Yoongi sa konečne donútil ukázať sa pred domom Jimina a silno ho držal za ruku, keď zaklopal. Proste im povie, že si ho berie a nechce, aby si mysleli, že sa s ním niečo stalo. Chcel byť s ním a teraz keď zistil, že sú spriaznené duše vie, že ho dokáže ochrániť. ,,Ale odídem s tebou, že áno?" Zamrmlal Jimin a prosiacim pohľadom sa pozrel na svojho partnera. Yoongi mu chcel hneď odpovedať, že sa nemá ničoho báť, no dvere od domu sa otvorili. ,,Jimin!" Vykríkla jeho mama celá zdrvená a rýchlo ho objala tak silno, že skoro nemohol dýchať. No aj keď ho jeho mama priam dusila, nepustil sa Yoongiho ruky, ktorej sa držal.
,,Dobrý deň," chcel na seba upriamiť pozornosť Yoongi, no Jiminova mama sa zaujímala len o neho a vôbec si nevšimla toho, kto Jimina priniesol. ,,Si v poriadku? Preboha mal si mať heat! Utiekol si do uličiek, kde ťa mohol každý dostať, strašne som sa o teba bála!" Vykrikovala a pritom plakala, pretože bola smutná a šťastná zároveň. Na jej krik samozrejme vyšiel aj Jiminov otec a keď videl svojho syna, tiež bol prekvapený. ,,Kde si bol Jimin?!" Spýtal sa prísne a vtedy sa všetci traja pozreli jeho smerom. ,,Bol somnou," začal tým istým tónom hlasu aj Yoongi, ktorý bol samozrejme rozhodnutý si Jimina zobrať. ,,Prišiel som tu len z jedného dôvodu a to preto, aby ste vedeli, že Jimin je v poriadku," začal a stisol Jiminovu ruku silnejšie.
,,Počkaj chlapče, nepoznáme sa mi dvaja?" Pozrel sa lepšie na Yoongiho, ktorý samozrejme vôbec nechápal o čom to trepe. Nikdy tohto muža nevidel. ,,Preboha ... nie je tvoj otec Min Hyunsu?" Spýtal sa prekvapene a Yoongi sa na neho lepšie zapozeral. ,,Odkiaľ ho poznáte?" Keď sa Jimin pozrel na svojho priateľa videl na ňom, ako ho meno jeho otca rozrušilo a tiež to, že už mu ani nestisol ruku. ,,Takže je to pravda, úplne sa podobáš na pani Min," Yoongi nerád počúval o svojich rodičov a najradšej by hneď tento rozhovor ukončil a utiekol, no mal tu Jimina. ,,O čom to rozprávaš zlatko?" Vzpriamila sa Jiminova mama a lepšie sa zapozerala na chlapca pred sebou. ,,Vieš tá alfa, ktorú sme vybrali Jiminovi ešte keď bol maličký, aby sme spojili naše rodiny s mojím obchodným partnerom?" začal a Jimin sa na neho šokovane pozrel, keď počul, že sa rozprávajú o ňom.
No Jiminova mama to stále ešte nechápala a preto sa spýtala akú to ma spojitosť. ,,Nevidíš ho? Úplne sa podobá na pani Min ... je to určite ich druhý syn, ktorého narodila a hneď potom po tehotenstve zomrela," Toto bola bodka pre Yoongiho, ktorý si musel kúsnuť do pery, aby sa ukľudnil. Jiminova mama zhíkla a teraz keď sa lepšie pozrela na zeleno vlasého, mohla si to len potvrdiť. ,,Takže Jimin je omega, ktorá bola sľúbená môjmu bratovi?" Nahnevane sa spýtal Yoongi tých dvoch pred sebou a zaťal päste. Nemohol tomu uveriť. Takáto náhoda neexistuje. Jeho spriaznená duša je omega, ktorá bola sľúbená jeho pojebanému bratovi. Nevydržal tento nápor a odišiel. Drzo otvoril bránku od ich domu a aj s vedomím, že tam nechal Jimina aj tak odišiel. ,,Yoongi!" Vykríkol Jimin a chcel sa za ním rozbehnúť, no jeho mama sa dotkla jeho ruky.
,,Yoongi sľúbil si mi, že ma zoberieš zo sebou!" Kričal a chcel plakať z toho, aký bol zúfalý. Nechcel byť znova uväznený v dome a tiež nechcel byť bez Yoongiho. ,,Mami pusti ma! On je moja spriaznená duša, ja ho nechcem opustiť!" Rozplakal sa a jeho slová upútali pozornosť oboch jeho rodičov. ,,Čo je tvoja?"
-
Yoongi prišiel do garáže a kopol do prvého čo videl. Mal nervy, chcel zošalieť a nezvládal sa ani kontrolovať. Ani si nevšimol, že sa mu z očí liali slzy, keď zobral stolík a silno ho hodil o zem. ,,Yoongi? Preboha čo to robíš?" Z izby vyšla vystrašená Minnie, ktorá počula hluk a prekvapilo ju, keď videla práve Yoongiho. ,,Kde je Jimin? Nemal si byť s ním?" Tieto slová ho moc neukľudnili, skôr mal ešte väčšie nervy a kopol aj do gauča. ,,Stalo sa mu niečo? Preboha Yoongi povedz mi niečo a nerozbíjaj tu všetko okolo!" Prišla k nemu bližšie a keď si ho otočila za ruku tvárou v tvár, prekvapene otvorila ústa keď ho videla plakať. ,,Čo sa mu stalo?"
,,Nič! Je doma a kurva už ho nemôžem vidieť!" Zavzlykal a Minnie si ho rýchlo zobrala do náručia a snažila sa ho upokojiť. ,,Nešlo to podľa tvojich predstáv?" Spýtala sa jemne a posadila ho na gauč, pretože videla, že sa vzdal. ,,Dobehla ma moja minulosť," povedal smutne a rukami si zakryl tvár. Teraz už Minnie nechápala úplne ničomu, čo ma minulosť spoločné s Jiminom? ,,Vysvetlíš mi to?" Zamrkala a videla, ako Lisa vykukuje z izby a čakala na odpoveď, čo sa deje. Taehyung bol jediný v práci, preto tu teraz nebol.
,,Vieš o mojej minulosti Minnie, kvôli mne zomrela matka aj otec a môj brat mi to nikdy neodpustí, urobil som z neho kurva sirotu ako aj zo seba. Jediné čo ten kokot mal isté a čo mu ostalo bola jeho omega, ktorú mu sľúbili keď bol ešte decko. Nemôžem mu zobrať aj to," povedal tak rýchlo, že mu Minnie sotva rozumela a Lisa neďaleko to nemohla ani počuť. ,,Prečo by si mu ešte niečo bral? Nie je teraz ďaleko? Však odkedy ťa poslal ma ulicu ste sa nevideli..." rukou sa dostala do jeho vlasov a začala sa mu s nimi hrať, aby ho upokojila. ,,Nestretol, ale stretol som jeho omegu ... je to Jimin." Jeho meno povedal tak zúfalo a smutne. ,,Yoongi, prečo si to ešte vyčítaš? Ten idiot ťa poslal ako päť ročného na ulicu a myslíš si, že by mohol byť v páre s tvojou spriaznenou dušou? Toto nie je žiadna detská hra a nemôžeš niekoho nútiť, aby sa zamiloval. Jimin má rad teba a to sa nezmení, preboha videla som to na vás."