáciu. ,,Nesklameš moju dôveru, že nie Jonnie?" Dokončila a položila tabletky znova na stolík, odkiaľ ich zobrala.

Namjoon bol chvíľku ticho, aby to celé pobral do hlavy. ,,Dobre, aj ja mám otázku," začal a žena ho s nadšením počúvala. ,,Vie o tomto celom Jin? Chce to aj on?" Na to jeho mama rýchlo pokrútila hlavou. ,,Jin to nevie. Ale myslím si, že ste si toho spolu prežili dosť a určite bude šťastný, keď sa dozvie túto správu." Namjoon sa po týchto slovách automaticky zdvihol z gauča a rozhodol sa nezachovať ako kokot. ,,Tak to potom prepáčte, ale za jeho chrbtom to neurobím. Kľudne môžete byť zo mňa sklamaná, no toto by som nedokázal." Sklonil sa ako slušný muž a žena sa šokovane postavila hneď oproti nemu. ,,Ak to bude všetko tak sa rozlúčim, prajem ešte pekný deň."

Celá táto situácia bola pre neho strašne divná. Keď zatvoril vchodové dvere od Jinovho domu, rukou si prešiel cez vlasy a utekal k autu. ,,Kurva keby to urobím, Jin by ma asi zabil, urobil si dobre Namjoon," hovoril si v hlave, no potom si spomenul na to, že si mohol urobiť zlé očko u svojej svokry, ktorú odkopol. Medzitým keď Jin počul, že sa vchodové dvere zatvorili, vyšiel zo svojej izby. Pomalým krokom prišiel dole a videl šokovanú tvár jeho mami. ,,Tak čo? Urobila si to, o čo som ťa požiadal? Ako to dopadlo?"

SoulmatesWhere stories live. Discover now