Yoongi bol celý prilepený na Jiminovi, ktorý si ho naliehalo k sebe priťahoval keď sa bozkávali. Ležali v Yoongiho izbe a keďže nemali čo iné na robote tak skončili takto. Jimin sa rukami dostal pod Yoongiho tričko a za nahú pokožku si ho k sebe priťahoval. ,,Dám to dole," zašepkal mu Jimin, keď sa dotýkal konca jeho trička a proste mu to ťahal hore hlavou. ,,Nedovoľuješ si trocha moc," zašepkal mu nadržane Yoongi do ucha, na čo sa Jimin zasmial a tričko mu hodil na zem. ,,Keby ťa niekto takto videl neveril by, že je to ten malý, sladký Jimin," perami sa dostal k jeho krku, po ktorom ho začal bozkávať tak, aby nezanechal značky. No veľmi ďaleko sa nedostali, pretože keď počul Yoongi hlas toho sprostého kokota, ktorý im znova vtrhol dovnútra, len si povzdychol.
,,Kde si mi dal to tričko," zamrmle Yoongi keď sa vzdialil a Jimin mu prstom ukázal na zem. ,,Yoongi no tak vylez ty hovno, práca volá," Jimin sa zaujato pozrel na zavreté dvere, kde v druhej miestnosti počul známi, no zároveň neznámi hlas. ,,Zlatíčko ostaň tu, ja to vybavím," povedal mu, pobozkal ho na čelo a potom odišiel z miestnosti von. Jimin bol samozrejme už od malička zvedavý, preto pootvoril dvere a keď videl svojho blonďavého kamaráta, dvere rýchlo rozrazil a rozutekal sa za ním. ,,Jinnie!" Vykríkol a hodil sa mu do náruče. Namjoon sa spolu s Yoongim za nimi otočili, no potom sa rozhodli ich nechať tak a trocha sa vzdialili. ,,Ako to že si tu?" Spýtal sa prekvapene Jimin, pretože si myslel, že Jin ma zákaz sa čo i len z okna pozrieť. ,,Lepšia otázka je, prečo si ty tu."
,,To je snáď jasné nie?" Urazene si povzdychol Jimin a pohľadom ukázal na zeleno vlasého, ktorý sa práve rozprával s Namjoonom. ,,Rodičia ma chytili a ja nechcem byť bez Yoongiho," povedal a obaja si sadli na gauč, ktorý im chalani nechali voľný. ,,Ja som tu prišiel s hentým idiotom, pretože mu moja mama až moc dôveruje, asi bude môj budúci," povedal a pretočil očami, keď si všimol tých dvoch hádať. ,,Nemajú byť kamaráti?" Zamračil sa nad nimi a keď sa aj Jimin na nich pozrel všimol si, že sa fakt hádajú. ,,Ja neviem, Yoongi ma veľa kamarátov tak už to neviem rozlíšiť," povedal a oprel sa o vrch gauča hlavou. ,,On je beta nie? Keby Namjoon chcel, mohol by si ho ako alfa podriadiť, takže keď to neurobil asi sú kamaráti," povedal Jin a tiež sa oprel bradou o vrch gauča.
,,Ako podriadiť?" Spýtavo sa na Jina pozrel a ten si nad jeho nevedomosťou povzdychol. ,,Ja ničomu nechápem, dokonca som zistil, že beta môže mať heat chápeš?" Na to sa k nemu nechápavo Jin otočil, pretože na toto nepozná odpoveď ani on. ,,Keď už sme pri tom heate Jimin, čo ty?" Jimin na neho silno zažmurkal, pretože nechápal čo mu chce povedať. ,,Kedy máš dostať heat? Máš tu tabletky?" Jiminovi sa zväčšili oči ako ufónovi, pretože nad týmto vôbec nerozmýšľal. ,,Nemám ich tu," povedal prekvapene, na čo si Jin rukou tresol po čele. ,,Na čo si myslel? Ach bože poviem Namjoonovi, aby ma tu niekedy znova doviezol a donesiem ti ich dobre?" Jimin len nemo prikývol, pretože až teraz mu došla závažnosť činu, že sa len tak vyparil bez toho, aby to plánoval.
-
Keď Namjoon s Jinom odišli, Jimin ešte stále šokovane sedel na gauči a snažil sa počítať dni, kedy mal posledný heat, no akosi stratil pojem o čase. ,,Zajtra budem musieť ísť do roboty, bohužiaľ," prisadne si k nemu Yoongi a podá Jiminovi kakao. ,,Stalo sa niečo?" Spýtal sa ho Yoongi ustarostene, pretože Jimin sa nevie tváriť a vždy je na ňom všetko vidno. ,,Nič ... ja len ... som prekvapený, že tu bol Jin ... nevieš kedy znova príde?" Pohľadom skúmal Yoongiho tvár a snažil sa nájsť útechu aspoň v ňom. ,,Neviem zlatíčko, no Namjoon mi spomenul niečo také, že si u tej svojej svokry ešte len dôveru získava," oprel sa o gauč a zapol televíziu, pretože bolo divné, že sedeli v obývačke bez zapnutej televízií. ,,Že vraj si vymyslel, že objednal celú reštauráciu len preto, aby si dneska s Jinom mohol dať večeru a preto tu mohli dôjsť," zasmial sa nad tým, nad čím sa Jimin len trocha usmial.
,,Áno, paní Kim je trocha miernejšia ako moja mama, ta by nikomu len tak neverila," povedal smutnejšie, čo samozrejme hneď Yoongi vycítil a pritúlil si Jimina k sebe. ,,Keby to bolo možné, hneď by som sa tvojej mame predstavil," zamrmlal mu do vlasov, no Jimin jeho slová prerušil. ,,Nie to nie je tvoja vina, aj keby si bol tá najlepšia alfa, tak by ti neverila," povedal odhodlane a viac sa pritúlil k svojmu milovanému. ,,Ale bety sú lepšie," povedal si sám pre seba Yoongi aj keď vedel, že to Jimin počul. ,,Dobre zlatíčko, tak si nekazme náladu takýmito myšlienkami a poďme si spolu pozrieť nejaký film, hm?" Jimin mu v objatí prikývol hlavou a oprel sa o jeho rameno. ,,Určite sa teraz o mňa hrozne boja, ale ja nechcem žiť znova ako v klietke," Yoongi mu dal pusu na čelo a potom sa obaja zapozerali na film v televízií.
Keď prišiel Taehyung domov z práce, videl tie dve hrdličky spať na gauči a zasmial sa. ,,Bože tí sú beznádejný," povedal si a zobral deku zo svojej izby, aby ich išiel prikryť. Dievčatá sa tiež v ten istý moment vrátili a skoro by svojim krikom zobudili tých dvoch, keby ich Taehyung neupozornil. ,,Yoongi vyzerá taký šťastný," povedala s úsmevom Lisa a chcela už vyťahovať mobil, že ich odfotí, no Taehyung to zakázal a poslal ich pekne do izby. Vedel, že keby to Yoongi zistil, vynadal by mu, že ju nezastavil a už nechcel mať s Yoongim nejaké ďalšie potýčky.