Keď už Namjoon po dlhej ceste naspäť z Busanu vysadil tie dve hrdličky pred garážou, jeho posledná misia bola odviesť Seokjina domov a dať si kávičku s jeho svokričku. Ten mu práve sedel na sedadle spolujazdca a pozeral sa von oknom. Bol zamyslený, čo hnedovláska prekvapilo a preto si začal pýtať jeho pozornosť. ,,Tak moc si sa somnou zabával, že teraz sa nechce odo mňa odtrhnúť?" Zavtipkoval a vtedy si pozornosť blondína priam privlastnil. Díval sa na neho z veľkými očami a občas zavadil pohľadom na jeho výstrih, ktorý mal na košeli v tvare V. ,,Len som rozmýšľal nad tou prechádzkou, je veľa miest kde keď prídeme na vrhol bude tam tak krásny výhľad?" Namjoon sa na neho usmial a prikývol, čo blondína zaujalo a začal s ním konverzáciu.
,,Pôjdeme ešte na nejaké spolu?" Auto zastavilo pred jeho domom, z ktorého sa hneď zrútila jeho mama a vítala tých dvoch. ,,Samozrejme zlato," mrkol na neho hnedovlások a vystúpil z auta. Seokjin bol trocha v tvári červený, no tiež vystúpil a ani nestihol nič zaregistrovať a v náruči ho držala jeho mama tak silno, akoby sa znovuzrodil. ,,Mami čo sa deje?" Spýtal sa a snažil sa ju od seba odstrčiť, no neúspešne. ,,Nechaj tvoju mamu tak, veľmi sa o teba bála synak," z vchodových dverí ich domu vyjde aj otec, ktorý väčšinou v takomto čase doma nebýva, preto sa Jin prekvapil. ,,Nemusíte mať žiadnu starosť svokrovci, pretože ste ešte nespoznali zodpovednejšiu osobu ako som ja!" Namjoon si nasadil svoje slušácke okuliare, aby tomu ešte nahodil aj výzor.
No zarazila ho reakcia pána Kima, ktorý len pretočil očami a pozeral sa na svojho syna v objatí jeho ženy. ,,Počkajte, vy mi nedôverujete?" Zamrmlal trocha sklamane a s ľútostivým pohľadom sa pozrel na svoju milovanú svokričku, ktorá sa tiež na neho ustarostene pozerala. ,,Tak to potom uvediem do pravej miery ... spýtam sa vás úprimne, koľkokrát vám už vášho syna nesiem zdravého a živého?" Zdvihne na nich obočie a Jinova mama sa teda ujala odpovede na jeho otázku. ,,Päťdesiat dvakrát," zamrmlala a konečne sa pustila svojho syna, ktorý si s úľavou vydýchol a sledoval situáciu okolo. ,,A vždy bez škrabanca, že?" Obaja rodičia tentoraz pokývali hlavou, preto si Namjoon frustrovane vydýchol. ,,Tak prečo mi ešte kurva neveríte?!"
Do tohto celého sa pridal Jinov otec, ktorý vyšiel z dverí viac do záhrady a tým bližšie k trojici. ,,Chlapče môžeš byť hocijako zodpovedný si alfa, riadiš sa inštinktami a nikdy si nebudeme na sto percent istý, že raz od teba Seokjin nepríde nabúchaný a to by potom boli následky!" Jeho rodičia mali vážne pohľady, no paní Kim sa trocha ľútostivo na Namjoona pozerala, pretože mala tohto chlapca veľmi rada a vedela, že bude pre ich syna tá najlepšia voľba. ,,Váš syn je živým príkladom panenky Márie a keby otehotnel, tak len s požehnaním ducha svätého!" ,,Prosím?" Pridá sa do konverzácie Jin a prísne sa pozrel na hnedovláska, ktorý si až teraz uvedomil jeho prítomnosť.
-
,,Sme doma!" Vykríkne Yoongi a konečne všetky tašky v rukách pustí na zem. Vedel, že pred dverami ich ešte pár má, ale rozhodol sa si dať chvíľkovú pauzu. Jimin nadšene prišiel dovnútra, no stŕpol, keď si všimol dievčatá a Taehyunga sedieť na gauči s nie moc nadšenými tvárami. ,,Deje sa niečo?" Nevinne sa spýtal a Yoongi sa na nich tiež zagánil, keď počul slová ružovo vláska. Taehyung iba sklopil zrak a dievčatá sa hneď ujali slova. Však kedy to tak nebolo. ,,Taehyung sa chce odsťahovať k Jungkookovi." Povie prísne Minnie a prstom ukáže na sivo vláska, ktorý sa stále pozeral do zeme. ,,Po toľkým rokoch spolužitia sa na nás vykašľal chápeš to Yoongi?!" Lisa tiež nevyzerala nadšene, pretože si zvykla na ich rodinnú garáž a vedela, že bez sivo vláska to tu bude o niečo nudnejšie.
,,Chcem ísť len bývať k svojmu partnerovi, nič viac," pustí sa do toho Taehyung, no s tichým hlasom, pretože nechce nikoho ešte viac nahnevať. Tušil, že sa toto môže stať, preto sa stále vyhýbal možnosti povedať Jungkookovi na tento návrh áno. Ale keď videl, ako to hnedovlások všetko berie vážne a zoznámil ho skoro zo všetkými jeho najbližšími a aj tak celý čas tvári len u neho, premohli ho emócie a on mu sľúbil, že k nemu pôjde. ,,Tak prečo nebudete bývať tu?" Zdvihne obočie Yoongi a zapozerá sa po okolí, presnejšie na dvere od izby sivo vláska. ,,Je tu dosť miesta a lepšie je bývať všetci spolu, než by ste bývali sami, budeš sa nudiť."
Nemohol Yoongiho návrh prijať. Vedel, že Jungkook nie je spoločenský typ a nezniesol by bývať s jeho kamarátmi pod jednou strechou. Aj keď pre neho by to bola tá najlepšia možnosť, musí myslieť aj na hnedovláska. ,,To nepôjde, ver mi." Zamrmlal a rukami sa dotkol svojich líc. ,,Porozprávajte sa o tom s tým Jung.... niečo, budete mať na to čas, pretože Jimin ma dostať za pár dní rut a budeme potrebovať tento apartmán!" Pritiahol si k sebe menovaného, ktorý sa k nemu s radosťou pritisol. ,,Označím si tohto úžasného, krásneho, milého a maličkého chlapca a potom si budeme všetci spolu krásne nažívať! Rozprávky bude koniec." Zasmeje sa Yoongi a Jimin sa začervená nad slovami, ktoré o ňom povedal.
,,Ste až moc sladký," pridá sa do konverzácie Minnie a zamračí sa na šťastnú dvojicu. ,,Pôjdeme s Minnie nakúpiť niečo na jedenie, pretože Jimin sa musí poriadne pripraviť na heat," postaví sa z gauča Lisa a Taehyung si ich obe premeria pohľadom. ,,Ste veľmi zlaté, nemusíte si robiť starosti!" Usmeje sa ružovo vlások a objíme dievčatá, zatiaľ čo Yoongi za ním prekrúti očami a sadne si k sivo vláskoví, ktorý je z tejto situácie frustrovaný. ,,Chápem ťa, nechceš byť od svojej spriaznenej duše ďaleko, budem ťa podporovať v tvojom rozhodnutí Tae. Už odvtedy, čo sme sa stretli ako deti som ťa vo všetkom podporoval, rozhodni sa ty." Taehyung sa pozrel na svojho kamaráta a silno ho objal. ,,Ja vás nechcem opustiť, prisahám, milujem vás viac ako moju vlastnú rodinu." Zamrmle mu Taehyung do hrude. ,,My sme tvoja rodina ty idiot!" Celú túto konverzáciu si vypočuli aj dievčatá spolu s Jiminom v objatí a usmiali sa na tých dvoch idiotov.