24

151 18 0
                                    

,,Ďalšia pokojná nočná služba?" Zasmeje sa Lisa a pozerá sa na Yoongiho, ktorý napravuje Taemu uzlík na čelenke. Je skoro päť hodín ráno a oni sa skoro celú noc len prechádzali popri uličkám a nevideli nič zvláštne. ,,Necítim žiadnu omegu," zamrmlal Taehyung a potom hneď poďakoval Yoongimu, keď dokončil svoju prácu. ,,Takže navrhovala by som ísť na pumpu a kúpiť si bagety, pretože som mega hladná a keď je žena hladná je neznesiteľná a pri mne by ste nezaspali," usmeje sa na nich Minnie. ,,Ja by som zaspal aj pri trúbení parnej lokomotívy," povedal Yoongi neprítomne, na čo vlastne ženy ani nemohli namietať, pretože má pravdu. On zaspí hocikde. ,,Tak Tae je to na tebe, presvedč ho som mega hladná!" Zažiadala prosebne a Lisa sa hneď k nej pridala, že je tiež hladná. ,,Ale však som vás neodmietol?" Zasmial sa Yoongi, na čo sa obe dievčatá naraz na neho otočili.

,,Takže sa pôjdeme všetci najesť?" Usmiala sa, keď videl ako Yoongi prikývol. ,,Počkajte!" Vykríkne Tae a rýchlo zamrká očami. ,,Cítim omegu!" Hneď ako to dopovedal všetci zvážneli a rozbehli sa smerom, ktorým ich Taehyung navigoval. Lepšie si napravili kapucne na hlave a boli plne pripravený zaútočiť. No stalo sa niečo trocha iné než očakávali. Z druhého rohu vybehla policajná čata, ktorá mierila presne tam, kde aj ich skupinka. Keď sa tieto skupiny stretli, obe zastavili a začali sa na seba zvláštne pozerať. Polícia preto, že nevedeli kto títo ľudia sú a Yoongiho skupina preto, že si hneď neuvedomili, že polícia nie je na ich strane. ,,Kto ste?" Vybehol z policajnej skupiny pre Taeho už známy muž.

Priam vypúlil oči a snažil sa rýchlo zakryť všetkým, čo mal na sebe. ,,Čo sa tu kurva deje?" Odpovedal mu tým istým tónom Yoongi a urobil krok dopredu. ,,Dostali sme echo, že je tu omega v nebezpečí, si to t- .... nie nie .... že vy ste tí dlho hľadaný zločinci, čo robia poriadky v týchto uliciach!" Zagánil sa na Yoongiho Jungkook a keď zistil, že boli odhalený pomaly sa krokom odsúval dozadu. ,,Omega už má svojich záchrancov tak ústup!" Zakričal na skupinu Yoongi a dievčatá hneď začali utekať smerom odkiaľ prišli. Jungkook tie slová zastihol a hneď pohľadom prebehol všetkých páchateľov ešte keď ich videl. ,,Muži za n-" Oči sa mu rozšírili ako ufónovi, keď si všimol Taehyunga. Bolo jedno, že bol oblečený celý v čiernom a snažil sa skryť, spoznal by ho všade. Tomu prešli pri Jungkookovom pohľade zimomriavky po tele, no hneď sa spamätal a snažil sa utiecť tým istým smerom, ako aj Yoongi a dievčatá.

,,Taehyung!" Zakričal a ako najrýchlejšie vedel sa za ním rozbehol a netrvalo ani minútu a Jungkook už Taehyunga chytil za trup oboma rukami. ,,Pane čo máme robiť? Omega alebo ich chytiť?" Kričali na svojho šéfa, na čo Jungkook rýchlo s Taem v náruči, rozdelil skupiny na dve, ktoré sa vydali rozličnými smermi. ,,Teraz mi už nikam neutečieš," zamrmlal Jungkook, keď bol k nemu Tae otočený chrbtom. ,,Pamätáš si na to, čo si povedal, že?" S veľkým úsmevom si Jungkook k nemu privoňal, keď mu dal dole kapucňu, aby sa na 100% uistil, že je to on aj keď si bol na 99,99% už istý. ,,Ty si to naplánoval, že?" Povedal tichým hlasom Taehyung a vzdal sa akejkoľvek snahy utiecť, lebo to bolo nemožné. ,,Áno, pretože som mudrc a presne som vedel, že si členom tejto bandy a presne teraz tu budete ... chcel som vás chytiť už veľmi dlho Taehyung ... je to jedna veľká náhoda," zašepkal mu a pri slove náhoda sa až priveľmi usmieval.

