"Ana element temsilcisi Meva."
Duyduğum ses ile çevreme bakınmaya başladım. Sesin nereden geldiğini anlayamamıştım.
Bembeyaz bir yerdeydim.
Gördüğüm dört insana baktım. Hep bahsedilen ak sakallı dede yanına üç kişi daha alıp rüyama girmişti.
Masmavi gözleri olan bir adam, "Her seferinde aynı girişi yapmaktan vazgeç." deyince beyaz saçlarının arasında kızıllık olan adam, "Bu benim son rüyaya girişim. İzin ver de istediğim gibi giriş yapayım." dedi.
"Siz kimsiniz?" diye sordum.
"Biz dört element temsilcisiyiz." dedi kahverengi gözlü kadın."
Gözlerim şaşkınlıkla açılırken hepsi kendini özel olarak tanıttı.
"Sizinle tanıştığıma inanamıyorum. Siz gerçeksiniz, değil mi?" diye sordum.
Hava elementinin temsilcisi, "Tabii ki gerçek." dedi.
"Bana bilgi verecek yetkililer sizlersiniz." diye mırıldandım.
"Öyleyiz." dedi su elementinin temsilcisi.
"Siz bana bilgi vermeden önce bir soru sorabilir miyim?" diye sordum.
Toprak elementinin temsilcisi, "Tabii ki sorabilirsin." dedi.
"Neden ana element temsilcisi? Daha uzun bir isim bulamadınız mı?"
Ateş elementinin temsilcisi bu dediğime gülerek "Aynısını seneler önce ben de demiştim." dedi.
Hava elementinin temsilcisi, ateş elementinin temsilcisine kızarak baktığında ateş elementinin temsilcisi sustu.
Hava elementinin temsilcisi bu sefer de bana döndü.
"Tüm güçleri kullanabildiğin için sana ana element temsilcisi diyoruz. Senin daha iyi bir fikrin varsa kendini öyle tanıyabilirsin."
"Var. Ruh Temsilcisi. Sonuçta işim ruhlar ile."
"Güzel isimmiş." diye mırıldandı su elementinin temsilcisi.
"Şimdi güçlerine gelelim, Meva." diyen toprak elementinin temsilcisine heyecanla bakmaya başladım.
"Maalesef güçlerini de biz de Oflaz'ın bildiği kadar biliyoruz." dediğinde ağzım şok içerisinde açıldı.
"Ee ben nasıl güçlerimi öğreneceğim?"
Hava elementinin temsilcisi, "Bu gezegenin oluşumundan beri gezegenin tam ortasında bir kitap saklı. O kitabı kimse bulamadı. İnanılana göre o kitap tüm güçler hakkında bilgiye ve açıklamaya sahip. O kitabı bulacaksın Meva." dedi.
"Ya bulamazsam?"
"Bulacaksın. Merak etme."
"Rüyadan uyanma vaktin geldi." diyen su elementinin temsilcisini durdurdum.
"Anneme gelecek hakkında bilgi vermişsiniz. Bana vermeyecek misiniz?" diye sordum.
Herkesin bakışları ateş elementinin temsilcisini bulduğunda ateş elementinin temsilcisi ofladı.
"Neyi öğrenmek istiyorsun?"
Çekinerek "Barlas ile ilişkimi ileriye götürecek miyim?" diye sordum.
"Bir annesine verdiğim bilgiye bir de bunun istediğine bakın." diyen ateş elementinin temsilcisi ile masumca sırıttım.
"Buna cevap vermeyeceğim ama ilişkilerin konusunda bir arkadaşına dikkat et."
Kaşlarımı çattım.
"Efkan mı?"
"Niye aklına direkt abin geldi?" diye sordu ateş elementinin temsilcisi.
"Barlas ve abim arkadaşım değil. Ceylan zaten sırf abimi düşünüyor. Reyhan da düşük bir olasılık. O yüzden aklıma ilk Efkan geldi. Efkan'a ne olmuş söylemeyecek misiniz?'
"Kendin öğrenirsin."
Uyandığımda yataktan hızla kalktım. Bu rüyamı annem ve babama anlatmam gerekiyordu.
Kendime geldiğimde yatağımda gördüğüm Efkan'a baktım. Bunun burada ne işi vardı?
Efkan'ı hızla sarsmaya başladım.
Söylenerek uyandığında "Senin burada ne işin var?" diye sordum.
"Annem yine evden kovdu."
Gülerek "Bu sefer ne yaptın?" diye sordum.
"Ben de anlamadım ki. Olmadık bir şeye sinirlenip beni evden kovdu. Sinirlendiği şey de odamda oturup telefonla uğraşmam. Herhalde babama sinirlenip hıncını benden çıkardı."
"Gökbay Amca ile yıldönümleri yaklaşıyor. Geçen sene gibi bu sene de mi yıldönümleri gelirken Gökbay Amca kendisini kızdırdı?"
Efkan, "Her seferinde babamı değil beni evden gönderiyor!" dediğinde ikimizin aklına da aynı şey gelmişti.
"Yıldönümleri yaklaşıyor."
"Ve beni evden kovuyorlar."
"Bence bu konuyu kapatmalıyız." dediğimde Efkan beni hızla onayladı.
"Gidip abimi uyandırır mısın? Bir şey anlatacağım. Ben de annemleri uyandıracağım."
"Tabii."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Temsilcisi
FantasyTüm ara elementlerin koruyucu hayvanını canlandırmak için çalışan bir gezegende doğan ana karakterimiz element taşını bulmak için girdiği sihirli ormanda beklenen kişi olduğunu öğrenir. "Güneş Parlarken" adlı kitabın ikinci kitabıdır.