73

119 18 0
                                    

Yoongimu niekto na garážové dvere začal zbesilo búchať až tak, že to počul do jeho izby. Jimin sa zatiaľ túlil k jeho ramenu a okolo seba mal milión dek, vankúšov a Yoongiho oblečenia. Už len pohľad na Jimina mu zahrial srdce. Rýchlo vstal s vedomím, že osobu, ktorá ich v tejto dôležitej chvíli vyrušila zabije pohľadom a možno aj reálne. Otvoril dvere a zamračil sa, keď tam stáli dvaja neznámy muži a prísne sa na neho pozerali. ,,Čo si prajete?" Spýtal sa drzo a zavrel za sebou dvere, aby im muži nevideli dovnútra. ,,Vy tu bývate?" Po tejto otázke sa Yoongi zamračil ešte viac a rýchlo prikývol dvom mužom, ktorý sa na seba pozreli a potom mu podali nejaký papier do ruky. ,,Dostali sme príkaz na zbúranie tejto budovy, ktorá tu len zavádza. Bude sa tu stávať nová bytovka a povedali nám, že táto garáž je neobývaná," vysvetlil väčší muž a zeleno vlasý sa len nehybne pozeral na papier s pečiatkou.

Bola síce pravda, že tu bývali nelegálne, ale susedia okolo si už na nich zvykli a nemyslel si, že by ich niekto udal. Možno je to fakt len náhoda. ,,Budete musieť odísť mladý pane, teraz hneď." Po týchto slovách si Yoongi prešiel rukou po vlasoch a zúfalo sa pozeral na papier. Nemohol teraz odísť. ,,Nechápem ako ste sa to nemohli dozvedieť, posielali sme všetkým občanom v tomto okolí poštu, určite sa musela dostať aj k vám." Zamrmlal si muž a začal niečo šepkať svojmu kolegovi, ktorý ukázal na stroj za uličkou. ,,Vážne tu majú bager?!" Zamyslel sa Yoongi a spomenul si na Jimina ležiaceho v jeho posteli. ,,Nedalo by sa to presunúť? Ja ... moja omega je v preheate a ... no viete," zaklipkal očami na dvoch mužov, čo väčšinou Yoongi nerobí, ale toto je pre Jimina.

,,Vaša omega?" Zasmial sa muž a očkom si pozrel celú Yoongiho maličkosť. ,,Nevyzeráte ako alfa pane," znova sa zasmial a to už zeleno vlasý nevydržal. Vážne si z neho robí tento somár srandu? ,,Hej ty kretén?! Čo máš proti betám, ha!" Chytil ho za upravenú košeľu okolo krku a nadvihol, na čo sa hneď medzi ne dostal druhý, menší muž. ,,Toto je čistá diskriminácia, nahlásim ťa na úrad práce, sociálných veci a rodiny!" Silno ho sotil a muž spadol na zadok, zatiaľ čo Yoongi pred ním celý papier s príkazom na zbúranie budovy roztrhal. ,,Nemuseli ste sa namáhať pane, ten papier je len kópia a vy teraz budete musieť odísť, alebo na vás zavolám tentokrát políciu ja!" Vykríkol muž nahnevane a postavil sa zo zeme.

-

Taehyung práve stál za pultom a smial sa na videu, ktoré pozeral na youtube. Už bolo posledných pár minút do konca a jediný, kto sa v obchode nachádzal bol nejaký muž pri mliečnych výrobkov. Netrpezlivá upratovačka už čakala pri dverách a opierala sa hlavou o vrch metly. Keď už video skončilo, presne v ten moment prišiel muž k pokladni a začal vykladať svoj veľký nákup, ktorý začal Tae blokovať. ,,Nepoznáme sa?" Spýtal sa muž a pozrel sa na menovku na sivo vláskovej košeli a potom zhíkol. ,,Taehyung? Kim Taehyung?" Udivene si ho prezrel celého pohľadom a Tae sa na neho očkom kukol. ,,Poznáme sa?" Určite ho nikdy nevidel, teda ... aspoň si žiadneho takéhoto muža nepamätá. Určite bol alfa, pretože vie ako alfy vyzerajú. To ho znepokojovalo ešte viac. ,,Bože jasné že si ma nepamätáš, naposledy sme sa videli, keď si mal 8 rokov," zasmial sa chalan a Taehyung bol po týchto slovách ešte viac zmätenejší.

,,Som tvoj starší braček," mrkol na neho a Taehyung udivene otvoril ústa. Vážne tu bol teraz jeho brat, ktorý bol celý život v dome pred ním uprednostňovaný? Začal blokovať ešte rýchlejšie a pohľadom sa zadíval na kasu, kde sa suma každou jednou položkou zvyšovala. ,,Nevidel som ťa odkedy si ... utiekol," začal muž a keď bol tovar nablokovaný, podal mu platobnú kartu. ,,To mal byť zámer, nemali sme sa už nikdy stretnúť." Povedal ticho sivo vlások a keď bola platba schválená, podal mu kartu späť. ,,Nie si vôbec zvedený na to, ako sa nám darí? Ako sa máme? Ja som na teba myslieval. Som rád, že som ťa teraz stretol." Usmial sa a upratovačka vedľa nich si znudene zívla a tým na seba upútala pozornosť. Keď sa pozrel na jeho oblek hneď si vedel Tae domyslieť, že sa ich firme ešte stále darí. Nepotreboval si to od neho len potvrdiť.

V tom do obchodu vstúpil Jungkook, ktorý vždy chodí Taemu naproti, keď si zoberie poobednú smenu, aby mohli ísť spolu domov. No keď videl mladú alfu pri svojom miláčikovi, začal trocha žiarliť. Rýchlo k ním prišiel a postavil sa do radu, akože si chce niečo kúpiť. Muž si už všetok svoj tovar dal do tašky a Jungkooka vytočilo len to, že stále neodišiel aj keď už nemal dôvod ostávať. ,,Hej frajer, uhni sa niekto si tu tiež chce ešte niečo nablokovať," zamrmlal Jungkook a rýchlo si zobral z malého pultu pri pokladni žuvačky a hodil ich na pás. Taehyung sa očkom zapozeral na svojho priateľa a hneď na ňom videl, že je nahnevaný. ,,V poriadku," usmial sa muž a uhol sa len nabok, no neodišiel a znova sa začal venovať Taemu. ,,Vieš, chcel som ťa nájsť keď s-" znova ich konverzáciu prerušil Jungkook keď silno hmkol a tým dal najavo svoju nespokojnosť. ,,Už máš nákup hotový, tak môžeš odísť," falošne sa usmial, no muž asi jeho slovám neporozumel, pretože sa nepohol.

,,Aký máš problém?" Opýtal sa Taeho brat a sivo vlások začal cítiť medzi nimi to napätie. Chcel to hnedo vláskoví všetky vysvetliť, no ten mu po slovách muža nedal priestor. ,,Tento chlapec je somnou knotnutý, takže aj keby si ho chcel, máš holt smolu playboy!" Hneď rukou aj cez pokladničný pás objal svojho partnera, ktorý sa po týchto slovách zahanbil, pretože pred nimi stál jeho brat. Práve on! ,,Viete o tom, že ja tu stále som a všetko počujem?" Zasmiala sa upratovačka, na ktorú sa traja chalani hneď otočili. ,,A chcela by som to tu už upratať a ísť domov, nie sa pozerať na vašu drámu." Dodala a Taehyung hneď vyšiel z pokladne pred tých dvoch. ,,Jungkook to je omyl, on ma nechce ... je to môj brat."

SoulmatesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora