,,J-Jungkook stačí," privrel silno oči Tae, ktorý by sa hneď urobil, keby sa od neho hnedo vlások neodtiahol. Ten ho pohľadom skenoval a jazykom ešte poslednýkrát obkrúžil žaluď jeho penisu, než sa dostal k Taeho tvári. Rukou sa dotkol Taeho líca a pohladil ho po ňom, pretože ten práve rozdýchaval to, že celé toto provokovanie a príprava ho len vyčerpáva. No bolo to moc dobré. ,,Si krásny, moc krásny," po týchto slovách ho pobozkal a Taehyung mohol cítiť divnú chuť v jeho ústach. No nepovedal nič a snažil sa mu odpovedať na bozky. ,,Dúfam, že sa ti to páčilo, pretože teraz pôjde ta menej prijemná časť."
Načiahol sa k nočnému stolíku, odkiaľ vytiahol lubrikant a Taehyung si myslel, že už dôjde k tomu. Rýchlo mrkal, no keď miesto toho, aby si dal Jungkook dole trenky si lubrikant naniesol na prsty, trocha sa zamračil. ,,Nemáme už ísť na to? Prečo si ich teda nedáš dole?" Opýtal sa a keď Jungkook položil fľaštičku na plachtu, znova prišiel bližšie k svojmu milovanému. ,,Najprv ťa musím pripraviť, ale pokiaľ chceš, môžeš mi dať dole trenky," nadržane a usmial, na čo sa Taehyung začervenal, no pri tej červeni, čo mu ostala z predošlej aktivity to ani nebolo vidno. Mokrými prstami sa dostal k Taeho dierke, okolo ktorej začal jemne krúžiť. ,,Daj si dole tie trenky, nech tu nie som nahý sám," vzrušene zavrel oči, keď pocítil studené prsty pri dierke.
Jungkook nečakal na nič a rýchlo si dal spodné prádlo dole tak, ako kázal jeho milovaný. Tae sa naň pozeral, na jeho stojaci penis a v tom istom momente cítil, ako sa do jeho tela vnoril jeden Jungkookov prst. ,,Uvoľni sa," zamrmlal hnedovlások a snažil sa hýbať v jeho vnútri. Keď nevidel v Taeho tvári žiaden protest, vytiahol prst a znova ho tam vopchal. To párkrát po sebe zopakoval a nakoniec pridal aj druhý. Opakoval ten istý pohyb stále dookola a sledoval, ako sa tvár sivo vláska mračí rozkošou. Už len kvôli tomu pohľadu sa snažil pridať prstami a hľadať to miesto, ktoré Taehyunga odrovná. ,,Jung- ach," privrie oči, no rukou nahmatá Jungkookove rameno a pritiahne si ho k sebe. Ten ho stále prstil popri tom, ako si ho Taehyung vtiahol do bozku.
Stále pridával na tempe a skôr, než by ho mohol Taehyung varovať sa urobil na brucho a Jungkookovú hruď. Otvoril ústa aj popri bozkávaní s Jungkookom a silno vzdychol a ten nezaháľal, začal ho ukľudňovať bozkami na líce. Vytiahol prsty a nahmatal znova lubrikant, ktorý nechal na plachte. ,,Môžeme? Veľmi ťa potrebujem, mám pocit, že sa urobím len z tvojho výrazu teraz," zamrnčal Jungkook a otvoril fľaštičku, aby si natrel penis. Taehyung mu neodpovedal, len zamrkal a rozdýchaval ten pôžitok, ktorý práve zažil. Nechal Jungkooka nech sa pripraví a keď dokončil svoju prácu, rukou si nastavil penis k jeho dierke. ,,Dívaj sa na mňa, stále," povedal mu predtým, než do neho začal pomaly vstupovať.
Taehyung ho poslúchol a pozeral sa priamo do jeho očí. No tie sa skrivili bolesťou, ktorá prišla ako blesk. Silno si viečka pritlačil k sebe a z kútikov očí mu vyšli malé slzy. ,,Bude to dobré," pošepkal mu v napätí Jungkook, pretože aj on sa musel držať, aby mu ho tam proste nevrazil. ,,Zbožňujem ťa miláčik môj, milujem ťa najviac na svete," v tom sa do neho viac vnoril a každým pohybom opakoval Taehyungovi ďalšie nežné slová. Keď bol v ňom celý, Taehyung ho rukami objal okolo ramien a silno k sebe pritisol. ,,Aj ty ma vzrušuješ Kookie," povedal mu a keď počul z Taehyungových úst prvýkrát túto prezývku, neudržal sa. Pohol sa, čo trhlo Taehyungom dopredu a preto si ho pridržal za brucho a potom tento pohyb zopakoval.
Začal si určovať tempo prírazov a Taehyung si rukou zakryl tvár, no to netrvalo dlho, pretože to zrejme Jungkookovi prekážalo. Obe ruky mu zdvihol nad neho a svojou pravou ich držal na mieste, zatiaľ čo vytiahol penis a pozrel sa dole. ,,Nebudeš sa mi schovávať," usmial sa a keď sa znova do neho vnoril, zamračil sa a začal znova prirážať. Teraz, keď sa navzájom dívali do tváre sa Taehyung nohami zakotvil okolo Jungkoovho trupu a tým si ho pritiahol panvou bližšie. ,,Milujem ťa," zamrmlal Taehyung a nohami si to stále tlačil k sebe. Jungkook vôbec nebol jemný a prirážal do neho tvrdo, čo Taeho neprekvapilo a po nejakom čase zistil, že on sám mu ide naproti.
Jungkook z neho vyšiel, donútil Taehyunga sa dať nabok a v tomto uhle do neho znova vstúpil a začal rýchlo prirážať. Teraz mu Jungkook vzdychal do ucha a on sa hlavou naklonil, aby ho mohol aj v tomto uhle pobozkať. Taehyung silno zavrel oči, keď to znova na neho išlo a Jungkook si to všimol. Preto mu zdvihol nohu a ponoril sa do neho ešte hlbšie. ,,Poď miláčik, aj ja už budem," perami mu prechádzal po uchu a tieto slová boli pre neho posledná kvapka. Síce bol Jungkook prvý, ktorý sa do neho urobil, no Taehyung sa urobil len sekundu po ňom. Pre oboch to bolo veľa adrenalínu naraz. ,,Poď ku mne," hneď si ho hnedovlások vsunul do náručia a spoločne rozdýchavali svoj orgazmus. ,,Kookie," usmial sa Tae a rukou ho pohladkal po líci. ,,Nepoužili sme kondóm," nevie, prečo mu to prišlo smiešne. Možno si práve spomenul na moment, ako mu ich Minnie hodila do hlavy.
,,Keď môj rut bude takýto dobrý ako dnešný sex, asi sa stanem na tebe závislí ešte viac," obaja sa navzájom pozreli do očí a usmiali sa na seba. ,,Ako beta ti môžem povedať, že som s tebou až nadmieru spokojný." Obaja sa k sebe hladovo priblížili a začali sa bozkávať. ,,Ale keď budeš mať rut budem radšej, keď mi privoláš heat, pretože určite bude veľmi ťažké s tebou držať krok." Povedal, keď sa dobozkávali a chcel vstať, no Jungkook ho pritlačil k posteli. ,,Len lež láska, ja nám urobím jesť, odpočiň si," pobozkal ho na čelo a vyliezol z postele celkom nahý. ,,Budeš nahý aj variť? Na to sa rád pozriem."