,,Čo? Teraz ma zatkneš?" Zdvihol obočie a otočil sa, aby sa mohol pozrieť na tvár Jungkooka. Prekvapilo ho, keď videl, aký bol Jungkook celou touto situáciou pobavený. Ani netušil kedy sa to stalo, Jungkook sa k nemu viac pritiahol a rukou mu prešiel po líci. ,,Si moja spriaznená duša Tae," povedal to takým spokojným tónom hlasu, že samého Taeho to prekvapilo. ,,Alebo to znova poprieš?" Spýtal sa ho a stále mu rukou prechádzal po tvári. Taehyung bol z toho mimo, pretože za prvé, nevideli sa už dobré mesiace. Za druhé, nikdy neboli kamaráti a väčšinou sa len hádali. Za tretie, vedel, že aj keby to poprel tak sa stretnú znova a znova a to ho na tom celé unavovalo. ,,Prečo sa tváriš až tak moc nadšene? Práve sme si potvrdili, že sme spriaznené duše, mali by sme byť sklamaný?" Zamračil sa, no akoby jeho pohľad nemal na ten pohľad šťastného Jungkooka žiaden vplyv. ,,Za tieto posledné mesiace, čo sme sa nevideli som si uvedomil, čo znamená mať spriaznenú dušu Tae a je mi jedno, že si to práve ty."

,,Mne bolo bez teba fajn ..." zamrmlal Tae a pozrel sa radšej inam, než do Jungkookovej tváre. ,,Tae prosím, ja ..." Jungkook bol zúfalý, pretože vedel ako posledné mesiace tohto chlapca chcene či nechcene vyhľadával a snažil sa to náhodné stretnutie priblížiť. Preto urobil tu najzúfalejšiu vec. Otočil si Taeho tvár k sebe a pobozkal ho. Oboma rukami si ho viac pritiahol k svojej a snažil sa bozk prehĺbiť. Skoro vybuchol od šťastia keď aj sám Taehyung prehĺbil bozk. Obaja sa tam bozkávali ako opitý tínedžeri, ktorý vyšli z klubu a odišli do uličky si trocha užiť.

Jungkook chcel mať nad Taem stále navrch a nechápal, ako môže niekto tak kurva dobre bozkávať. ,,Jungkook mali by ste prestať," zamrmlal mu Tae do úst, na čo Jungkook len zakňučal. ,,Prečo?" Zo zavretými očami sa opieral už o Taeho čelo. ,,Pretože som kriminálnik, ktorého by si mal zatknúť," zasmial sa Tae, na čo Jungkook hneď zareagoval a z opasku zobral putá, ktoré dal Taemu okolo rúk. ,,Zatkol som ťa, tak môžeme pokračovať?" Pritlačil si k nemu znova pery očakávajúc, že mu Taehyung vyhovie, no nestalo sa tak. ,,Myslím to vážne."

,,Dobre chápem," odtiahol sa a pozrel sa na Taehyunga v putách a s rozstrapatenými vlasmi. ,,Čo budeš robiť?" Spýtal sa ho, pretože netušil čo sa teraz s ním stane. Pustí ho? Však si sám Taehyung vypýtal puta, taký je idiot. ,,Pokiaľ mi sľúbiš, že už mi nebudeš utekať, tak ťa pustím," navrhol mu a celú dobu sledoval, ako na to Tae zareaguje. ,,A keď utečiem?" Zasmial sa a celú dobu sa pozeral Jungkookovi do očí. ,,Tak si ťa budem musieť uväzniť."

~

Na scénu už prichádza nie len yoonmin, ale aj taekook ❤️ tak sa konečne Jungkook dočkal svojho stretnutia so spriaznenou dušou 🎉 ako to bude medzi nimi pokračovať?

SoulmatesWhere stories live. Discover now