Söyleme

1.3K 138 52
                                    

Uçaktan indiğimizde bizi karşılayan annemlere baktım. Yorgunluktan neredeyse ayakta uyuyorduk.

Dilay Teyze, yanındaki askerlere emir verince askerler gelip Reyhan'ın ellerini kelepçelediler.

"Dilay Teyze kelepçeye gerek yok." dedim.

"Gökbay Amca'n da arkadaşımızdı başta. Tedbir almadık, savaş çıktı." diyen Dilay Teyzs ile Gökbay Amca, "Neden hep kötü örnek ben oluyorum?" diye sordu.

"Çünkü kötü örnek sensin Gökbay."

Dilay Teyze'nin cevabı ile Gökbay Amca, "Mantıklı." diye mırıldandı.

Annem, askerlere "Kızı güvenlikli sorgu odasına götürün. Kapısında da nöbetçi dursun." dedi.

"Emredersiniz Meva Hanım."

Askerler Reyhan'ı götürürken babam yanımıza geldi ve "Yaralanan var mı?" diye sordu.

"Yok." diye cevap verdi abim.

"O zaman eve gidelim de dinlenin. Uykusuz olmalısınız." diyen annemi başımla onayladım.

Gökbay Amca, Afşa'ya baktı ve "Arkadaşınız kim?" diye sordu.

Ceylan, "Reyhan'ın arkadaşı. Reyhan şüpheli duurumuna düşünce onu merak edip bizimle geldi." dedi.

Gökbay Amca, "Reyhan'ın arkadaşı ve Ceylan siz bizimle gelin. Birinizi evinize bırakayım, diğerinizi de misafirhaneye yerleştirelim." dedi.

"İsmim Afşa efendim."

"Tamam Reyhan'ın arkadaşı. Gidelim."

Gökbay Amca'ya gülerek Afşa'ya"Birkaç güne ismini öğrenir." dedim.

Babam, "Hadi çocuklar. Gidelim." dediğinde Efkan, "Ben de mi?" diye sordu.

Dilay Teyze, "Ben askeriyeye gideceğim. Babamla iki farklı yere uğramak yerine direkt Yalçın Amcanlar ile git." dedi

"Tamam anne."

Babamın arabasına bindiğinizde abim ile Efkan'ın arasına oturmuştu.

Babam arabasına bindiğinizde abim ile Efkan'ın arasına durmuştum.

Babam arabayı sürerken "Bir şikayetiniz var mı? Canınızı sıkacak başka bir şey oldu mu?" diye sordu.

"Sihirli kitap işinden başka bir sorun yok." dedim.

"İyi bakalım."

Babam, "Başka bir şey var mı?" diye sorunca abim, Efkan ile başlayan ilişkimi söyleyecekti ki bacağını cimcikledim.

Abim acıyla "Ne yapıyorsun?" diye sorunca "Ne yapmışım abicim?" diye sordum.

Abim konuşacakken kulağın "Ceylan'ın babasına kızına aşık olduğunu söylerim. Babamlara bir şey söyleme." diye fısıldadım.

Abim, "Tam bir cadısın." derken masumca gülümsedim.

"Bunlar yine bir şeyler karıştırıyorlar ama yakında kokusu ortaya çıkar." diyen annem ile Efkan ile birbirimize baktık.

Kesinlikle annemler anlamadan onlara açılmamız gerekiyor.

Bizim evin önünde babam arabayı durdurunca annem, "Efkan sen de bize gel. Eve kadar gitme." dedi.

"Olur Alçin Teyze."

"Biz işe gitmeliyiz. Yatın dinlenin. Kalkınca kahvaltıyı da kendiniz hazırladınız." dedi annem.

"Tamam, hallederiz." diyerek arabadan indiğimizde abim, annemlerden evin anahtarını almıştı.

Babamlar giderken Efkan elimi tuttu.

"Babamlara ne zaman sevgili olduğunuzu söyleyeceksiniz?" diye sordu abim.

"Tam sevgiliyiz denmez. Flörtüz." dedim.

"Aynen öyle. Birlikte bu işler bitince randevuya çıkacağız." diye destekledi beni abim.

Abim ellerimizi ayırdıktan sonra "Kardeşimin elini sadece flörtü olan birisi tutamaz." dedi.

"Abi eve gidince birlikte benim yatağımda yatıp uyuyacağız." dedim.

"Hatırlatman iyi oldu. Efkan salonda yatacak." diyen abim kapıyı açınca onu umursamadan geri Efkan'ın elini tuttum ve odama doğru yürümeye başladım.

"Hey, ne oluyor?" diye bağıran abime "Yorgunum, dokunma bana." dedim.

"Ben senin abinim. Ben varken odana birini atamazsın!"

"Tamam bir daha sen yokken atarım." dedim ve odama girip kapıyı kapattım.

Çantalarımızı kapının kenarına bıraktıktan sonra ikimiz de kendimizi yatağıma attık.

Yatak ile kavuşunca daha çok fark edilen yorgunluğum yüzünden "Çok yorulmuşum." dedim.

"Ben de öyle." diyen Efkan'a baktım.

"Birlikte olmamız hala çok tuhaf geliyor." dedim.

"Bana da ama zaman geçtikçe bir şey fark ettim."

"Ne fark ettin?"

"Sana olan hislerim çocukluktan beri aynıymış. Sadece ben yeni farkına varıyorum."

"Galiba ben de."

Bu ikimizi de güldürürken "İyi uykular." dedim.

"İyi uykular."

Ruh Temsilcisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin